قیمت نصب لمبه چوبی

لمبه چوبی به قطعات جوبی گفته می شود که دارای اتصال طولی هستند . برخی دارای فاق و زبانه , برخی از اتصال کنشکاف استفاده می کنند و برخی اتصال نیم و نیم دارند . در هر صورت لمبه ها برای ایجاد یک سطح چوبی یا فلزی استفاده می شوند . این قطعات ریز بعد از به هم پیوستن تبدیل به یک سطح وسیع و بزرگ می شوند .

لمبه چوب کاج روسی , قیمت روز لمبه چوبی
عکس لمبه 15 سانت با اتصال نیم و نیم

قیمت نصب لمبه چوبی به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت نصب لمبه بر روی سقف یا دیوار بسته به متراژ کل کار , نوع زیرسازی , شکل نصب لمبه و رنگ چوبها بستگی دارد .

وسعت و حجم لمبه کوبی :

متراژ لمبه کوبی : هرچه متراژ لمبه کوبی بیشتر باشد و روش نصب ساده تر باشد قیمت پایین تر می آید و بلعکس هرچه متراژ کمتر باشد و شکل اجرا پیچیده تر باشد قیمت تصاعدی بالا می رود . مثلا در پروژه جناب علایی در دیباجی ما یک دیوار 11 متری را به شکل ستاره ای لمبه کوبی کردیم و این پروژه بیش از 11 روز کاربرد که هزینه اجرای آن 15 میلیون تومان شد . در حالی که در یک پروژه 300 متری ما برای نصب لمبه فقط متری 40.000 تومان دریافت کردیم .

انواع زیرسازی لمبه :

نوع زیرسازی : لمبه را بر روی انواع سازه ها میتوان نصب کرد . مانند نصب لمبه بر روی دیوار بتنی , دیوار گچی , سقف اردواز بندی شده , سقف های فلزی و …

نصاب لمبه چوبی , دیوارکوب و سقف لمیه چگونه نصب می شود
نصاب لمبه چوبی , دیوارکوب و سقف لمیه چگونه نصب می شود

اجرای انواع رنگ در سازه های چوبی و قیمت های مختلف آن :

رنگ ها از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند . هم اکنون ارزانترین رنگ در ایران شاپان با پوشش سیلر است و بعد از آن به ترتیب رنگ پلی استر , رنگ پلی یورتان , پوشش های روغن گیاهی مانند رنگ ازمو , انواع پتینه و سندبلاست , رنگ های پولیشی و خاص و … همه و همه بر روی قیمت اتمام لمبه تاثیر گذار است .

انواع لمبه :

لمبه ها از نظر شکل و ضخامت متفاوت هستند . هرچه لمبه از چوب ضخیم تری و چوب با کیفیت تری ساخته شده باشد از قیمت بالاتر و کیفیت بهتری برخوردار است . مثلا لمبه 2 سانت که فقط بصورت سفارشی از تخته 2.5 کاج روسی تولید می شود و بدلیل قیمت بالا خیلی از آن تولید نمی شود .

WhatsApp us