میز کنسول چوبی و آینه دو قطعه لوکس و همه جا باهم هستند که در طراحی های لوکس در اقصی نقاط منزل , فروشگاه و حتی مراکز اداری قابل مشاهده هستند . یک مجموعه کامل چه از نظر تشریفات و چه از نظر کاربرد به یک یا چند میز کنسول زیبا نیا دارد . البته در کنار زیبایی کاربردی بودن میز هم مهم است ولی در برخی از پروژه های دکوراتیو فقط به عنصر زیبایی پرداخته می شود

میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول شیک و زیبا
میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول شیک و زیبا

در آپارتمان های کوچک داشتن یک میز کنسول ظریف و جمع جور و در ورودی های لابی مجتمع ها داشتن یک میز کنسول بزرگ از اهمیت بسزایی برخوردار است .

میز کنسول پذیرایی می تواند بزرگ و جادار طراحی شود تا علاوه بر زیبا کردن محیط و استفاده از صفحه عریض آن از بخش طبقات و کشو های آن هم برای وسایل لازم و تشریفات و پذیرایی استفاده کرد . اما در این بین مدل هایی وجود دارند که هیچ فضایی برای ذخیره سازی ندارند و صرفا ملاک طراح استفاده بصری و زیبا شناختی از میز کنسول بوده است . مانند تصویر زیر

میز کنسول و آینه طلایی
میز کنسول و آینه طلایی

چیدمان و تزئین صفحه روی کنسول بسیار با احتیاط انجام شود ولی وجود آینه زیبای طلایی در کنار جای شمعدان به جنبه زیبایی و تاثیر آن بر محیط بسیار تاثیرگذار است . میز کنسول برای دیزاین و تزئین محیط شما لازم است و اینطور نیست که بعد از مدتی خسته کننده شود و به گوشه انباری برود . چه بسا بسیاری از میز های قدیمی دوباره رنگ آمیزی و به سالن های لوکس برگردانده شدند .

میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول شیک و زیبا
میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول شیک و زیبا

جایگاه میز کنسول در کجا قرار دارد ؟

جایگاه کنسول در همه جای ساختمان قابل استفاده است . از درب ورودی لابی بخش پذیرایی , کنار آسانسور در برخی مجتمع ها می‌توانید کنسول را مشاهده کنید . در ورودی واحد ها , سالن پذیرایی , کنار اتاق ناهارخوری و حتی اتاق خواب هم می توان از کنسول ها استفاده کرد . در بخش اداری هم همینطور است و از میز کنسول در اتاق مدیریت , و سالن انتظار استفاده می شود . استفاده از میز کنسول با آینه و تزئینات برای مخاطبان شما خیره کننده و جالب است .

میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول شیک و زیبا
میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول شیک و زیبا

تزئینات میز کنسول

علاوه بر آینه که به عنوان جزع جدا ناپذیر یک میز کنسول یاد می شود استفاده از آینه شمعدان ها , فرش زیر کنسول , استفاده از قالیچه و تابلو می تواند جلوه یک میز را چند برابر کند .

میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول و قاب آینه شیک و زیبا
میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول و قاب آینه شیک و زیبا

کنسول کمد دار

استفاده از میز کنسول چوبی کمد دار بهترین راه برای جادادن وسایل است , به خصوص برای اتاق خواب و یا اتاق نهارخوری که به وسایل زیادی نیاز است .

کنسول دیواری ( میز کنسول های بدون پایه )

یکی از ویژگی های این کنسول ها این است که دیزاین کف شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد و هر کاری که بخواهید برای کف انجام دهید با این میز ارتباطی پیدا نمی کند . کنسول های دیواری بسیار مناسب محیط سرویس ها و حمام هستند , بدلیل وجود رطوبت در کف , این کنسول های دیواری باعث می شوند تا ما دیگر نگران جذب رطوبت از کف سرویس های بهداشتی نباشیم . از طرف دیگر کنسول های دیواری فضای کمتری اشغال می کنند و به قول معروف پاگیر نیستند و مناسب استفاده بجای روشویی هستند .

در انتهای این صفحه می توانید لینک ورود به بخش مدل های جدید و قدیمی از کنسول های چوبی را مشاهده کنید .

ابعاد و استاندارد های میز کنسول

بهتر است قبل از خرید میز کنسول محاسبه لوازمی که می خواهید داخل میز قرار دهید را انجام دهید . البته میز های کنسول هر چه ظریفتر باشند بهتر است و به راحتی با محیط اطراف خود ست می شوند . به نوعی می توان اینگونه تفسیر کنیم که هرچه جادار تر و کار آمد تر باشد از تناسب و ظرافت آن کم می شود .
ابعاد یک میز کنسول را می توان بر اساس محیطی که می خواهد در آن قرار داده شود تعین کنیم . ابعاد و استاندارد میز کنسول

متریال ساخت میز کنسول چوبی می تواند شامل انواع چوب , قوطی ها و پروفیل های فلزی , برنج و.. غیره انتخاب شود .

میز کنسول چوبی

WhatsApp us