نخستین مجموعه ورزشی ویژه ی جانبازان و معلولين

نخستین مجموعه ورزشی ویژه ی جانبازان و معلولين
نخستین مجموعه ورزشی ویژه ی جانبازان و معلولين

نخستین مجموعه ورزشی ویژه ی جانبازان و معلولين عصر روز شنبه بیست و چهارم اسفند ماه، با حضور محمد علی آبادی، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني، افتتاح گردید.

در این مراسم که راس ساعت 17 در مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان واقع در ضلع شمالی ورزشگاه شیرودی، خیابان ورکش، برگزار شد، محمد علی آبادی، محمود خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، حسین دهقان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیدوار رضایی نماینده مجلس شورای اسلامی ایران، غفور کارگری نایب رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، هادیانی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ، محمد رضا میرزایی ، قهرمان چندین دوره رقابت های پرتاب با نیزه پارالمپیک و نمایندگان رسانه های جمعی حضور داشتند.

اين مجموعه ورزشي که کار ساخت آن از سال 1376 در زميني به مساحت چهار هزار و 296 متر آغاز شد، تا سال 1386 تنها 65 درصد پيشرفت داشت و در دو سال گذشته که ساخت و ساز اماکن ورزشي يکي از راهبردهاي مهم دولت براي توسعه ورزش محسوب مي شود، تکميل و راه اندازي شد.

تا کنون فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولين مکان مناسب اداري و ورزشي نداشت و اين مجموعه ورزشي نيازهاي اساسي تيم هاي ملي جانبازان و معلولين را برطرف خواهد کرد.

بر اساس برنامه هاي تدوين شده فدراسيون جانبازان از سال آينده تمرينات آماده سازي تيم هاي ملي براي حضور در مسابقات آسيايي گوانگ جو و بازيهاي همبستگي معلولين کشورهاي اسلامي در اين مجموعه برگزار مي شود.

سالن بسکتبال چند منظوره، سالن مستقل واليبال، دوخوابگاه يکي براي مسابقات کشوري با ظرفيت 250 ورزشکار و ديگري براي اردوي تيم هاي ملي با ظرفيت 70 نفر، سالن تيراندازی با 20 خط مستقل، سالن بدنسازي و استخر ويژه جانبازان از جمله امکانات اين مجموعه ورزشي به شمار مي رود.

ورزشگاه اختصاصي جانبازان و معلولان در ضلع شمالي ورزشگاه شهيد شيرودي احداث شده و داراي ساختمان اداري چهار طبقه است.

تاریخ و زمان انتشار: سه شنبه 8 تیر 1389


نمونه کار 

سالن تیراندازی جانبازان و معلولان

کارفرما : مهندس خلج

اجرای دیورکوب و محل قرارگیری تیرانداز توسط گروه فن و هنر ایران زمین

ساخت سیبل تیراندازی


مطالب مرتبط با موضوع

  • سقف کاذب لمبه طرح دار
    سقف کاذب لمبه طرح دار نوعی پوشش سقفی است که از تخته های باریک چوبی یا فلزی ساخته می شود که به صورت طولی در کنار هم قرار می گیرند
  • نرده پله چوبی و لوکس منبت کاری شده
    نرده‌های پله چوبی منبت‌کاری شده، راهی زیبا و مجلل برای افزودن شخصیت و ظرافت به هر خانه‌ای هستند. چوب یک ماده طبیعی گرم و جذاب است که می‌تواند با طیف گسترده‌ای از سبک‌های دکوراسیون، از سنتی گرفته تا مدرن، هماهنگ شود
  • درب منبت ورودی
    درب های ورودی منبت کاری شده زیبایی و ظرافت را به هر خانه ای اضافه می کنند. آنها از چوب خالص با کیفیت بالا ساخته شده اند و دارای طرح های حکاکی شده پیچیده ای هستند
  • رنگ کاری چوب : سیلر و کیلر و پلی اورتان چوب
    رنگ کاری چوب یکی از راه های محبوب برای محافظت و زیبایی بخشیدن به سطوح چوبی است. در این فرآیند، از مواد مختلفی مانند سیلر، کیلر و پلی اورتان برای ایجاد پوششی صاف، بادوام و جذاب استفاده می شود.
  • کف پله چوب کاج روسی: زیبایی و ظرافت در کنار استحکام
    چوب کاج روسی، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای ساخت کف پله، به دلیل زیبایی، ظرافت و استحکام شناخته می‌شود. این نوع چوب، با رگه‌های روشن و یکدست و رنگ کرم مایل به قرمز، گرمای خاصی به فضای خانه می‌بخشد و حس طبیعت را به ارمغان می‌آورد.
WhatsApp us