طراحی سقف کاذب چوبی – مزایا و ایده هایی با تصویر برای انتخاب آسان تر

درست است که 5G یک جهش بزرگ نسبت به 4 Gاست و همینطور مفهوم چهار دیوار در طراحی خانه یک چیز دیروزی است و قدیمی شده است – افزودن دیوار پنجم به روند چهار دیواری ، طراحی نسل جدیدی است که باید به آن ارتقا دهید ! برای چندین دهه ، خانه های ایرانی بدون توجه به رنگ دیوارها ، سقف سفید رنگی داشته اند . مقاله ما در مورد طراحی سقف کاذب چوبی ، فضای داخلی خانه شما را یک درجه بالاتر خواهد برد . اول از همه ، لازم نیست سقف شما همیشه سفید و صاف باشد . فضای داخلی خود را با طرح های سقف کاذب چوبی مدرن برجسته کنید .

مزایای نصب طرح سقف کاذب چوبی

سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب

قبل از اینکه شما را با برخی از بهترین طرح ها برای آپارتمان تان آشنا کنیم ، چند مزیت طراحی سقف چوبی را در نظر می گیریم . شما از انتخاب خود ناامید نخواهید شد زیرا طراحی سقف چوبی در انواع الگوها و بافت های طبیعی موجود است .

 می‌ توانید رنگ ‌هایی را برای طرح سقف کاذب خود انتخاب کنید که با رنگ ‌هایی که به بهترین وجه برای شما مناسب است ، رنگ آمیزی شده ‌اند .

 یک مزیت عملی این است که نصب طرح سقف کاذب چوبی آسان است . امروزه شما طرح های از پیش ساخته شده و نصب شده ای را دریافت می کنید که فقط باید آنها را با پیچ و میخ در سقف ثابت کنید .

طرح های سقف کاذب لوکس از چوب بادوام هستند .

بله ، سقف چوبی بادام همچنین همه کاره است زیرا از چوب برای ایجاد طرح سقف چوبی کاذب استفاده می شود . این ماده عمدتاً با مواد دیگری مانند POP ، گچ ، فلز ، شیشه و غیره ترکیب می‌ شود . همچنین می‌ توانید روکش ‌هایی مانند ملامین ، چوب لاک‌ شده طبیعی ، لاک ‌ها ، ورقه ‌های CPL را انتخاب کنید تا این لبه‌ های پیچیده را اضافه کنید .

سقف کاذب مجموعه ای از مزایای عملکردی را ارائه می دهد ، علاوه بر آن ظاهر خانه شما را بهبود می بخشد . طراحی سقف کاذب مدرن برای طراحی سقف کاذب سالنی یا حتی اداری یک راه عالی برای پنهان کردن جنگل سیم های برق ، لوله ها و کانال های تهویه است .

برترین طرح های سقف کاذب چوبی برای آپارتمان شما

برای اتاق نشیمن یا آشپزخانه ، این ایده ها خانه شما را شبیه به هر چیزی که بخواهید سفارشی می کنند .

1 . طراحی سقف چوبی برای اتاق نشیمن

طراحی سقف کاذب مدرن ، سالن را با کفپوش چوبی هماهنگ کنید . پرتوهای چوبی غنی را با نور برجسته کنید . توجه کنید که چگونه رنگ های دیوار رنگ قهوه ای غنی چوب را نشان می دهد ؟ یکی دیگر از ایده های عالی برای سقف کاذب چوبی استفاده از لمینت چوبی در یک طرف دیوار اتاق نشیمن است . پانل چوبی مطمئناً فضای داخلی را برجسته می کند .

سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب

2 . طراحی سقف چوبی برای اتاق خواب

این سازه چوبی یک انتخاب عالی برای طراحی سقف کاذب اتاق خواب اصلی است . نگاه کنید که چگونه پانل سقف چوبی در پشت تخت اجرا می شود . رنگ سفید دیوارها لمینت چوبی براق را بیشتر برجسته می کند .

ایده دیگر این است که میله های چوبی را با یک زاویه کج کنید . با این ظاهر پیچیده و مینیمال ظاهری قدیمی برای اتاق خواب خود ایجاد کنید .

سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب

3 . برای آشپزخانه

اکثر مردم از استفاده از ایده های طراحی غلط چوبی برای آشپزخانه اجتناب می کنند ، با این حال ، به ما اعتماد کنید ، اصلاً ایده بدی نیست که کمی رنگ روستیک به آشپزخانه خود اضافه کنید ! اطمینان حاصل کنید که از چوب ‌هایی استفاده می ‌کنید که در برابر آتش و رطوبت مقاوم هستند . استفاده از چراغ ها ایده خوبی برای کشیدن چشم ها به سمت بالا است .

سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب

4 . برای منطقه غذاخوری

خوب ، شما می خواهید میز ناهارخوری و غذاهای وسوسه انگیز روی آن را برجسته کنید ، پس از صرف غذا با خانواده ، یک تجربه حسی است . طراحی سقف چوبی سالن غذاخوری شما باید میز شما را در کانون توجه قرار دهد .

شما ممکن است یک پانل چوبی را در نظر بگیرید که فضای مشخص تری ایجاد می کند . ست کردن آن با یک ترکیب فلزی گرم ، شیک و برای همیشه مد است . ظاهر گرم و دنج طرح سقف کاذب چوبی قطعا به غذای شما جذابیت می بخشد  ، اینطوری فکر نمی کنید ؟

سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب

5 . برای بالکن

یک بالکن بدون طراوت گیاهان ناقص به نظر می رسد . برای بالکن های کوچک ، فضا همیشه برای سرگرمی باغبانی شما کافی نیست . بنابراین ، آویزان کردن خزنده ها و گلدان ها بر روی تیر چوبی بالا ، یک انتخاب عالی برای طراحی سقف کاذب گالری است . اگر دوست دارید مردم را سرگرم کنید ، استفاده از طرح سقف چوبی ساده با نورهای فوکوس ، فضای مهمانی درجه یک را ایجاد می کند .

سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب

  6 . برای دیواره جانبی

تطبیق دیوار کناری با طرح سقف کاذب چوبی مد است . توجه کنید که چگونه نوارهای چوبی باریک از دیواره کناری عبور می کنند ؟ می توانید دیوار را با ساکولنت یا ساعت تزیین کنید و سبک خانه خود را ارتقا دهید .

سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب

7 . برای اتاق

طراحی سقف کاذب لوکس از جنس چوب مکمل دیوارهای رنگ روشن است و زیبایی را برجسته می کند . این طرح ساده ، شسته و رفته و ظریف است . چوب و شیشه فضا را روشن می کند و آن را به گزینه ای عالی برای طراحی سقف کاذب اتاق تبدیل می کند .

سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب

8 . برای راهرو

معمولاً راهروها نادیده گرفته می شوند ، بنابراین در اینجا فرصتی برای شما وجود دارد که محیط خانه خود را با ایده های طراحی سقف کاذب لوکس ارتقا دهید . شما می توانید یک سبک کلاسیک از نوارهای چوبی را انتخاب کنید که ظاهری مجلل به شما می دهد یا می توانید الگوهای پیچیده ای برای برجسته کردن سقف ایجاد کنید .

سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب

8 . برای حمام

حمام ها همیشه نیازی ندارند که هدفی سودمند داشته باشند . شما می توانید از خصوصی ترین فضای خانه برای نمایش جنبه خلاقانه خود از طریق طراحی سقف کاذب چوبی استفاده کنید .

شما می توانید با انتخاب چوب روشن در مقابل کفپوش تیره حمام یا برعکس ، کنتراست کلاسیک ایجاد کنید . تخته های چوبی سفید برای سقف حمام نیز برای طراحی سقف کاذب حمام کوچک مناسب است و ظاهری روستایی و ساحلی به آن می بخشد .

طراحی سقف کاذب چوبی

سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب
سقف چوبی جالب

8 . برای ورودی

ست کردن شبکه های مشبک با طرح سقف کاذب چوبی یک سبک دکوراسیون پرطرفدار است . از نوع مناسب نور مخفی و الگوهای سفارشی انتخابی خود استفاده کنید .

همچنین می توانید از تیرهای چوبی با نورپردازی استفاده کنید یا با یک صفحه چوبی صیقلی و نور زرد آن را ساده نگه دارید .

مترجم : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : سقف کاذب چوبی ، انواع سقف کاذب چوبی

مطالب مرتبط با موضوع سقف چوبی :

WhatsApp us