طراحی و ساخت لوازم ارگونومیک و استاندارد 

نکات محاسباتی ایمن

راهنمای راه‌اندازی یک محل کار و اداری یا مسکونی ارگونومیک

به بخش محاسبات ایمن و ارگونومیک گروه فن و هنر  خوش آمدید!

راهنمای شما برای محاسبات ارگونومیک از سال 2005 الی 2019 و…

ما که هستیم

ما یک تیم اختصاصی از مهندسین ، طراحان دکوراسیون  و برنامه نویسان به همراه یک تیم اجرایی ماهر در منطقه صنعتی خاوران هستیم که علاقمند به طراحی و ساخت سازه های دکوراتیو و کاربردی محاسبات استاندارد ها ،نکات ایمنی و ارگونومی وسایل و ایجاد سبک زندگی و شیوه های نوین ارگونومیک و سلامتی هستیم .

ما نیز مانند میلیون ها انسان روزانه با کامپیوتر های خود کار میکنیم و این برای افرادی باعث ایجاد کمردرد، درد در ناحیه هایی از مچ و دست، استرس، و بخصوص پادرد و ورم پاها (ورم ناحیه مچ و انگشتان پا بدلیل نشستن پشت میز)، و بسیاری از درد های دیگرا را تجربه میکنیم.

ما چه کار میکنیم

گروه فن و هنر تاسیس سال 1340 

از سال 1384 با کلمه ارگونومیک بصورت عملی شروع بکار کردیم و در جهت بروزرسانی خود از راهنمایی جمعی از مهندسان اروپایی در رابطه با محاسباتارگونومی در خانه و محل کار استفاده کردیم.

آیت سایت (ashwood.ir) به شما در رابطه با استاندارد سازی و ایجاد سبک زندگی سالم و آرگونومی در منزل و محل کار و کاهش آسیب و اختلالات دردناک و ناتوان کننده کمک خواهد کرد.

نظرات و پیشنهادات محصول

ما راهنماهای گسترده ای را در مورد محصولات ارگونومیک برای خانه و دفتر منتشر کرده ایم ، مانند بررسی های ما در مورد بهترین صندلی های ارگونومیک ، بررسی صندلی های زانو ، صندلی های بازی، لپ تاپ ها، ماوس ارگونومیک و صفحه کلید و بسیاری موارد دیگر.

پیشگیری و نکات مهم

راهنماهای ما می توانند به شناسایی مناطقی برای بهبود وضعیت ، و قرار دادن جزء  یا بهبود محیط کاری کمک کنند.

ما همچنین توصیه هایی برای تمرین ها ، راهنمایی هایی برای ایجاد شیوه زندگی و راهنمایی های کلی از افراد واقعی مانند خودمان که با مشکلات جسمی و اختلال تونل کارپت، ورم پا، کمردرد برخورد کرده اند، راهکار و تجربه ارائه می دهیم.

ایجاد ایستگاه کاری کامل

پیشنهادات ما برای به حداقل رساندن عوارض یا رفع مشکلات شناسایی شده به شما اجازه می دهد تا وسایل و محیط خود را به صورت سفارشی تنظیم کنید، و ergonomic را در میز و تجهیزات خود، ایجاد کنید .  بسیاری از مردم در هنگام پیروی از این پیشنهادات راحتی و بهره وری بیشتری بدست می آورند.

بهترین ماژول ارگونومیک 2017

ارگونومی در محل کار و یا در خانه

همه چیز درباره مدیریت حرکات تکراری

هدف از ارگونومیک در زندگی این است که از آسیب، درد و ناراحتی جلوگیری شود.

برای افرادی که از یک رایانه برای چند ساعت در روز استفاده می کنند، بیشترین حرکات تکراری و مستمر استفاده‌ از صفحه کلید (محل کیبورد در میز کامپیوتر) و ماوس وجود دارد؟

با این وجود ، ماژول ارگونومی یک عنصر است که اغلب هنگام تنظیم یک ایستگاه کاری نادیده گرفته می شود. و این یک اشتباه زیان بار است، زیرا موس های رایانه کخ به طور منظم بر روی آنها فشار ایجاد میکنید و شما متوجه صدمات ایجاد شده در آن لحظه نمی شوید . این موس و شرایط غیر استاندارد آن برای جلسات کوتاه مناسب است ، اما برای جلسات طولانی که بسیاری از مردم هر روزه در آن شرکت می کنند، این ضرر آفرین و دردناک می‌شود.

ارگونومیک موس کامپیوتر

در ادامه ما به بیات تجربه افراد زیر نظر متخصصان می‌پردازیم. ما بدون آگاهی نمی‌توانیم دست بکاری بزنیم و قای از روی کشف و شهود جلو می رویم میتوانیم انتخاب کنیم ما به دنبال بهترین انتخاب برای افراد پرکار به نتایج مفیدی رسیده ایم که در ادامه درج می‌شوند. هدف بالابردن آگاهی برای انتخاب های درست و اصولی است.

در اینجا چیز هایی ا مشاهده می‌کنید

که ما پیدا کردیم:

“این ماوس مچ دست من را نجات داد”


موس. کامپیوتر ارگونومیک 

این یک احساس مشترک در میان کاربران Evoluent است. یکی از نوآوران موشواره (موس کامپیوتر) ارگونومیک عمودی، این مدل به درستی نامگذاری شده با استفاده از تحقیقات علمی برای ایجاد یک پشتیبانی کامل برای مچ دست خود است.

ناکامی اصلی بسیاری از موس های وایرلس این است که آنها  در زمان استفاده  موقعیت طبیعی مچ دست را در  بر نمی‌گیرند و بدلیل عدم هماهنگی با دست، ارگونومیک نیستند.

بچه های دیگر تمرکز بسیاری روی طراحی خود را بر روی فرم دست دارند، اما عمق را نادیده می گیرند، و این یک مشکل بزرگ برای افراد مبتلا به تونل کار پال و بیماری های شدید مچ دست (یا افرادی است که می خواهند از این مشکلات در آینده جلوگیری کنند).

شما می توانید طراحی نوآورانه را به وضوح در این عکس ها مشاهده کنید (و به نظر می رسد خیلی جالب نیز هست):

موس ارگونومیگ 

WhatsApp us