یک روش عالی برای خنک نگه داشتن و  جلوگیری از ورود حشرات درها هستند ، درهای قاب دار نمایش یک انتخاب محبوب برای انواع مختلف خانه ها است . درهای قاب دار علاوه بر کاربردهای زیاد ، می توانند به خانه شما ارزش و زیبایی دهند . از آنجا که انواع مختلفی از مواد برای درهای قاب دار استفاده می شود ، صاحبان خانه انتخاب های زیادی را باید در نظر بگیرند .

دو نوع ماده اصلی که برای قاب در قاب دار استفاده می شود چوب و آلومینیوم است ، اگرچه قاب های استیل و فایبرگلاس نیز محبوب هستند .

درهای کشویی قاب دار سبک و برای فضاهای کوچکتر بهتر هستند . درهای قاب دار لولایی گزینه با دوام تری هستند و برای فضاهای بزرگتر توصیه می شوند . برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا درهای قاب دار سرمایه خوبی برای خانه شما است ، در ادامه مطلب بخوانید .

هزینه درهای قاب دار

قیمت درهای قاب دار نمایش مبتنی بر آلومینیوم به بالا است. در های قاب دار رول شکل گزینه کم هزینه تری هستند ، زیرا از لوله های آلومینیومی مربع شکل تشکیل شده اند . درهای قاب دار اکسترود شده دارای فریم های آلومینیومی ساخته شده از آلومینیوم ضخیم تر از در های رول هستند . گرچه گران ترند ، از دوام بالاتری نسبت به در های قاب دار نمایش رول دار برخوردار هستند . درهای قاب دار چوبی گران هستند و قیمت آنها متغیر هست.

دوام در های قاب دار

یک قاب چوبی اگر با چوب های محکم تری مانند چوب ماهون یا بلوط ساخته شود ، دوام بیشتری خواهد داشت . قاب های آلومینیومی در های قاب دار نیز دارای استحکام بوده و به طور طبیعی در برابر تا خوردگی مقاوم هستند . در های چوبی و آلومینیومی به طور کلی در برابر سایش مقاوم هستند .

دوام در قاب دار
دوام در قاب دار

نحوه  ساخت در های قاب دار

قرار دادن مجدد در قاب دار به دوام بیشتر قاب کمک می کند و به جذابیت زیبایی در می افزاید . برای قاب های چوبی ، یک رنگ بادوام با جلای براق بزنید . بعلاوه ، بسیاری از مالکان خانه بسته به نوع چوب ، یک روکش جلد استفاده می کنند . برای فریم های آلومینیومی ، توصیه می شود که مواد برای مقاومت در برابر خوردگی اضافی آنودایز شوند . بعلاوه ، آنودایز ظاهری فلزی و غنی به در می دهد . با این حال ، از آنجا که آندایزاسیون آلومینیوم می تواند یک فرآیند پیچیده باشد ، برخی از صاحبان خانه ها یک رنگ ساده را انتخاب می کنند .

تعمیرات و نگهداری

تمیز و روان نگه داشتن در قاب دار به ماندگاری بیشتر آن کمک می کند . درهای کشویی ای که از سیستم پیست ودرهای لولایی استفاده می کنند ، هر دو برای نگهداری از آنها به نگهداری گاه به گاه نیاز هست . استفاده از روان کننده خشک و غیر روغنی روی مسیر در قاب دار می تواند به شکل خوب آن کمک کند . تا مسیر را چند بار اجرا کنید تا روان کننده به درستی پخش شود . برای در قاب دار لولایی ، صاحب خانه باید مکانیسم قفل و لولاها را اسپری کند ، در را چند بار باز و بسته کند تا روان کننده به درستی پخش شود . برای هر دو نوع در قاب دار ، تمیز نگه داشتن قاب باعث می شود که در صورت لزوم ، مش آسان تر شود .

خلاصه : گزینه ای عالی برای هر خانه ای

چه بخواهید فضای داخلی خانه خود را خنک نگه دارید و چه بخواهید به خانه خود ارزش افزوده دهید ، این درها گزینه خوبی است . برای شروع و پیدا کردن در قاب دار نمایش امروز ، با استفاده از پیوندهای آسان سایت ما بهترین انتخاب را انجام بدهید .

نوشته شده توسط : ف . پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us