با توجه به مواد ، فرآیند و استفاده را می توان به انواع مختلفی تقسیم کرد. به طور گسترده ای در ساختمان های مدنی و تجاری و ساختمان های مسکونی قابل استفاده است. شکل ظاهری باید زیبا باشد: رنگ آمیزی درها و پنجره های چوبی باید صاف و روشن ، بدون نقص کیفی مانند افتادن ، ایجاد حباب و چین و چروک و بدون نقاط خوردگی ، اتصالات مرده و آسیب دیدگی باشد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا نحوه ساخت درب های چوبی را بررسی کنیم.

چوبی که برای درب و پنجره استفاده می شود باید با چوب و رنگ فن درب و پنجره هماهنگ باشد. اختلاف رنگ بین روکش و خط چوب نباید زیاد باشد و گونه های درخت باید یکسان باشند. فن در و پنجره باید مربع باشد: نمی توان آن را تاب داد و تغییر شکل داد. پنکه درب و پنجره را می توان درون قاب درب و پنجره قرار داد و با قاب درب و پنجره مطابقت داشت: اگر درب و پنکه پنجره شکاف زیادی با قاب دارد ، دلیل اصلی این است که می توان درب و پنجره را جدا کرد

اگر قاب درب و پنجره عمودی نیست ، باید واشر را در صفحه قاب صاف کنید. موقعیت لولا تجزیه و تحلیل درب چوبی دقیق است: نصب محکم است: اگر لولا درست نباشد ، باعث می شود فن درب و پنجره مطابقت نداشته باشد ، در نتیجه سوئیچ درب و پنجره صاف نیست.

ابتدا هر لولا را می توان پیچ کرد ، سپس مطابقت بین در ، پنجره و قاب را تنظیم کنید ، و پس از تنظیم و تعمیر ، تمام پیچ ها را محکم کنید. اگر پیچ لولایی کوتاه باشد ، یا پیچ در آن سفت شده باشد ، پیچ، پیچ نشده یا پیچ خورده است ، این امر باعث ضربه فن و درب پنجره می شود. تجزیه و تحلیل درب چوبی باید جایگزین پیچ های مناسب شود ، پیچ ها باید صاف باشند ، ابتدا پیچ ها باید به 1/3 میخ شوند و بقیه باید پیچ ​​شوند. باز و قفل درب باید صاف باشد ، و دو قطعات قفل شده روی برگ درب و قاب درب باید مطابقت داشته باشد: اگر قفل به درستی نصب نشده باشد ، سوئیچ برگ درب آزاد نخواهد بود.

باید در پوشش پنجره درب های چوبی مواد اولیه وجود داشته باشد: هنگامی که پوشش پنجره از تابلو یا تخته چگالی ساخته شده است ، ابتدا تخته پایه باید بر روی پایه پایه قاب پنجره ثابت شود و سپس خطوط باید میخ شوند. پس از ساخت قاب از چوب ، درب باید برنامه ریزی و صاف شود ، سپس مونتاژ و قالب گیری شود و روی دیوار نصب شود و سپس با تخته پایه و صفحه تزئینی پوشانده شود.

با دست خود به پانل کناری درب و پوشش پنجره بزنید. اگر یک درام خالی وجود دارد ، به این معنی است که هیچ صفحه پایه مانند تخته در لایه زیرین وجود ندارد و باید آن را برداشته و دوباره انجام دهید.

بسیاری از ما در مورد تولید کنندگان درب چوب چیزی شنیده ایم و برخی از این واحدها را در حال کار در درب های داخلی چوبی برای فروش ، طراحی درب های چوبی برای درب اصلی و درب های داخلی چوبی برای فضاهای فروش دیده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی درب های چوبی برای تولید کنندگان درب های چوبی درب اصلی و چگونگی یافتن بهترین کیفیت با قیمت مناسب ، با ما در تماس باشید.
به طور کلی ، تولیدکنندگان درب چوب ممکن است راهی بزرگ برای تولیدکنندگان در گسترش استفاده از فناوری باشد ، اما این قیمت می تواند مانع قابل توجهی برای برخی مشاغل باشد.


امیدواریم این مطلب مورد پسند شما خوانندگان گرامی بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با درب چوبی:

WhatsApp us