میز جلو مبلی ، بزرگ یا کوچک ، کم ، روستایی ، مدرن ، ساخته شده از چوب ، فلز یا مواد کامپوزیت ، نقشی اساسی در طراحی و ساختار هر اتاق نشیمن دارد . با وجود ابعاد معمولاً کوچک و به طریقی که قابلیت انعطاف پذیری و انطباق پذیری آن را نشان می دهد ، اغلب در مرکز طراحی قرار می گیرد . میزهای کوچک جلو مبلی شاید همه کاره تر از همه باشند بنابراین امروز تصمیم گرفته ایم نگاهی به برخی از طرح های خاص بیندازیم. انی میز تقریباً همه گزینه ها را شامل می شوند ، از میزهای جلو مبلی ارزان قیمت گرفته تا مدل های سطح بالا ، میزهای ساخته شده از شیشه ، چوب و سنگ مرمر ، طرح های مینیمالیستی و معاصر و همچنین برخی الهام گرفته از طرح های میز های روستایی .

میز کناری
میز کناری

ما با میز کارامل شروع خواهیم کرد ، نمایشی زیبا از طراحی مدرن و قطعه ای که با مفهوم تعادل به روشی کاملاً جالب بازی می کند . این میز از چهار ورق نازک فلزی تشکیل شده است که یکی پایه است ، دیگری رویی و دو عنصر باقی مانده که آنها را به هم متصل می کند. طراحی ساده و کلاسیک است و به عنوان یک میز جلو مبلی کوچک در یک اتاق نشیمن و یا به عنوان یک میز کناری در یک گوشه مطالعه نیز مناسب است . می توانید آن را در چندین رنگ از جمله زرد ، قرمز ، سفید و خاکستری تهیه کنید.

میز جلو مبلی کوچک
میز جلو مبلی کوچک

از نظر فنی ، کالا ، یک میز کناری است اما هنوز هیچ دلیلی وجود ندارد که بگوید نمی توانید از آن به عنوان میز جلو مبلی استفاده کنید . این میز می تواند به راحتی در یک اتاق نشیمن کوچک و همچنین در یک اتاق نشیمن بزرگ که در چندین منطقه تقسیم شده است ، هر کدام با مبلمان راحت و میز خود ست شود . این میز  را با یک صندلی گهواره ای ، یک مبل راحتی یا صندلی مناسب جفت کنی د. شما می توانید بین یک میز صفحه آلومینیومی و چوبی ساج و انواع گزینه های مختلف رنگ را انتخاب کنید.

میز کوچک شیک
میز کوچک شیک

اگر به دنبال یک میز زیبا و کوچک برای اتاق استراحت دنج و شیک خود هستید ، این میز را بررسی کنید. این همان چیزی است که فضایتان نیاز دارد . به نظر می رسد یک میز کوکتل مینیاتوری است و به نوعی همان چیزی است که هست . این نسخه صفحه گرد است اما می توانید میز را با یک صفحه مربع یا بیضی شکل بدست آورید که به ما این ایده را می دهد : ترکیب دو یا چند شکل از این میز در یک قسمت می تواند جالب باشد . هنوز هم می توان به صورت جداگانه از آنها استفاده کرد اما در کنار هم بودن این میز ها نیز عالی به نظر می رسند.

میز جلو مبلی ساده
میز جلو مبلی ساده

میز کوچک شیکی که در اینجا می بینید نت نام دارد و توسط بنجامین هوبرت در سال 2013 طراحی شده است. این میز ساخته شده از فولاد است و برای فضاهای سالن بیرونی مناسب به نظر می رسد . یک نسخه میز جلو مبلی کوتاه نیز وجود دارد که دارای همان مشخصات و نسبت های کمی متفاوت است.

میز جلومبلی فلورا
میز جلومبلی فلورا

نام این سری میز چیزهای زیادی در مورد طراحی آن می گوید. این مجموعه فلورا است ، مجموعه ای با الهام از گیاهان و عشقی که ما به گل های مورد علاقه ما هستند می دهیم . این شامل میزهای جلو مبلی بزرگ و کوچک و میزهای کناری با ابعاد مختلف است . در کل ، چهار اندازه و شش رنگ برای انتخاب وجود دارد. پایه های آن از چوب پنبه سیاه ساخته شده و رویه های آن از روکش چوب بلوط و گردو تشکیل شده است.

میز جلو مبلی آرچ کوچک
میز جلو مبلی آرچ کوچک

میز جلو مبلی آرچ کوچک است و به شما امکان متنوع بودن را می دهد . شما می توانید از آن در تنظیمات و ست های مختلف استفاده کنید و با بهره گیری از طراحی سبک و ظریف آن ، سبک و زیبایی را بدون اینکه به یک کانون تبدیل شود ، به یک اتاق وارد کنید . طراحی آن ترکیبی کامل از کلاسیک و مدرن است.

در مورد میز جلو مبلی چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد . این میز ساده و جذاب ، شیک و کاربردی ، معمولی و زیبا است و می توانید با موفقیت آن را در اتاق های نشیمن ، دفاتر کار و حتی در اتاق های خواب ادغام کنید که می تواند به عنوان یک میز کنار تخت استفاده شود . شما می توانید این میز را در سه اندازه و هشت رنگ مختلف پیدا کنید.

میز مازارگس
میز مازارگس

این مازارگس است ، میز معتدل طراحی شده توسط اریک جوردان. این میز بسیار شیک و ساده است ، دارای یک قاب فولادی لاکی براق سیاه و یک صفحه سینی چوبی گرد با گردوی طبیعی است . این طراحی بسیار رسا و کاربرپسند است و می تواند انواع مختلفی از فضاها و دکورها را تکمیل کند . پیشنهاد می کنیم آن را به اتاق نشیمن اضافه کنید ، جایی که می توانید آن را با صندلی های راحت و فرش تبدیل به منطقه ای دنج کنید.

این میز می تواند یک چهارپایه یا یک میز کناری باشد و در بعضی موارد ، حتی می تواند به عنوان یک میز جلو مبلی کوچک عمل کند . با این وجود ، ترکیب چندین میز طبیعی درخت عملی تر از داشتن فقط یک میز است ، به خصوص اگر اتاق نشیمن به خصوص کوچک نباشد . در هر صورت ، از سادگی ناب و طبیعی این میز لذت ببرید زیرا به شما اجازه می دهد تکه ای از فضای طبیعت بیرون را به داخل خانه خود بیاورید.

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی :میز جلو مبلی چوبی ، میز با چوب گردو ، میز کناری چوبی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us