قیمت درب تمام چوب روسی

طراحی و ساخت درب چوب کاج روسی , درب چوبی اتاق که با چوب روسی و یولکا , ایده آل برای سبک های طراحی روستیک و سنتی , درب چوبی ورودی ساختمان

کاج یا چوب روسی: درب چوبی ورودی ساختمان و اتاق که با چوب روسی , چوب روسی از درخت کاج

گالری تصاویر درب چوب روسی٬ درب چوب کاج

درب چوب روسی٬ درب چوب کاج٬

درب چوب کاج . … درب چوب کاج ارائه شده به عنوان یک درب سبک با رنگ روشن و قابل رنگ آمیزی به انواع رنگ در تن های مختلف . یک درب عالی و محکم برای انواع ورودی ها .

درب کاج ارائه شده ما از مواد خام درجه یک، ساخته شده از چوب کاج , بسیار قابل اعتماد در بازار ساخته شده توسط استاد کاران نجاری می باشد .

درب چوب کاج درب چوب با دوام و مقاوم در برابر رطوبت , چوب کاج درصورت انتخاب صحیح از گونه یولکا و خشک کن رفته ممتاز بسیار در برابر سرما و گرما و انقباض و انبساط مقاوم است .

درب کاج بدلیل وزن سبک , قیمت مناسب و رنگ روشن آن بسیار محبوب و پر طرفدار است .

درب تمام چوب روسی این درب ها بطور خالص از چوب کاج ساخته می شوند . در تصاویر بالا می توانید مدل های مختلف آن را مشاهده کنید .

قیمت درب تمام چوب بر اساس نوع چوب و مدل درب , قیمت گذاری می شوند . این درب ها به نسبت نوع چوبی که در ساخت درب استفاده می شود و بخصوص در طرح های قوس دار و کلاسیک بسیار هزینه بر می شوند .

مدل درب چوبی : درب های چوبی را از لحاظ مدل می توان به سبک های سنتی , مدرن و کلاسیک تقسیم کنیم

درب چوبی شامل درب هایی می شود که نه تنها از چوب خالص بلکه تلفیق چوب , روکش چوب و mdf هستند . امروزه اکثر نجاران به درب های چوب و mdf نیز درب تمام چوب می گویند .

مدل درب تمام چوب , ساخت درب تمام چوب , درب چوب روسی , درب کاج روسی , مدل درب تمام چوب کاج , قیمت درب تمام چوب روسی

مطالب مرتبط :

همه مدل های ساخته شده درب چوبی صنایع چوب فن و هنر

ما در این صفحه تصاویری از پروژه ها و نمونه های ساخته شده توسط صنایع چوب فن و هنر را برای شما گرداوری کرده ایم , مطمئنا با مشاهده آنها به قدرت و تجربه این مجموعه برای ساخت پروژه ها پی خواهید برد .
مشاهده تصاویر و نمونه های درب چوبی سفارشی
WhatsApp us