تفاوت بین یک میز کنسول و یک میز جانبی چیست؟

هدف از میز های جانبی و میزهای کنسول بسیار متفاوت است. میز های جانبی عمدتا کاربردی است و به عنوان یک سطح برای قرار دادن وسایل در دسترس افراد هستند , که بیشتر در کنار صندلی ها ، یا تختخواب ها و مبلمان قرار دارند ، و در دسترس قرار می گیرند. اما یک میز کنسول معمولاً به عنوان یک کانون و به تنهایی استفاده می شود و اغلب به جای کاربردی , تزیینی است. و کاربرد نمادین دارد . البته در ورودی ها . در کنار پذیرایی و اتاق نشیمن جنبه کاربردی هم پیدا می کند .

میز ورودی: فرم و عملکرد ( میز کنسول )

یکی از بخش های مهم در ورودی یک خانه میز کنسول آن است . این میز در ورودی لابی و ورودی منزل استفاده می شود و به میز ورودی نیز معروف است . میز کنسول یک قسمت مهم برای دیزاین فضای ورودی است ، چه یک راهرو باشد یا یک سالن غذا یا یک لابی .این میز ها در انواع سبک و شکل و فرم دیده می شوند و می توانند معرف سبک محیط باشند یا گویای ادغام یک سبک در سبک های دیگر .

فکر کردن در مورد این عناصر در طراحی دکوراسیون بخشی برای به دست آوردن بهترین ظاهر و بیشترین راحتی برای یک فضا است.

میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول شیک و زیبا
میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول شیک و زیبا

عملکرد یک میز کنسول

یک میز کوچک می تواند عملکردی وسیع داشته باشد . آنها مکانی برای تزئینات مقدماتی برای بازدید کنندگان ، استفاده از لوازم تزیینی مانند عکس های ایستاده یا آباژور های برجسته هستند. آنها همچنین یک عملکرد بسیار مهم را ارائه می دهند: فراهم کردن مکانی مفید برای قراردادن کلیدهای خود یا چیزهای کوچک دیگر ، میز ورودی زندگی را برای کسانی که همیشه در جستجوی آنچه در جیب های شان بود هستند را آسان تر می کند. به طور کلی ، یک میز ورودی ، فضایی را با استفاده از سبک و کاربردی تکمیل می کند.

میز کنسول چوبی
میز کنسول چوبی

انواع میز ورودی , میز کنسول

یک نوع از میز ورودی بسیار متداول برای کسانی که هم سبک و هم عملکرد خود را در ذهن دارند مناسب است. انواع میزهای معمولی ممکن است بسیار عالی به نظر برسند ، اما از نظر عملکرد ممکن است واقعاً راه را پیدا کرده و مانع از ورود به منطقه ورودی شوند. راه حل؟ نوعی میز کوچک و باریک به نام میز کنسول. میزهای کنسول برای قرار گرفتن در یک راهرو باریک ساخته شده است. طرح های باریک , آنها به شکلی مرتب در گوشه یا کنار یک اتاق قرار می گیرد و از روی بازدیدکنندگان می خواهد که از آن بازدید کنند. میزهای کنسول بسیاری از سبک های مختلف در ابعاد و مواد مختلف برای راهروها در قالبی محکم یا سایر روش های ورود کوچکتر در دسترس هستند.

میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول شیک و زیبا
میز کنسول چوبی , انواع میز کنسول شیک و زیبا

نوع دیگری از میز معمولاً در ورودی های گسترده تر و وسیع استفاده می شود. یک میز و صندلی معمولاً یک میز نیم دایره یا تمام دایره است که اغلب در مرکز یک اتاق قرار دارد. در یک ورودی بزرگ که می تواند خالی به نظر برسد ، میز صندوقچه “مرکزی” را فراهم می کند که بازدید کنندگان می توانند با هم در هم چیدمان اتاق شوند. می توانید این نوع میز ورودی را در ورودی مجتمع ها , لابی ها و هتلها ببینید.

میز کنسول چوبی , میز بار چوبی کلاسیک , دکوراسیون چوبی لوکس
میز کنسول چوبی , میز بار چوبی کلاسیک , دکوراسیون چوبی لوکس

با این حال نوع دیگری از میز ورود اثری تاریخی و شکل عجیب و غریب دارد. طرحی از جنس اعتبار ، به عنوان یک نوع کلی در مبلمان ، برخلاف یک میز ورودی نیست ، اگرچه این استوانه به طور کلی یک کمد است.

میز کنسول , انواع آینه کنسول چوبی , میز کنسول , خرید انواع میز کنسول دکوری دارای کمد و آینه , قیمت میز کنسول چوبی و آینه کنسول , قیمت میز کنسول پذیرایی , قیمت میز کنسول کلاسیک
میز کنسول چوبی , مدل میز کنسول پذیرایی

برند ASHWOOD برگرفته از نام یک چوب بسیار مقاوم در برابر رطوبت گرفته شده است . این مجموعه در زمینه فروش چوب و فرآورده های چوبی , طراحی سه بعدی و ساخت طرح های خاص , تک و سفارشی بصورت نمونه سازی, ساخت انواع کمد , میز , کنسول , درب های تمام چوب , کابینت های تمام چوب , کفپوش ها و سقف کاذب , انواع دیوارکوب , این مجموعه در زمینه رنگ چوب , پوشش های رزین پلی استر پوست و پولیش , ورق طلا , پتینه و ساخت و رنگ سازه های لوکس فعالیت حرفه ای دارد .

درباره میز کنسول

WhatsApp us