درود بر شما

نکات مهمی که قبل از کار با ما باید بدانید

صنایع چوب فن و هنر ایران زمین

گروه صنایع چوب فن و هنر

چرا بازدید و مشاوره هزینه دارد.
شاید مشتریان ما فکر می کنند کارکنان این مجموعه برای گرفتن کار به همه تماس‌ها جواب مثبته، و برای همگان کار میکنیم
واقعیت این است که با توجه به سوالات و روش های موجود ما هم سعی در شناخت مشتری داریم و این شناخت در جهت ایجاد خدمات به مشتریان ارزشمند و غیر ارزشمند در جهت جلوگیری از خطرات و ضرر و زیان شرکت جلو گیری کنیم.
نکاتی مانند آدرس شمار تماس، هزینه مشاوره، ارسال عکس، و.. همه سنگ محکی برای شناخت بیشتر مشتری است.
1 هزینه بازدید، طرح اولیه، مشاوره
1.هر دو طرف متعهد می‌شوند که شرح وظیفه خود را به درستی انجام دهند. که نتیجه جدیت هر دو طرف است. کارفرمایی که نیت انجام کار را به نحو احسن داشته باشد هزینه را پرداخت خواهد کرد.
در ازای این مبلغ مشاور یا پیمانکار متعهد می شود که روش صحیح انجام کار، قیمت درست و در نهایت اطلاعات کاری را در اختیار کارفرما هم از نظر فنی و اقتصادی را کار شناسی می کند.
در این بخش یک کارفرمای با تجربه درخواست پیش فاکتور، می دهد، زیرا کارشناسی و برآورد بر اساس متراژ و شرایط کاری ایشان انجام می شود.
متاسفانه برخی از کارفرمایان بدون هزینه کردن پیمانکاران را زیادی را به محل اجرا می کشند و اطلاعات زیادی را جذب می‌کنند و از لابلای آنها پروژه را به بهترینی که فکر می‌کنند می دهند، غافل از اینکه اگر هزینه کارشناسی و طراحی را به یک مجموعه با سابقه می سپردید، بهترین گزینه را از همه نظر برآورد می شود.
وظایف کارشناس در محل پروژه :

کارشناس کسی است که متخصص در رشته خود است و وقتی به محل پروژه اعزام می شود باید تمامی جوانب را بسنجد . و اگر قرار شد فردای ان روز کار به دست طراح و یا ساخت سپرده شود نباید نیازی به بازدید دوباره باشد .

 

WhatsApp us