درب سبک مدرن

زیباترین مدل های درب ورودی برای ساختمان شیک و مدرن

از نه اتاق اصلی که به عنوان یک خوابگاه نظامی عمل می کند، به یک آپارتمان خصوصی با فضای زندگی سخاوتمند

آپارتمان در طبقه چهارم یک ساختمان آپارتمان واقع در پراگ-بوبنچ واقع شده است. در اصل، کل طبقه به 9 اتاق با امکانات بهداشتی تقسیم شده بود و به عنوان یک خوابگاه خدمت می کرد.
این طبقه به تازگی به عنوان یک آپارتمان طراحی شده است. پس از تعریف مجدد پله های معمول، تمام پارتیشن های موجود تحت تأثیر قرار گرفتند و فضای موجود به نیاز و عملکرد طرح جدید اقتباس شده بود.
اتاق ها به حیاط می روند، یک فضای زندگی معمولی که توسط پارتیشن های کشویی شیشه ای به داخل خیابان تقسیم می شود. در وسط خیابان، حمام و عکاسی وجود دارد.

دو دیواره داخلی با گچ سیمان، با موزاییک بلوط در طبقه بندی شده اند.
داخلی به عنوان یک پوشش سبک در ترکیب با طبقه های شیشه ای و چوبی، با درب های فولادی و پد پنجره ها طراحی شده است.
روشنایی آپارتمان توسط حلق آویز نوار های نور، بازتابنده ها و لامپ ها حل شده است.
مجموع مساحت از 214 متر 2

سبک مدرن

درب کشویی

درب سبک مدرن

درب سبک مدرن

درب سبک مدرن

درب سبک مدرن

درب سبک مدرن

درب سبک مدرن

درب سبک مدرن

درب سبک مدرن

درب سبک مدرن

پلان ساختمان در حال بازسازی به سبک مدرن

درب سبک مدرن

درب سبک مدرن

درب سبک مدرن

درب سبک مدرن

عکس نویسنده نویسنده استار هوولا

بازی آپارتمان
استقرار مناطق مسکونی زیر طرح طبقه و اتاق خصوصی حفظ شخصیت از اتاق های فردی، در حالی که فضای زندگی اجتماعی با پنجره رو به خیابان یک اتاق چند منظوره است. اجازه می دهد کشویی دیوار شیشه ای که به وضوح قابل خواندن به نظر می رسید، در حالی که آنها می توانند به سختی حجاب قابل مشاهده منطقه بزرگ مسالمت آمیز تقسیم، تقسیم، مناطق عملکردی جداگانه، و هر آزادانه حجاری یک تخت چهره جدید. عینک های بزرگ به راحتی حرکت می کنند، و باعث می شود که آنها به آسانی ایجاد توهم عبور یا چرخش شوند.
بسته به نیازها، حالت ها و شرایط، شخصیت دستگاه مسکونی نیز بدون هیچ گونه از ویژگی های اساسی آن، از بین می رود. در طول زمان می تواند اتاق تقریبا صد متر را به یک اتاق آشپزخانه، اتاق غذاخوری و زندگی تقسیم، تقسیم و یا آن و اجازه دهید رایحه پخت و پز مخلوط با موسیقی را از یک اتاق نشیمن دور.
فقط پارتیشن پایدار در منطقه زندگی مشترک دو دیوار درونی پوشش داده شده با ملات سیمان، که در آن دو ورودی با کاشی فولاد قوی واقع شده است. یعنی، آنها تاکید دیوار نیروی نوری است که 50 سانتی متر در مقابل به شکنندگی شیشه ای درهای کشویی.

تقاضای سرمایه گذاران برای داخلی متوسط ​​بود، در حالی که او مجبور نبود نگران فضای کمبودی باشد که مانع از تحقق ایده هایش شود. او فقط یک آشپزخانه بزرگ و تقریبا حرفه ای (او یک سرآشپز پرشور) و به عنوان یک عکاس و هنرمند و همچنین یک فوتوشاپ نیاز داشت. به منظور داشتن جایی برای آویزان نقاشی و یا عکس خود را، و هر زمان حال به مته سوراخ در دیوار، انتخاب شده توسط راه آهن تعلیق معمار در امتداد دیوار، که حل مشکل کاملا.
ورودی فضایی روشن، ارتفاع سقف، شکل پنجره، و بدون شک تاریخ نظامی این ساختمان، ظاهر صنعتی روشن کشور را تعریف کرد. سودآور ترین قطعا در سه لامپ آویز از Erco است.
چوب لباسی عکس در امتداد دیوارها با چراغ های نقطه ای به سوی سقف، همراه با درب، تقریبا سه متر بلند، توجه به ارتفاع کارخانه داخلی.
نقش آن و سایر جزئیات: رنگ چوب پنجره ها از سفید به خاکستری اصلی تغییر داده شده است، کفپوش صنعتی جایگزین بلوط و پنجره موزاییک گرم جسم انتقال دهنده گرما سیم پیچ که بزرگ فضای گرم به اندازه کافی.
ظاهر شدید براساس سبک اصلی غرفه نظامی،
روز به روز از طریق کل طبقه تضمین شده و محافظت می شود. دیوارهای کلاسیک
با گچ منحنی دیوار ، یک آپارتمان ظریف، یک ظاهر نرم
و یک پایه رنگ خنثی.
معمار نزدیک آپارتمان حساسیت بازسازی شده، سمت چپ، به عنوان مثال، سوله کوچک اصلی در دیوارها، اتاق بالا به جای ابعاد درب و پنجره، به نسبت مطابقت.
کل آپارتمان می دهد این تصور از یک نوع poloreálného quasiprostoru، در حالی که شما مثل یک کارخانه غول پیکر، که در آن صدای خود را در نقاط دور شنیده می شود، در حالی که برای تماس در یک جعبه مخملی، کافی است که اگر شما فقط زمزمه احساس می کنم. در حال حاضر در نگاه اول شما نمی تواند کمک کند اما متوجه مقابل از دیوارهای بسیار عظیم حس ثبات، استحکام، و چیزی دائمی و پارتیشن های شیشه ای – به سختی polapitelných، ethereally شناور از دیوار به دیوار.

میرکا فنکلووا

 

 

 

WhatsApp us