میزهای بیضی یکی از موارد رایج مشتریان در جستجوی میز بی نظیر و سفارشی است. ما اخیراً نکات مثبت و منفی داشتن  میزهای مستطیل ، گرد و مربع را بررسی کردیم . جای تعجب نیست که امروز ما بینش بیضی روی میز بیضی ارائه خواهیم داد. میزهای دست ساز ما  چیزی است که ما در ساخت آن افتخار می کنیم به امید اینکه مشتریان ما به نشان دادن خود افتخار کنند. هر اندازه ای که متناسب با نیاز شما باشد ، در یک توافق کلی است که یک میز بیش از یک مبلمان است. این خانواده و دوستان را گرد هم می آورد ، سبک و سبک خاصی را به نمایش می گذارد و خاطرات سالهای سال را در خود نگه می دارد.

آشنایی با میزهای بیضی شکل

احتمالاً اولین جایی که باید هنگام طراحی یک میز سفارشی شروع به کار کنید ، شناسایی و کار با اندازه فضای اتاق است که میز قرار دارد. لبه های منحنی بیضی شکل آن را به یک انتخاب محبوب برای مشتریانی تبدیل می کند که به دنبال حفظ احساس کلی اتاق هستند. سبک و مطبوع. هنگامی که یک میز بیضی شکل در منطقه ای تنگتر و محدودتر قرار می گیرد ، در مقایسه با اتاق های یک اندازه با میزهای مستطیل یا مربع ، یک حرکت کاملاً آسان تر وجود دارد.

آشنایی با میزهای بیضی
آشنایی با میزهای بیضی

 شکل بیضی شکل زیبایی بسیار نرمتری را ارائه می دهد. بیضی ها حال و هوای گاه به گاه را ارائه می دهند در حالی که هنوز یک انتخاب سنتی هستند. از مشخصات منطقه حتی با اشکال و اندازه های مختلف برای انتخاب استفاده می کند. افرادی که دور یک میز بیضی شکل نشسته اند معمولاً مشکلی ندارند که با افراد کنار خود و همچنین روبروی آنها صحبت کنند. همچنین ، از آنجا که عملا هیچ لبه تیز روی بیضی وجود ندارد ، نقطه آسیب دیدگی برای کوچکترها کمتر است.

نکته منفی میزهای بیضی

سفره های سبک بیضی و به اندازه بیضی در رنگ های استاندارد فاصله کمی دارند. یک صاحب میز بیضی شکل ممکن است هنگام خرید برای خرید چیزی برای پوشاندن میز خود به شکل سنتی ، دست خالی ظاهر شود. با توجه به سبک ، از وسایل متعدد معمولاً برای کشیده شدن شکل ظاهری یک میز بیضی استفاده می شود ، در مقایسه با یک میز گرد که به طور معمول یک مرکز اصلی به عنوان کانون قرار دارد. 

معایب میزهای گرد
معایب میزهای گرد

با میزهای بیضی ، از آنجا که گوشه های همتای مستطیلی و مربع خود را از دست می دهند ، فضای کمتری برای مهمانان نشسته وجود دارد. میزهای بیضی معمولاً به عنوان “رسمی” طبقه بندی نمی شوند. بنابراین ، اگر به دنبال میزبانی میهمانان بسیار مهم در اطراف میز خود هستید ، یک شرط مطمئن یک شکل مستطیل یا مربع است.

دکوراسیون منزل با میزهای گرد

یک میز بیضی شکل می تواند چیزهای زیادی به یک اتاق خالی ارائه دهد. قابلیت انعطاف پذیری و در عین حال ساختاری که دارد ، بهترین حالت را از هر دو جهان به شما می دهد. اگر می خواهید میزهای بیضی شکل را با میزهای گرد ، مستطیل و مربع مقایسه کنید می توانید به مقالات پیشن ما مراجعه نمائید. حضور در بازار برای یک میز بیضی سفارشی می تواند کمی طاقت فرسا باشد.

امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید باشد و ازآن لذت برده باشید.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us