تشخیص یک مبلمان معاصر آسان است حتی اگر طراحی آن در واقع تحت تأثیر سبک های دیگر باشد . حتی قطعات کوچک مانند میزهای کناری یا عسلی نیز دارای مجموعه ای کاملاً مشخص از ویژگی ها هستند که آنها را در یک سبک خاص ادغام می کند . به عنوان مثال ، یک میز کوچک کناری معاصر با خطوط و سطوح صاف و کمبود کلی تزئینات و ظریف کاری تعریف می شود . همچنین می توان با استفاده از مواد غیرمعمول ، فرم های جالب و رنگ های چشم نواز مشخص کرد.

برای میز کناری معاصر بیش از یک راه برای برجسته شدن وجود دارد . هنگامی که پالت مواد به هیچ وجه استثنایی نیستند ، طراحی می تواند با داشتن یک فرم چشم نواز و غیر متعارف جالب باشد ، مانند تیلیو ، میز ساخته شده در دو سطح و با طراحی که این رابطه همزیستی بین دو عنصر مختلف را نشان می دهد ، هر کدام در یک رنگ متفاوت به نمایش گذاشته شده است.

میز های سری سینی
میز های سری سینی

میز های سری سینی ساده بوده و طراحی های آنها بهینه شده است تا از نظر زیبایی و عملکردی نیز به راحتی در دکوراسیون داخلی مدرن جای گیرد . این میزها دارای پایه های فلزی و صفحه هایی با قاب و سطوح چوب خاکستر موجود در شیشه های لاکی و مرمر هستند.

میز چوبی و فلزی
میز چوبی و فلزی

چوب سخت و فلز به صورت لایه ای ساخته شده اند و یک میز منحصر به فرد به نام الیس را ایجاد می کنند . این دو ماده به طور متناوب برای اطمینان از یک اتصال بدون درز بین بالای میز و پایه ها ایجاد می شوند . انگار پایه ها به طور یکپارچه در قسمت بالا قرار گرفته اند ، و هیچ راهی برای جدا کردن فیزیکی آنها وجود ندارد . گزینه های ترکیبی شامل چوب گردو و برنج ، چوب گردو و فولاد ضد زنگ و چوب گردو و برنج آبنونیزه است.

 میزهای هاچ چند منظوره
میزهای هاچ چند منظوره

مجموعه هاچ که کاملاً چند منظوره طراحی شده است ، مجموعه ای از سینی ها و قاب ها را ارائه می دهد که می توانند با هم عوض شوند و به عنوان میزهای انتهایی ، پایه های گیاهی و حتی عسلی ها استفاده شوند . آنها می توانند روی چرخ بایستند یا می توانند از سقف آویزان شوند و از قاب های فلزی رنگ آمیزی شده و قفسه های چوب سخت که می توانند دایره ای یا مستطیلی باشند ، برخوردار هستند.

میز عسلی رستر
میز عسلی رستر

ساده و همه کاره ، میز عسلی رستر که توسط تی .کالزانی طراحی شده نوعی اکسسوری است که می تواند در انواع مختلف دکوراسیون و تنظیمات متناسب باشد . این میز از چوب گردوی طبیعی نیشکر و یک ساختار متقارن با یک سینی پوشانده شده از چرم ساخته شده است که می توان آن را در قسمت بالا قرار داد . از سینی می توان به طور مستقل از میز استفاده کرد.

 نمونه میز سو
نمونه میز سو

نام مجموعه شاخص بسیار خوبی از سبک استفاده شده توسط طراح در این مورد است . میز سو به زیبایی ژاپنی اشاره دارد که توسط ساختارهای ساده و بدون تزئین و سادگی تعریف شده است . میز سو همه موارد را به روشی بسیار دوست داشتنی و شیک به نمایش می گذارد . اگرچه این میز بسیار ساده است ، اما بسیار جذاب نیز هست . علاوه بر این ، از مواد بازیافتی ساخته شده است که حتی بهتر هم می شود .

نمونه میز به شکل قارچ
نمونه میز به شکل قارچ

زیبا ، ساده و با ابهت ، کالا یک میز با طرحی است که می تواند به طریق مختلف تفسیر شود . اگر روحیه بازیگوشی دارید ، ممکن است برای شما به شکل قارچ به نظر برسد . در هر صورت ، موردی که بیشتر از همه در مورد آن دوست داریم ، علاوه بر طراحی واقعی ، این واقعیت است که هم قسمت بالایی آن و هم پایه آن در تعداد زیادی و رنگهای مختلف و گزینه های متفاوت موجود است.

نمونه میز ظریف و شیک
نمونه میز ظریف و شیک

این یک میز جلو مبلی با طرحی است که شما به راحتی نمی توانید آن را نادیده بگیرید . باز هم ، این میز را به یک طرح مجلل و چشمگیر برجسته نمی کند . در واقع ، کاملاً شیک و ظریف است . کارمینا مجموعه ای از میزهای کوچک با پایه ای براق است که دارای یک پایه است که در بالای صفحه میز فر می خورد . جالب است که چگونه ساختار پایه به سمت دیگر تغییر جهت می دهد تا میز متعادل شود . این طرحی است که باعث ایجاد تخیل می شود.

 میز هندسی با فرم غیر معمول
میز هندسی با فرم غیر معمول

برخلاف بسیاری از میز های جلو مبلی که تاکنون نگاه کردیم ، زیگ زاگ قطعاً با طراحی و فرم چشم نواز خود برجسته است . این میز ، جدا از فرم هندسی غیرمعمول ، این طراحی های بسیار گرافیکی را نیز در قسمت بالای خود دارد . نوارهای سیاه و سفید قطعاً چشم نواز هستند.

میز با طرح های گرافیکی
میز با طرح های گرافیکی

از آنجا که بسیار غیرمعمول هستند ، می توان از این میز به طریق مختلف و در محیط های مختلف استفاده کرد . این میز دارای پایه ساخته شده از میله های نازک استیل با روکش طلایی و روکش ورقه ای است که توسط طرح های گرافیکی ، از جمله این الگوی گل ، تعریف شده است.

 میز کوچک کناری گرد
میز کوچک کناری گرد

استیل لایف میزی است با طرحی با الهام از ارتباطات منحصر به فرد موجود بین اشیا و روشی که عملکرد و شخصیت یک شی خاص توسط رابطه آن با عناصر اطراف و تعامل با آن تعریف می شود . این یک مفهوم کاملاً عمیق است که به طرحی متمایز شده است که بر خلاف هر آنچه تاکنون دیده ایم ، است.

 میز کناری با میله های فلزی
میز کناری با میله های فلزی

این یک میز کناری است که متناسب با مبل کنار آن یا اطراف آن طراحی شده است . به این شکل اغلب از آنها به عنوان میز سی یاد می شود . این میز با داشتن سازه ای ساخته شده از میله های فلزی با روکش کروم یا طلایی ، در تضاد با یک صفحه لاکی است که می تواند آبی تیره یا سورمه ای باشد ، و خود را از سایر قطعات از همان خانواده متمایز می کند . کنتراست قوی است بدون اینکه خیلی چشم نواز باشد یا به سختی با بقیه دکورها مطابقت داشته باشد.

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : عسلی چوبی ، میز کناری چوبی ، میز جلو مبلی چوبی ، میز جلو مبلی با چوب MDF  و صنعتی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us