انواع درب شیشه خور

مدل درب چوبی شیشه خور : دربهای چوبی انواع مختلفی دارند که یکی از انواع آن که بسیار پرطرفدار و محبوب است , درب های شیشه خور می باشد .

درب چوبی پوست و پولیش مدل درب شیشه خور چوب راش
درب چوبی پوست و پولیش مدل درب شیشه خور چوب راش

این درب ها می توانند شامل سبک های کلاسیک و مدل فرانسوی باشند . و یا همانند درب های قدیمی ایرانی سنتی و با مشبک های گره چینی ایجاد شوند .

طراحی و ساخت درب چوبی سنتی عمارت قزوین , درب گره چینی
طراحی و ساخت درب چوبی سنتی عمارت قزوین , درب گره چینی

کاربرد درب شیشه خور

از درب های شیشه خور می توان برای اکثر نقاط استفاده کنیم , مانند درب های ورودی ساختمان , درب لابی , درب های اتاقی با استفاده از شیشه های مات و مشجر و حتی درب های سرویس راهم می توان از درب های شیشه خور اجرا کنیم .

استفاده از درب های شیشه خور بین دو فضای پذیرایی و اتاق tv یا نشیمن خانه .

شیشه درب های چوبی

استفاده از شیشه های سکوریت , شیشه های دو جداره و شیشه رنگی در ساخت درب های شیشه خور بسیار متداول است . متاسفانه شیشه های رنگی را نمی توانیم دوجداره کنیم . نسل جدیدی از شیشه های تزئین شده نیز وجود دارد که با سندبلاست و اسید کاری شیشه تبدیل به یک تابلو نقاشی هنری می شود .

قیمت درب داخلی شیشه خور

قیمت هر درب بر اساس جنس و متریالی که از آن ساخته می شود متفاوت است . درب های شیشه خور باید از چوب های سخت مثل چوب راش , چوب گردو و بلوط ساخته شوند .

جهت دریافت قیمت از طریق واتساپ مدل خود را ارسال کنید . ابعاد و رنگ نهایی درب راهم مشخص کنید تا کارشناسان قیمت دقیق را محاسبه کنند .

گالری عکس و مدل درب چوبی شیشه خور

صنایع چوب فن و هنر طراح و سازنده انواع درب چوبی لوکس و سفارشی با برترین تیم اجرایی جهت اجرای پروژه های کوچک و بزرگ در سراسر ایران آماده به خدمت است .

WhatsApp us