چرا گروه فن و هنر ایران زمین ؟

نویسنده: { فربد حیدری } Farbod Heidari – جمعه ۳۱ خرداد ۱۳٩٢

گروه معماری ، فن و هنر ایران زمین  

لوگو فن و هنر ایران زمین

لوگو هنرکده فن و هنر , فن و هنر ایران زمین

(( سوناسازان ))

گروه سوناسازان طراح و سازنده برترین و زیباترین سازه های چوبی سونا

گروه سوناسازان طراح و سازنده برترین و زیباترین سازه های چوبی سونا

با تمرکز بر روی استاندارد های …………

با تمرکز بر روی استاندارد های نصب ، طراحی قبل از هرگونه  فعالیت  ، ارائه خدمات منحصر بفرد به مشتری در راستای اطمینان مصرف کنندگان و آسودگی خیال .

برای داشتن یک سازه مطمئن اول باید نقشه کار را طراحی نمود ، در این قسمت سلیقه مشتری و مهارت پیمانکار حرف اول را میزند . از نظر مهارت ، اجرا و سابقه کار میتوانید از طرح های سه بعدی و دوبعدی و بخش نمونه کارهای اینجانب در بخشنمونه کار های سوناسازان دیدن فرمایید .

بخش دوم  باید متریال آن با دقت انتخاب و خریداری شود ، یک پیمانکار امین در این قسمت میتواند بهترین نوع  … را بر اساس تجربه و با قیمت مناسب خریداری کند . این اطمینان را از همین صفحه اعلام میکنم با در دست داشتن عمده ترین وارد کنندگان و تولید کنندگان مصالح چوب ، سرامیک و لوازم تصفیه آب ، مطمئن باشید زیر قیمت بازار تهران مصلح و لوازم را برای شما تهیه میکنیم . البته به نفع ما است که در این مسائل دخالت نکنیم ، اما بخاطر ضمانت و گارانتی کار ، ما نیز مسئول هستیم . 

بخش سوم اجرای صحیح ، پیاده کردن طراحی و استاندارد های مربوطه  ، سلیقه کارفرما ، و دمیدن روح به سازه که تفاوت یک استاد کار را به معرض نمایش خواهد گذاشت . از نظر اجرا میتوانید با مشتریان ما صحبت کنید ، شاید اینکه بگویم 18 سال سابقه اجرایی دارم و استاد ظریف کاری و حوصله در کارم برای شما باورکردنی نباشد اما مشتریان ما این گفته من را بارها تاکید کرده اند .

ما برای مشتریان جدید خود یک لیست از مشتریانی که از آنها اجازه ارتباط تلفنی یا حضوری را گرفته ایم آماده کرده ایم ، مشتریان جدید ما به راحتی میتوانند از طریق تلفن ، ایمیل یا حضورا با مشتریان قدیمی تماس داشته باشند . تا بتوانند تحقیقات خود را به سرانجام برسانند .

درود بر شما – لینک رزومه و بیوگرافی :

رزومه گروه پیمانکاران ایران زمین

 رزومه – بیوگرافی

نظرات () IFrame

 


رزومه نویسی
نویسنده: { فربد حیدری } Farbod Heidari – سه‌شنبه ٩ فروردین ۱۳٩٠

رزومه نویسی 

 رزومه نویسی

بعضی وقتها به خاطر مسائل مختلف ، باید یک بیوگرافی یا معرفی نامه برای مسایل کاری بنویسیم.

 رزومه نویسی

این بیوگرافی ها معمولاً برای مقاصد مختلفی نوشته می شوند ، که شامل نامه های اداری ، و درخواستها یا گزارشات یک شرکت می باشد. رزومه کاری  معمولا یک صفحه خلاصه شده است که حاوی اطلاعاتی در مورد تجربه کاری و سطح آموزش و غیره برای جستجوی کار و اشتغال ارائه میشود .ا ولین کاری که شما باید قبل از طراحی رزومه کاری خود انجام دهید این است که باید برخی از رزومه های طراحی شده خلاق را نگاه کرده و از آنها الهام بگیرید تا یک رزومه تاثیرگذار و زیبا داشته باشید . سایت جامع پیمانکاران چند نمونه از مقاله ها / طراحی ها و عکسهای رزومه را برای گرفتن یک ایده زیبا برای رزومه خود در این صفحه گرداوری کرده . از رزومه ساده مانیز میتوانید دیدن فرمایید .

