استفاده از چوب های آب آورد در طراحی و دکوراسیون داخلی ایده ای است که ما کاملاً با آن موافقیم و واقعاً هیجان زده ایم که سرانجام فرصتی برای شما فراهم می شود تا چند مورد از کارهایی را که می توانید با آن انجام دهید به شما نشان دهیم . امروزه تمرکز بر روی میزهای جلو مبلی ، دقیق تر بر روی چند میز ساخته شده از چوب آب اورد است . آنها بسیار زیبا هستند و هر یک از آنها می توانند به یک قطعه چشم نواز و حتی نقطه کانونی اتاق تبدیل شوند و از آنجا که هر یک نیز منحصر به فرد هستند ، امکانات طراحی بی پایان هستند . البته ، میزهای جلو مبلی تنها گزینه شما نیستند . هنر چوب آب اورد می تواند اشکال مختلفی داشته باشد بنابراین خلاق باشید. در این مطلب شما را با میز جلو مبلی آب آورد تبدیل خواهیم کرد.

واقعاً نمی توانیم در مورد این اتاق نشیمن ، میز جلو مبلی آب اورد یا آن تزیینات بی نظیر چوب های گوشه ای بگوییم که کدام را بیشتر دوست داریم . در واقع ، هرچه بیشتر به این فضا نگاه می کنیم بیشتر عاشق این فضا می شویم و عناصر جدیدی را می یابیم که قابل ارزیابی هستند.

نمونه میز جلو مبلی
نمونه میز جلو مبلی

وقتی نوبت به میزهای جلو مبلی چوبی می رسد ، یک روکش شیشه ای می تواند زیبایی طراحی را به وجود آورد . صفحه همچنین می تواند به شکل دادن به میز کمک کند و تناسبات آن را مطابق با نقشه طبقه ، چیدمان اتاق و ظاهر و محیط دلخواه تعریف کند.

انواع میز جلومبلی آب آورد
انواع میز جلومبلی آب آورد

هر میز چوب آب اورد منحصر به فرد و مجسمه ای است و دارای فرم های خیره کننده ای است که از ساده تا بسیار پیچیده را شامل می شود . معمولاً این موارد پیچیده از نظر زیبایی چشمگیرترین تأثیر را دارند . آنها برای دکوراسیون اتاق نشیمن مینیمالیستی مناسب هستند ، جایی که می توانند به عنوان نقاط کانونی توجه عمل کنند.

نوعی میز جلو مبلی آب آورد
نوعی میز جلو مبلی آب آورد

به نوعی ، میز جلو مبلی آب اورد مانند یک مجسمه است . البته بستگی به میز دارد. این یکی را مثال بزنید. بدیهی است که در این اتاق نشیمن درجه یک و معتدل مرکز توجه قرار گرفته است. پایه مجسمه ای و شیشه ای شفاف و برای یکدیگر ساخته شده اند.

میز جلو مبلی در سبک های مختلف
میز جلو مبلی در سبک های مختلف

مثل همیشه ، چندین سبک و دستورالعمل طراحی وجود دارد که باید قبل از انتخاب میز جلو مبلی ، در نظر بگیرید که آیا چوب آب اورد بخشی از آن است یا نه . برخی بدیهی است که به منظور تحت تأثیر قرار دادن اشکال مجسمه سازی خود هستند در حالی که برخی دیگر اثر کمتری چشمگیر اما به همان اندازه چشم نوازی را هدف قرار می دهند.

میزهای جلو مبلی آب آورد
میزهای جلو مبلی آب آورد

اگرچه می توانند بسیار متنوع باشند ، میزهای جلو مبلی چوبی می توانند به دلیل ماهیت منحصر به فرد و غیرمعمول آنها نیز پیچیده و منبت کاری باشند . ممکن است مدتی طول بکشد اما وقتی سرانجام یکی از اتاق های نشیمن خود را پیدا کنید همه چیز در جای خود قرار می گیرد و هماهنگی بر همه چیز حاکم می شود.

میز جلو مبلی برای دکوراسیون منزل
میز جلو مبلی برای دکوراسیون منزل

یک میز جلو مبلی چوبی در اصل به شما امکان می دهد تکه ای از طبیعت را به خانه خود بیاورید و این بسیار هیجان انگیز است . این می تواند یک منبع الهام برای تزئینات کل فضا باشد و شما می توانید از رنگ هایی الهام گرفته از طبیعت مانند سبزها ، قهوه ای ها یا این سایه روشن آبی که یادآور آسمان صاف یا اقیانوس است استفاده کنید . در حقیقت ، هر چیزی که مربوط به چوب های دریایی باشد ، می تواند در خانه در یک اتاق با مضمون ساحلی به نظر برسد.

میز جلو مبلی هنری
میز جلو مبلی هنری

جالب است که سعی کنید برخی از جذابیت های یک میز جلو مبلی چوبی در جای دیگر فضا را در قالب کارهای هنری یا لوازم جانبی کمی که به منظور ایجاد پیوند بصری بین این عناصر و اطمینان از دکوراسیون منسجم و هماهنگ است ، تکرار کنید. یک نمونه را می توان در اینجا مشاهده کرد که میز جلو مبلی و نقاشی دیواری ارتباط خاصی دارند.

نمونه ای از میزهای جلو مبلی
نمونه ای از میزهای جلو مبلی

لازم نیست که این رابطه بسیار واضح باشد . در حقیقت ، نکات ظریف اغلب رضایت بخش ترین نکات هستند . این همه در جزئیات است ، مانند یک رنگ روشن که با دیگری متناسب است ، بافت یک بالش رنگی یا طرح انتزاعی اما پیشنهادی یک نقاشی دیواری.

از آنجا که یک میز جلو مبلی چوبی متمایز است و به یک مرکز توجه برای اتاق خود تبدیل می شود ، اغلب ویژگی های اصلی بقیه دکوراسیون را طراحی می کند ، مانند طرح رنگ ، مواد ، بافت ها و ظروف مورد استفاده در سراسر و حتی سبک کلی اتاق رو تحت تاثیر قرار می دهد.

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : میز جلو مبلی چوبی ، میز جلو مبلی چوبی منبت کاری ، میز جلو مبلی چوبی آب آورد     

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us