همه چیز درباره درب چوب روسی

درب چوب روسی طراحی درب های چوبی : ما می توانیم انواع مدل درب چوبی را طراحی و بسازیم . مثلا درب های دو قاب یا 6 قاب با چوب کاج روسیه , یا دب های قوس دار در هر مدلی قابل اجرا است .

مدل درب کاج , درب چوبی
مدل درب کاج , درب چوبی

درب چوب کاج بدلیل قیمت مناسب بسیار پر مصرف است . این چوب بدلیل وجود جنگل های سیبری در نیمکره شمالی بسیار در دسترس است .

بررسی چوب درختان کاج روسیه : این درختان بعد از رسیدن به سن برداشت یعنی بین 10 الی 30 سال اگر از نظر جثه رشد خوبی داشته باشند , قابل برداشت هستند . کشور روسیه سرمایه گذاری عظیمی را بر روی پرورش این درختان کرده است و بعد از امریکا بزرگترین صادر کننده چوب کاج در جهان است .

قیمت درب کاج

قیمت درب کاج : قیمت یک درب چوب کاج بین 10 الی 15 میلیون تومان است ( درب اتاقی ) که بر اساس مدل , طرح و ابعاد درب بر اساس هر متر مربع قیمت گذاری می شود .

مدل درب کاج , درب چوبی

کاج اسلب چوب برای ساخت درب , تنه درختان با پوست طبیعی یک گزینه عالی برای ساخت درب های چوبی هستند . در ایران بدلیل کمیاب بودن درختان قطور چوب کاج این مورد در دسترس نمی باشد ولی چوب گردو به وفور یافت می شود . استفاده از چوب با لبه طبیعی در جهان به یک سبک تبدیل شده است .

این سبک بسیار پرطرفدار و محبوب است و اکثر دوست داران طبیعت قطعه ای از این سبک در منزل و دکوراسیون خود دارند .

چوب کاج و استفاده از نقوش جناغی و زیگ زاگ برای نمای درب . این نقوش بسیار پرطرفدار هستند و بیشتر از لمبه و چوب های باریک برای ساخت این درب ها استفاده می شود .

با تشکر از توجه شما


مطالب مرتبط با موضوع درب چوب کاج :

WhatsApp us