دوستان متن زیر را کامل بخوانید واقعا دیدگاه انسان را برای داشتن یک رزومه باز میکند

اسرار رزومه نویسی

یک مدیر منابع انسانی درشرکت مشهور نورت وست ، از من خواست که در نوشتن رزومه کمکش کنم . او به من گفت:

 من تمام وقت رزومه‌ها را می‌بینم . هزاران رزومه از زیردست من رد می‌شود . اما حالا که نوبت به خودم رسیده که رزومه بنویسم می‌بینم چه کار سختی است . یک رزومه مانند یک تبلیغات جذاب است . اما یکی از مهمترین آنها، بخصوص در بازارکار کنونی.
او توضیح می‌دهد وقتی آنها شروع به بررسی درخواست‌های استخدام می‌کنند ، رزومه تمام آن چیزی است که استخدام‌ کننده در دست دارد . استخدام کننده برای هر رزومه پانزده تا بیست ثانیه وقت می‌گذارد. اگر مطالب رزومه شما نتواند سریعاً توجه آنها را جلب کند، رزومه شما رد می‌شود وکس دیگری برای مصاحبه دعوت می‌شود .
نوشتن رزومه‌ای جذاب فن خوبی است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید . زیرا استخدام کنندگان واقعاً دوست دارند که این فنون را در رزومه ببینند . در یک تحقیق ملی از شش صد مدیر استخدام ، اکثریت قریب به اتفاق آنها گفته‌اند که مهمترین قسمت رزومه  خلاصه سوابق و قابلیت‌ها است و استخدام‌کنندگان گفته‌اند که این قسمت از اولین قسمتهایی است که آنها می‌خوانند . اگر این خلاصه نشان دهنده توانایی فرد برای شغل اعلان شده باشد ، توجه آنها جلب می‌شود و درخواست را مورد توجه قرار داده و با دقت بیشتری می‌خوانند.

مدیران استخدام همچنین گزارش کرده‌اند که تنها پنج درصد رزومه‌ها حاوی این بخش کلیدی بودند . به عنوان خلاصه‌ای کوتاه درباره خودتان به آن فکر کنید .

این قسمت معمولاً شامل چهار یا شش جمله است که نشان دهنده یک دیدکلی در مورد تجربیات ، سوابق ، هوش ، مهارتها و عادتهای شغلی شماست . این یک مثال خوب از رزومه یک متقاضی است :

خلاصه توانایی ها و قابلیت‌ها
 دوازده سال سابقه مدیریت منابع انسانی در ارتباط با شرکتهای قدیمی و بسیار گسترده‌ ، کارشناس قانون استخدامی ، امور استخدام کارکنان ، روابط کارگری و دستمزد . تصمیم گیری تحلیلی با بهترین مهارتهای حل مسئله ، تشخیص توانایی و گسترش رشد مهارتی پرسنل و افزایش بهره‌وری.  

با خواندن این خلاصه کوتاه ، راحت می‌توان فهمید که این داوطلب صلاحیت انجام شغل منابع انسانی را دارد . در حقیقت او چندین مصاحبه انجام داده و در یکی از مشهورترین کارخانه‌های تولید قهوه کار می‌کند .

یک هشدار  : استخدام‌کننده‌ها شکایت می‌کنند که بسیاری از مردم در رزومه دروغ می‌گویند ، اغراق و گزافه‌گویی ! دروغ اشتباهی کشنده و مرگبار است . اینکار را نکنید وقتی شما استخدام شدید استخدم‌کننده‌ها با طرح سوالهایی بیشتر در جستجوی اطلاع یافتن از سوابق کاری و گذشته شما هستند و دیر یا زود عدم صحت گفته‌های شما افشاء می‌شود و احتمالاً اخراج خواهید شد . خدمات و عملکرد شما باید قابل استناد باشد .
خلاصه توانایی‌ها و صلاحیتها می‌تواند بهترین وسیله برای تثبیت شایستگی شما برای شغل موردنظر باشد و استخدام‌کننده را ترغیب و تشویق کند که بخواهد همه چیز را از نزدیک مشاهده کند . مطمئن شوید که رزومه شما این بخش اساسی را دارد . این قسمت درست بعد از نام، آدرس و اهداف شغلی می‌آید.

http://www.irtafrih.com

در ادامه تصاویر از انواع رزومه را دیدن فرمایید
رزومه نویسی

رزومه نویسی

رزومه نویسی

رزومه نویسی

شیراز ساخت و ساز

از بخش رزومه و بیوگرافی مانیز دیدن فرمایید :

