بازار چوب ایران جایگاهی برای صنعتگران و هنرمندان ایرانی

بازار چوب تهران کجاست

چوب و تخته کاج روسی تحویل بندر استارا
چوب و تخته کاج روسی تحویل بندر استارا

در تهران قدیم , اما نه خیلی قدیم بازار چوب ایران در داخل تهران منطقه دروازه شمیران و پل چوبی بود تا اینکه با وسعت شهر تهران و مسکونی شدن این بخش دیگر جایی برای کارخانه های بزرگ چوب بری و انبارهای چوب فروشی نبود از حدود 20 سال پیش اتحادیه درودگران اقدام به ساخت شهرکی مختص چوبفروشان و درودگران نمود در حد فاصل کیلومتر 15 از سه راه افسریه با نام شهرک صنعتی خاوران و به تدریج تمامی واحد های تجاری به این منطقه فرستاد شدند .

دنیای چوب و تخته کاج روسی
دنیای چوب و تخته کاج روسی در بازار چوب ایران

سایت چوب فروشان خاوران کجاست

وارد جاده امام رضا که شدید 14 کیلومتر که به سمت مامازند بیایید شهرک صنعتی خاوران را در سمت راست یعنی شمال جاده روئیت می کنید .

ورودی شهرک صنعتی خاوران , پمپ بنزین خاوران است و بعد از ورود به بلوار اصلی به سمت شمال اولین شهرک با نام شهرک فناوران , دومین شهرک سایت درودگران و مبلسازان تهران و سومین شهرک سایت چوب فروشان ایران است .

درست است که نام این بازار را بازار چوب گذاشته اند ولی به غیر از فراورده های چوبی , لوازم خانگی و حتی مصنوعات تکمیلی مانند کارگاه های شیشه بری , کارگاه های آهنگری و چلنگری  و بسیاری از مجتمع های تخصصی در راستای تولید , طراحی , ساخت و فروش را می توان در این مجموعه 5000 واحدی مشاهده کرد .

فروش چوب روسی خاوران

قیمت چوب نراد روسی در تهران ، مرکز فروش انواع تخته روسی ، تخته بنایی ، لمبه ، فینگر جوینت ، چوب چهارتراش ، چوب راش و دیگر فراورده های چوبی در بازار چوب ایران

انواع چوب کاج , تخته و الوار , فروش چوب, قیمت الوار چوب کاج
انواع چوب کاج , تخته و الوار , فروش چوب, قیمت الوار چوب کاج

ساعات کار بازار چوب ایران چه ساعتی است ؟

این مجموعه از ساعت 8 صبح از اول وقت کاری مشغول به کار و تا تا ساعت 5 عصر همه واحد ها در روز های کاری مشغول هستند . روز های پنج شنبه صبح تا ظهر و روز های جمعه تعطیل می‌باشند .

ساعت کار سایت چوب خاوران

سایت درودگران و سایت چوب یا همان بازار چوب ایران در داخل شهرک صنعتی خاوران هستند . د کنار این دو شهرک شهرک فناوران , شهرک آهنکاران و شهرک پرنده فروشان نیز وجود دارد . ساعات کار همگی از صبح اول وقت یعنی حدود ساعت 8 الی 9 صبح تا ساعت 5 عصر در ساعات کاری غیر تعطیل می‌باشد .

نقش گروه فن و هنر ایران زمین در راستای مشاوره , طراحی , تولید و ساخت و خدمات بعد از فروش چیست ؟

بازار چوب تهران , شهرک صنعتی خاوران , سایت درودگران تهران
بازار چوب تهران , شهرک صنعتی خاوران , سایت درودگران تهران

ما در بازار چوب مستقر شدیم و شروع به تحقیق و تفحص کردیم و که متوجه شدیم از این 5000 واحد فقط 50 واحد مستقیم و بدون واسطه کار می‌کنند به همین خاطر با دریافت نمایندگی فروش همه این نقاط را در مجتمع فن و هنر به همدیگر رساندیم به کمک اینترنت و نرم افزارهای بروز تمامی محصولات و خدمات طبقه بندی شدند و آنها را در اختیار مشتریان قراردادیم . ما در ابتدا قصد تکمیل موجودی خود را داشتیم ولی با توجه به وسعت فعالیت ما و اعتبار این مجموعه با بیش از 58 سال فعالیت در بازار چوب ایران و تلاش شبانه روزی متخصصان وب این مجموعه توانستیم بیش از 50% از مایحتاج چوب و فراورده های مرتبط با چوب را در قالب یک فروشگاه طراحی کنیم . فقط در این صورت می توانستیم پاسخگوی همه باشیم .

تصاویری از مبل و صندلی آويز

فروش چوب روسی خاوران , بازار چوب خاوران ، سایت درودگران و مبلسازان تهران ، خدمات نجاری و رنگ کاری در سایت چوب فروشان تهران ، فروش لمبه فینگر جوینت و چوب چهارتراش در تهران 

وب سایت فن و هنر ایران زمین

با تشکر از توجه شما

ارسال سریع انواع چوب , تخته و الوار , روکش چوب و تحویل به موقع کالا در سراسر ایران

واژه چوب روسی در بازار چوب ایران به انواع تخته الوار و فراورده های چوبی که از کشور روسیه به ایران وارد می شود گفته می شود .

بازار چوب ایران خاوران , بازار چوب خاوران , ساعت کار بازار چوب خاوران , سایت چوب فروشان خاوران کجاست , ساعت کار سایت چوب خاوران , بازار چوب کرج , ساعت کاری سایت چوب فروشان خاوران , قیمت فیبر چوبی

WhatsApp us