[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، در بسته کتاب نوروزی مرکز اسناد، کتاب‌هایی با عناوین ۱۳۱۸، ماه بندان، پذیرایی با گلوله، آدم باش و یک لیوان چای برای فرماندهی برای مطالعه در روزهای تعطیلات نوروز در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

۱۳۱۸

کتاب ۱۳۱۸ مجموعه خاطراتی از رهبرمعظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سال ۱۳۱۸ تا بهار ۱۳۹۵ است که با زبان ساده و صمیمی ایشان بیان شده و توسط علی احمد محرابی گردآوری شده است.

چاپ ششم کتاب ۱۳۱۸ توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ۵۱۸ صفحه و شمارگان ۲۰۰۰ جلد با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان به چاپ رسیده است.

ماه بندان

کتاب ماه‌بندان حاشیه‌نگاری از سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی است که در مهر ماه ۱۳۹۱انجام شد و نویسنده به ثبت خاطرات و حواشی دیدار با رهبر انقلاب پرداخته است.

این کتاب با قلم محمدرضا شهبازی با قیمت ۶۱۰۰ تومان در ۱۶۰ صفحه تنظیم و در  ۲۰۰۰ شماره توسط  موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

پذیرایی با گلوله

کتاب پذیرایی با گلوله از مجموعه کتب دانستنی‌های انقلاب اسلامی برای جوانان، نبشته اقدس ارطایفه درباره حج خونین سال ۱۳۶۶ است که با روایتی داستان‌گونه به تشریح وقایع تلخ حج سال ۱۳۶۶ و کشتار حجاج ایرانی توسط پلیس آل‌سعود پرداخته است.

کتاب پذیرایی با گلوله توسط  موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی  با قیمت ۴۰۰۰ تومان در ۱۷۲صفحه و شمارگان ۲۵۰۰ جلد به چاپ رسیده است.

آدم باش

آدم باش کتابی است در برگیرنده خاطرات مسعود ده‌نمکی است که با زبانی شیرین و جذاب  به نقل خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداخته است.

ده‌نمکی در قالب ۱۰ فصل به سبک خود خاطراتش از دوران دفاع مقدس را بازنویسی کرده و در فصل نهم کتاب داستان معروف اخراجی‌ها و معراجی‌ها را روایت می‌کند.

کتاب آدم باش توسط  موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ۵۲۴ صفحه با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان و شمارگان ۲۰۰۰ جلد به چاپ رسیده است.

یک لیوان چای برای فرمانده

کتاب یک لیوان چای برای فرمانده  به قلم محمدرضا نقوی شامل خاطرات و نقل قول‌های کوتاه از رزمندگان سرافراز ۸ سال دفاع مقدس است که در قالب داستان ارائه شده است.

این اثر در ۶۴ صفحه و  با قیمت ۳۲۰۰ تومان در ۲۰۰۰ شماره توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بسته کتاب “نوروزی” مرکز اسناد انقلاب اسلامی، به فروشگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، بعد از خیابان شهدای ژاندارمری، نبش مجتمع ناشران مراجعه یا با شماره تلفن‌ ۲۲۲۱۱۱۷۴ تماس بگیرند و یا به پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی به آدرس www.irdc.ir مراجعه  کنند.

[ad_2]

Source link

WhatsApp us