چرا گروه فن و هنر ایران زمین   

رزومه کاری 

نظرات () IFrame

 


درباره ما / فن و هنر ایران زمین / سوناسازان / طراح و پیمانکار /

نویسنده: { فربد حیدری } Farbod Heidari – پنجشنبه ۱٥ فروردین ۱۳۸٧

مدیریت سایت و شرکت

استخر شنا سونا جکوزی کاسه بتنی استخر

این گروه  به مدیریت آقای حیدری نزدیک به 18 سال است که به ساخت مجموعه های آبی،استخر ، سونا جکوزی ، طراحی داخلی ، طراحی فضای سبز ، آلاچیق ، ساختمانهای چوبی ، اشتغال دارد .در ضمن ایشان واسطه نبوده و خود مجری تمام پروژه ها از بتن و ارماتوربندی تا تاسیسات و نمای کار بوده اند .

همکنون هتل رویال شیراز ، باشگاه و اکادمی تندرستی برترینهای شیراز و طراحی داخلی چند منزل  را در دست کار و اتمام کار داریم .

خدمات شرکت

ساخت کلبه چوبی ، سونای خشک ، استخر ، جکوزی ، سونای بخار ، تصفیه خانه ، آب بندی  ساره های بتنی ، آب بندی رویه بتن ، سرامیک استخری ، محوطه سازی ، اجرای فضای سبز ؛ نمای ساختمان ، طراحی و نقشه ، محاسبه و براورد مصالح ، هزینه ، زمان ساخت .

از نمونه کارهای ما در بخش تصاویر و گالری سوناسازان دیدن فرمایید .

مدیر سایت و شرکت سوناسازان :

اصغر حیدری ( فربد ) متولد 1355 تهران – شمیران – رشته تحصیلی صنایع چوب – تخصص تاسیسات مجموعه های استخر و سونا – دوره آموزشی وزارت علوم  – معمار تجربی – مسلط به طراحی با نرم افزار های اتوکد و تری دی مکس 

دیگر خدمات

طراحی ، محاسبه ، متر و براورد ، بهینه سازی ، آببندی بتن ، ارماتور ، تعمیرات و نگهداری از مجموعه های آبی

معرفی کامل :

شرکت سوناسازان یک شرکت با مسئولیت محدود

این شرکت کار خود را در سال 1374 با نام   فن و هنر ایران زمین  در رشته ساخت سونا آغاز کرد  بعد از  گذشت 6 سال وارد عرصه خدمات نصب و ساخت جکوزی های ، خارجی و آماده شدیم  وبعد ازان به ساخت جکوزی های بتنی یا زمینی روی آوردیم در ابتدای فعالیتمان بخاطر کسب تجربه بیشتر با شرکت ها کار میکردم و در سال 1378 با نام فن و هنر ایران زمین اولین حرکت حرفه ای خود را آغاز کردم محل شرکت خیابان دیباجی جنب پارک ارغوان بود . در این سالها با انجام پروژه های 5 شرکت کوچک و بزرگ تجربه خوبی در عرصه ساخت مجموعه های آبی کسب کردم

 همکنون 6 سال است که با نام سوناسازان مشغول به فعالیت هستیم . و در سال بیش از 20 پروژه کوچک بزرگ را به انجام میرسانیم .

استخر شنا سونا جکوزی کاسه بتنی استخر

در زیر چند نمونه کار از کارهای انجام شده را با نام مشتری ذکر کرده ام . کار های کوچک زیاد بوده که مجال این صفحه نمیباشد .

1-       استخر مرکز اطلاعات اهواز

2-       مجموعه تربیت بدنی دزفول

3-       مجموعه آب و برق اهواز

4-       تربیت بدنی ایذه (خوزستان)

5-       مجتمع تفریحی ورزشی عسلویه

6-       مجتمع نیروی دریایی نیاوران میدان یاسر

7-       استخر قصر موج میرداماد – بازسازی و تعمیرات  استخر رو باز چهار فصل با آب گرم

8-       استخر موج طلایی تهرانپارس  1382 –  تعمیرات 1391

9-       تعمیرات استخر موج طلایی خیابان بهار تهرانپارس

10-   استخر و مجموعه ورزشی شهید یهیوی دانشگاه علوم پزشکی

11-    استخر و سونای برج های دوقلوی کامرانیه

12-   استخر و سونای برج آرش 25 طبقه هر طبقه یک سونا و مجموعه عمومی برج

13-   سونا های کوه نور سه راه فرمانیه 

14-   مجموعه عظیم باغ گل محمد شهر کرج شامل دریاچه هزارمتر مربع  ، 3 عدد استخر بزرگ به شکل دایره – سونای خشک و فضای سبز منحصر بفرد با آبیاری قطر ه ا ی و بزرگترین جکوزی به متراژ 100 متر مربع 

