دور کاری برای روزهای کرونایی !

اگر بعد از گذشت این همه هفته هنوز در تلاش برای ماندن در خانه هستید ، پس تنها نیستید . و برای کسانی که در خانه کار می کنند و بسیاری از تنظیمات کمی را که باید برای آن انجام شود ، بار دیگر می توانیم با اطمینان بگوییم که شما تنها نیستید . اگر کار در خانه برای شما چیز بیگانه ای است ، پس طراحی و خرید لوازمات اولیه بسیار رایج و ضروری است . بعضی از مردم فقط نمی توانند در یک محیط خانه تمرکز کنند و دیگران ممکن است مجبور به حل و فصل مداوم مشکلات آزار دهنده در طول روز شوند . یک چیز که می تواند کار را کاملاً آسان کند ، یک دفتر کار خانگی کوچک مناسب است با دکوراسیون چوبی که پر از آرامش و حس زندگی است .

اگر تنها کسی  هستید که در خانه می مانید و کار می کنید ، داشتن دفتر کار در خانه بسیار آسان است . اما برای زوج ها و کسانی که آپارتمان خود را با دوستان مشترک دارند ، کار در خانه می تواند کمی پیچیده تر باشد . یک فضای کار خانگی برای دو نفر حتی در کوچکترین فضاها نیز ایجاد می شود . دائماً به یک اتاق اختصاصی احتیاج ندارد و حداقل از این به بعد می توان همه چیز را از آن جایگاه زیر پله گرفته تا راهرو بزرگ و فرود آمدن راه پله به یک محل کار تبدیل کرد . از طراحی چوبی شیک گرفته تا فضا ، این نگاهی است به بهترین ایده های دفتر کار خانگی کوچک برای دو نفر .

پیدا کردن فضای مناسب برای دفتر کار خانگی کوچک

شروع کنید و بفهمید که دفتر خانه در کجا باید باشد . این فقط پیدا کردن یک وجب فضا در خانه شلوغ شما نیست ، بلکه قسمتی است که تمام عناصر مناسب را دارد .  اگر بچه های کوچکی در اطراف خود دارید ، پس یک فضای کاری خانه می خواهید که بتوانید بیشتر اوقات مراقب آنها باشید . در عین حال ، برای انجام هر کاری مقداری آرامش لازم است . گوشه ها اغلب بهترین مکان برای یک فضای کاری کوچک در خانه برای دو نفر هستند . هر کس می تواند در دو طرف گوشه کار کند و فضا به وضوح و بدون هیچ گونه اتلاف فضا مشخص شده است .

دفتر کار خانگی کوچک
دفتر کار خانگی کوچک

دفتر خانگی کوچک چوبی سفید با کابینت های بلند و قفسه های کوچک که شما می توانید اشیا دوست داشتنی خود را در آن جای دهید ، از سطح چوبی زیبا برای قرار دادن مانیتور و تلفن و دستگاه های دیگر استفاده کنید .

نمونه دفتر کار خانگی کوچک
نمونه دفتر کار خانگی کوچک

این کانتر زیبا چوبی و کشوهای زیبا که به هر اندازه ی که شما دوست دارید ساخته می شود در کنار کتابخانه کوچک عمودی چوبی جلوه ای زیبا به فضای دفتر خانگی شما می دهد .

انواع دفتر کار خانگی کوچک
انواع دفتر کار خانگی کوچک

فضای خالی کنار پله بهترین گزینه برای یک دفتر چوبی زیبا است که با یک پیشخوان و کتابخوان کنز چوبی محیطی آرام و مدرن برای شما به وجود می آورد .

میز و صندلی های خود را تنظیم کنید

قسمت سخت قطعاً تهیه میز و صندلی مناسب برای دفتر خانه شما است . یک صندلی و میز ارگونومیک در ارتفاع مناسب از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و ما واقعاً نمی توانیم از اهمیت لازم برای دستیابی به این مهم ، غافل شویم . میز تحریر بیش از حد بلند یا صندلی ضعیف می تواند به راحتی درد کمر و گردن  برای شما  ایجاد کند . ساخت سفارشی دکوارسیون چوبی ساده و توکار که برای جا دادن دو نفر طراحی شده است ، ساده ترین و مد روزترین انتخاب در دفتر کار کوچک در خانه است . اما ما ایده ابتکاری یک میز t شکل را که فضای کاری بیشتری را ارائه می دهد ، دوست داریم .

میز و صندلی برای اتاق کار
میز و صندلی برای اتاق کار

این میز تی شکل چوبی با طاقچه های کوچک چوبی بهترین گزینه برای دو نفر است .

درک نیازها

هر یک از ما به چیزی متفاوت از منطقه کار احتیاج داریم . به همین دلیل ایجاد یک دفتر کار برای دو نفر در یک فضای بسیار محدود بسیار دشوار است . فردی ممکن است فضای میز تحریر بیشتری داشته باشد در حالی که دیگری برای تماس نیاز به حریم خصوصی بیشتری دارد . اگر احساس می کنید هر دو نفر ساعتهای طولانی را صرف کار می کنند ، در دفاتر کوچک خانگی ، یک پارتیشن شیشه ای و چوبی بین دو بخش می تواند یک گزینه باشد . البته ، طراحی پارتیشن همیشه عملی نیست و ممکن است مجبور باشید با برنامه ریزی بهتری از تماس ها استفاده کنید تا در بیشتر مواقع از همان دفتر استفاده کنید .

دفتر کار خانگی
دفتر کار خانگی

میز سفید چوبی و کمد و کشوهای چوبی می تواند بهترین گزینه برای شما در خانه کوچک باشد ، طاقچه های کوچک تزئین زیبای دفتر شماست .

طراحی انعطاف پذیر

به نظر نمی رسد دفاتر خانه مدرن به فضای زیادی برای ذخیره سازی نیاز داشته باشند . حتی اگر این کار را کرده باشید ، با چرخش به دیوارها می توان به آن رسید . اما بودن شارژر ها در نقاط و پریز برق پیشنهاد متفاوتی است . اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی پورت برای هر دوی شما وجود دارد و همچنین اطمینان حاصل کنید که اتصال مشکلی ایجاد نمی کند . طاقچه های کوچک چوبی با استفاده از این راه حل های ساده می توانند به راحتی به مناطق کار تبدیل شوند . یک جز وقف دهنده کامپیوتر به همان اندازه مهم است که روشنایی است و چراغ های آویز در اینجا برای نجات شما هستند . یک قسمت کنار پنجره نیز کارها را بسیار راحت تر می کند زیرا می توانید از تمام آن نور طبیعی در طول روز استفاده کنید .

طراحی انعطاف پذیر برای اتاق کار
طراحی انعطاف پذیر برای اتاق کار

میز کوچک چوبی با کشوهای با رنگ متفاوت و طاقچه های زیبا دکوراسیونی دلپذیر ایجاد می کند .

میز غذا خوری در آشپزخانه
میز غذا خوری در آشپزخانه

میز غذاخوری کوچک در آشپزخانه کوچک که تبدیل به دفتر کاری زیبا با فضای آرامش پخش شده است ، بودن کابینت و کشوهای چوبی فضای ذخیره سازی خوبی را به وجود آورده است .

نمونه اتاق کار خانگی
نمونه اتاق کار خانگی

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : دکوراسیون چوبی ، طراجی چوبی جدید ، میز و صندلی چوبی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us