نصاب و متخصص درب چوبی

پیدا کردن یک نجار / نجاری مناسب برای درهای شما

هنگامی که می خواهید درهای چوبی جدیدی را نصب کنید یا بسازید ، باید اطمینان حاصل کنید که از ظاهر و تناسب خوبی برخوردار هستند. برای اطمینان از زیبایی و تناسب درب ها ، احتمالاً باید از یک متخصص برای ساخت و نصب آنها استفاده کنید – مگر اینکه خودتان نجار باشید. اما چرا استخدام یک متخصص بسیار مهم است و چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که با یک نجار مناسب برای این کار قرارداد بسته اید؟

نجار و سازنده درب چوبی
نجار و سازنده درب چوبی

نجار چیست؟

بخش نجاری یک صنعت 3.8 میلیارد پوندی است – در این بخش تعداد زیادی از نجارها و نجاران هستند که می توانید از آنها انتخاب کنید! – بنابراین در وهله اول ، مهم است که دقیقاً بفهمیم آنها چه کار می کنند ، و تفاوت بین نجار و نجار در چیست ؟

آموزش نجاری و درودگری , صنایع چوب
آموزش نجاری و درودگری , صنایع چوب

نجاری شخصی است که اجزای چوبی ساختمان مانند ، درها ، پله ها ، مبلمان نصب شده یا قاب پنجره را ساخته و مونتاژ می کند. نجار حرفه ای شخص ماهری است که متناسب با اجزای سازه کار های ظریف و هنری انجام می دهد .

بنابراین در واقع شما باید به دنبال یک نجار ماهر باشید که مناسب درب شما باشد ، اما اغلب نجاران / نجاران دارای مهارت متفاوتی هستند ، بنابراین ممکن است در نهایت با یک نجار کار را انجام دهید. اما کمی گیج کننده است ما می دانیم!

برای ارزیابی تجربه دقیق نجار / نجارت خود کمی وقت بگذارید ، زیرا بدون دانش عمیق و تجربه نصب درها ، مشکلات دائمی زیادی وجود دارد که می تواند درهای فاجعه بار را برای شما به دنبال داشته باشد – از برش نادرست که باعث ایجاد شکاف در زیر درها می شود تا ترک های در. اگر مبلمان درب (دسته ، لولا و دستگیره) به درستی نصب نشده باشد. شرایط سخت می شود .

نحوه قرار دادن درب داخلی

یافتن یک نجار واجد شرایط که مناسب درهای شما باشد

برای انتخااب یک نجار خوب بایست به سابقه و نمونه کارها و مشتریان آن ها توجه کنیم . مثلا میتوان از یکی از مشتریان قدیمی اطلاعات بگیریم .

مطالب مرتبط با موضوع ساخت درب چوبی :

WhatsApp us