15-   سونای جناب پیرایرانی ظفر

16-   مجموعه ساختمان محمودیه خیابان محمودیه 

17-   استخر عمومی و استخر رستوران برج فرشته 

18-   استخر و سونا ، چله ، آلاچیق ، آبنما ، زمین فوتبال  و والیبال ، محوطه سازی ویلای شهریار باغ 110 – 11 هکتار

19 _ باشگاه برترین های شیراز ( سونا  / حمام / جکوزی )

20 : مجموعه سونا و استخر و نمای ساختمان هتل رویال شیراز

استخر زعفزانیه و  بیش از 800 نمونه کار در تهران

لینک تصاویر : مراجعه به بخش کلمات کلیدی و موضوعات سایت

به لطف خداوند

 خدمات ما :

چوب کاج  ، چوب بری ، لمبه سونا ، ساخت تابلو سرامیک ،  ساخت الوار های lvl / فروش مستقیم چوبهای راش ارمنستان / تخته روسیه  / تخته ترموود فنلاندی /  نماینده شرکت داتیس سازنده جکوزی های مدرن پرتابل و دوش های پنل / اجرای نمای ساختمان با چوب ، سنگ و شیشه و با ضمانت 35 ساله ما و بیمه / طراحی سه بعدی و دو بعدی /

طراحی و ساخت استخر سونا جکوزی با پیشرفته ترین و مدرنترین طرح های روز دنیا و استفاده از لوازم و تجهیزات نوین جهت پمپاژ ، تصفیه آب ، راه اندازی مولد های بخار ، حمام ترکی و کلیه ملزومات مجموعه های آبی ( خاک برداری ، اجرای آرماتور ، بتن واتر پروف و ضد فرسایش درمقابل یون کلر و مواد شیمیایی ، طرح اختلاط بتن الاستیک ، طرح غالب حرفه ای ،اجرای لوله کشی با 20psi تست ، ضد رسوب ، آب بندی استخر با ضمانت نامه کتبی ، اجرای سرامیک ، سیمانکاری ، برق 12 ، 24 ، 125 ولت ، تابلو هوشمند دیجیتال ، متعادل سازی پتانسیل الکتریکی در سازه استخر ، نور پردازی حرفه ای داخل آب و محوطه ، فیبر نوری ، مه پاش ، رعد برق ، باران مصنوعی راه اندازی مجموعه ، زلال سازی ، آموزش اوپراتور ، ارائه شناسنامه و کاتالوگ مجموعه ، نگهداری و خدمات بعد از فروش شامل چکاب ماهیانه ، شستشو و بکواش ، خدمات دیگ بخار ، تعویض پارچه و خاک فیلتر ها ، تعویض رزین سختی گیر ، خدمات پمپ و مشعل ، اسید شویی . کلیه طراحی ها به صورت طراحی باز انجام میشود یعنی حتی بعد ساخت و بتن ریزی شما میتوانید به مجموعه خود انواع تجهیزات مانند دستگاه های تصفیه ، ازن ژنراتور ، کلریناتور ، تجهیزات یو وی U. V. و کنترلر ها را اضافه یا کسر کنید .

استخر شنا سونا جکوزی کاسه بتنی استخر

خط مشی و بینش ما ( شرکت سوناسازان ایران )

تجربه ” صداقت و درستی ” تلاش و مطالعه ” حفظ منافع کارفرما

تجربه نشان داده در هر کاری نیاز است اصولی رعایت شود مثلا در نظام و ارتش نظم و رعایت سلسله مراتب الزامیست

و در کار ساختمان و مدیریت کارگاه نیز چندین عامل وجود دارد که درصورت رعایت نکردن آنها پروژه دچار مشکلات زیادی میشود

اولین اصل صداقت و درستی است

دومین عامل تلاش و به روز بودن است

حفظ منافع عموم و کارفرما (سوگند نامه مهندسین)

ایمان دارم بدون اصول بالا حتی اگر موفق هم شویم مقطعی و زود گذر خواهد بود .

تماس با ما

استخر شنا سونا جکوزی کاسه بتنی استخر

آدرس کارگاه : تهرانپارس شهرک حکیمیه

 طراحی و نقشه  مشاوره بتن و آرماتور ، آببندی ، سرامیک  قرارداد

کارگاه و انبار  : شهرک حکیمیه

متاسفانه بعلت حجم بالای سفارشات وقت جواب دادن به تلفن را پیدا نمیکنیم ، لطفا اول نقشه یا دستور کار را به ایمیل شرکت به همراه نام و شماره تماس ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم

ایمیل شرکت : sonasazan2011@yahoo.com

تهران : فربد حیدری     09191210119 

ثابت تهران  :  02177308232

نمایندگی شیراز : جناب ………

حیدری مستقر در شیراز : 

نمایندگی یزد : جناب حیدری 

گالری تصاویر و نمونه کار ها :  سایت جامع پیمانکاران

اطلاعات بیشتر کلیک کنید

درباره ما ( سوناسازان پیمانکار استخر سونا جکوزی ) ساخت استخر شنا

چرا پروژه خود را به این گروه بدهیم ؟ چرا فربد حیدری ؟ کلیک کنید

بخش موج ساز به سایت اضافه شد

بیوگرافی و رزومه فربد حیدری :

 درود برشما   راهنمای سایت در ادامه مطلب ::

سلام دوباره ….

حدودا هشت سال پیش بود که وبلاگ نویسی را شروع کردم ( 1380 )

از اینکه میتوانستم به دنیای مجازی تاثیر بگذارم لذت میبردم و تجربه ای جدید بود ، از آنجایی که حس بهتر بودن همیشه به من غلبه میکرد ، در عرض چند سال به اصول ناگفته و مکتوب کنترل سایت آشنا شدم و به مقام اول در بین وبلاگهای ایرانی رسیدم …

به شما هم توصیه میکنم اگر میتوانید همین الان ساخت یک وبلاگ یا سایت را برای خود آغاز کنید ، میتوانید از معرفی خود و علایقتان شروع کنید .

اما راهنمای سایت و وبلاگ های زیر مجموعه سایت و صفحات عمومی :

هر سایت بطور متمرکز بر روی یک موضوع و نهایتا 3 موضوع تمرکز دارد ، بغیر است سایت شماره 2 که تمام سایتهای زیر در اصل زیر مجموعه این سایت میباشند .

1 : سایت آگهی ساختمان aggahi.com  متاسفانه بدلیل اعتماد بی جا به شرکت وب پویا این سایت همکنون وجود خارجی ندارد . همیشه مراقب باشید کسانی در تمام کار ها وجود دارند که فقط زبان بازی و کلک بلدند . این افراد پول و وقت شما را به تاراج میبرند .

سایت جامع پیمانکاران ساختمان

2 :سایت جامع پیمانکاران با بیش از دو هزار مطلب و عکس

این وبلاگ حاصل سالها تلاش و تحقیق من است ، شاید باور شما نشود اما مثل بچه خودم بزرگش کردم و الان یکی از بزرگترین وبسایت های ایران است بدون کمترین کپی .

سایت جامع پیمانکاران ساختمان ، معماری ، هنر ، چوب ، استخر

3 : وبلاگ جامع پیمانکاران ساختمان blogfa

سایت جامع پیمانکاران ساختمان ، معماری ، هنر ، چوب ، استخر

4 : سایت آموزشی طراحی استخر سونا جکوزی

5 : سایت spj

6 :  سایت سونا

7 : درباره چوبهای ترموود

8 : فن و هنر ایران زمین ( صنایع چوب ، هنر های سنتی ، بازسازی و مرمت ،سفال سرامیک قدیمی )

9 : تماس با من

10 : چوب تخته نجاری درودگری

11 : ساختمان

12 : گیاه نیلوفر آبی یک فناوری نانو – A lotus plant Nanotechnology

13 : alcove الاچیق شاهنشین   11

14 : پرشین سونا – persian sauna  ( چهل و یک موضوع  )

15 : نمایشگاه عکس و تصاویر ساختمان سایت جامع پیمانکاران گالری عکس ( شش موضوع )

16 : مجموعه های ورزشی ( دو موضوع )

17 : شیمی آب استخر های پیشرفته advanced pool water chemistry

18 : برترین طراحی و ساخت ماشین art design

19 : جکوزی پارسی

20 : اسمز معکوس ro تصفیه آب آب شیرین کن

21 : seramic سرامیک موزائیک سرامیک استخر سرامیک کار آببندی

22 : وبلاگ تخصصی نیازمندیها و آگهی ایران نما

فربد حیدری برای شما بهترین آرزو ها را دارد .

WhatsApp us