برترین چوب در نمای خارجی ساختمان

چوب گرما بخش محیط است و صفا و صمیمیت را به ارمغان می آورد ولی چوب های معمولی ماندگاری ندارند و در کنار زیبایی بسیار مهم است که چوب دوام داشته باشد. (( مهم است که ماندگاری داشته باشد .))

به همین خاطر ست که در نمای ساختمان از چوب ترمووود و انواع چوب های وارداتی و ایرانی حاصل از تکنولوژی ترمو استفاده می شود .

در حدود 10 سال پیش شاید هم بیشتر تنها یک شرکت بود که چوب ترمووود را از فنلاند وارد ایران کرد و در آن زمان این محصول بسیار گنگ و ناشناخته بود . ما که در زمینه چوب تخصص داشتیم , باورمان نمی شد که چطور یک چوب می تواند در نمای خارجی کارکند و از بین نرود . این شرکت چوب خود را با سه سال ضمانت عرضه می کرد و این درحالی بود که چوب های معمولی بعد از گذشت یک فصل پر از ترک می شدند و رنگ آن ها به سیاهی می رفت و نمایی کهنه و قدیمی پیدا می کردند .

طراحی و اجرای ترمووود نما , محوطه استخر , روف گاردن و سونای خشک , استفاده از چوب ترمووود در حمام و محیط های مرطوب
استفاده از چوب ترمووود در حمام و محیط های مرطوب

استفاده از چوب ترمووود در محیط های خاص مانند کنار استخر , حمام و پیاده رو در تماس با رطوبت و میکرو ارگانیسم هایی که در خاک وجود دارند . در حالت طبیعی هر چوبی در این محیط نهایتا 30 روز کار می کند . مگر چوب های گرانقیمتی مانند ساج که از توان مقاومتی بسیار بالایی برخوردار هستند .

صنایع چوب فن و هنر از سال 1340 در بازار چوب ایران مشغول به کار است . ما به عنوان یک تیم سفارشی ساز هر هفته درگیر پروژه های متعدد و متفاوتی می شویم و از این رو تجارب بسیاری را کسب میکنیم .

پدرم می گوید زمان قدیم چوب هایی بسیار با کیفیت و زیبا از اروپا و فنلاند وارد ایران می شد . چوب کاج فنلاندی دارای رنگ سفید با رگه های زرد و نارنجی و گره هایی ریز و بدون هیچ ایرادی در دسترس نجاران بود . ورق های سه لایی از گاون و چوب های افریقایی با کیفیتی بسیار بالا وارد می شدند و اتحادیه نجاران آن ها را در بین نجاران پخش می کرد .

حدود سال 60 بود که یک عدد سونای خشک را با چوب فنلاندی ساختیم , چوبی بدون شیره به رنگ سفید و بافت مخملی یکدست با گره های ریز و البته بسیار کم , چوب کاج فنلاندی الان خیلی سال است که در بازار دیده نمی شود . حتی چوب های ترمووود که به نام فنلاندی در بازار عرضه می شوند هم کیفیت چوب های قدیم را ندارند .

چوب ترمووود چیست؟ کاربرد ترمووود, ویژگی های ترمووود
چوب ترمووود چیست؟ کاربرد ترمووود, ویژگی های ترمووود

ترمووود ایرانی 

ترمووود ایرانی حاصل واردات انواع تخته مخصوص ترمو شدن است , مانند تخته های SLP  و غیره , چوب هایی برای ترمووود استفاده می شوند که به روش خاصی برش خورده باشند یعنی گره آنها نباید عمود به مقطع باشد بلکه باید اریب و در عرض پخش شده باشد .

چوب های ترمووود ایرانی با تجهیزات مدرن اروپایی از چوب های وارداتی از روسیه در ایران انجام می شود . اما در نهایت محصول ایجاد شده کیفیت چوب فنلاندی را ندارد .

چوب ترمووود
چوب ترمووود

ترمووود روسیه و ترکیه 

چوب های کاج روسی با کیفیت بهتری خارج از ایران اغلب در روسیه ترمو می‌شوند و بعد از بسته بندی به ایران صادر می شود .

ترمووود فنلاند 

طراحی و اجرای ترمووود نما , محوطه استخر , روف گاردن و سونای خشک طراحی و اجرای ترمووود نما , محوطه استخر , روف گاردن و سونای خشک
طراحی و اجرای ترمووود نما , محوطه استخر , روف گاردن و سونای خشک

طراحی و اجرای ترمووود نما , محوطه استخر , روف گاردن و سونای خشک

شرکت های بسیار زیادی در منطقه فنلاند به پرورش و ترمو کردن چوب مشغول هستند . و در این سالها افراد زیادی برای گرفتن نمایندگی با این شرکت ها اقدام به سفر و هزینه کرده اند که امروز شاهد متعدد شدن این شرکت ها در ایران هستیم .

اغلب چوب ها کیفیت خوبی دارند ولی شرکت هایی هم هستند که چوب هایی بدون کیفیت دارند . تا زمانی که بسته بندی باز نشده این چوبها از نظر ظاهر شبیه هم هستند ولی بعد از باز شدن شما به چیزی متفاوت از وعده آنها مواجه می شوید .  که در ادامه تفاوت چوب خوب از بد را برایتان درج خواهم کرد تا شما هم همانند یک کارشناس بتوانید به کار پیمانکاران و فروشندگان نظارت کنید .

چوب ترمووود چیست؟ کاربرد ترمووود, ویژگی های ترمووود
چوب ترمووود چیست؟ کاربرد ترمووود, ویژگی های ترمووود
ترمووود آلمان 

یک چوب بسیار خاص و نادر با قیمتی بسیار بالاتر از چوب ترمووود گرید A فنلاند . به جرات می‌توانم ادعا کنم تنها چوبی که در هر کجا شما می‌توانید کار کنید و کیفیت خود را از دست نمی دهد . این چوب سنگین تر از چوبهای دیگر است . چند سال پیش به سفارش یکی از مشتریانمان از این چوب برای کف حمام استفاده کردیم و چقدر ایشان از این چوب راضی بودند . مدام از بو و عطر این چوب صحبت می‌کردند .

فرآیند آماده سازی ترمووود (ترموود)
لمبه uts
لمبه uts چوب ترمووود

فرایند ترمووود یک روال سه مرحله ایست . در مرحله اول حرارت اولیه به همراه بخار باعث خشک شدن چوب می شود لازم به ذکر است فرایند ترمووود ، خشک کردن چوب نیست بلکه بنوعی به آن اشباع ، برخی اصلاح حرارتی و شاید تیمار گرمایی چوب ، بتوان آن را نامید .  اینکه چوب را در چند مرحله حرارت دهی نیم سوز تحول مشتری بدهند به این کار ترمووود نمی گویند . بلکه ترمووود یک روش بسیار علمی و حساس است که در …

تاریخچه و محل پیدایش ترمووود 

سال 1990 بنای این رشته از مقالات و تحقیقات آن توسط دانشمندانی مانند : استام و هانست 1930 – وایت 1940 – باوندام 1950 – رنکل و بوروی المانی – کولمن و اشنایدر 1960 – ویتانیمی و همکارانش 1997 در اروپا انجام شد . این پروسه که همچنان ادامه دارد باعث ایجاد تجهیزاتی بسیار دقیق در زمینه حرارت دهی ، روطوبت دهی ، اشباع چوب (پرکردن و خالی کردن بافت های چوب از موادی که آن را مقاوم می سازد )

چوب ترمووود
چوب ترمووود

یک اختراع قدیمی

ریشه های استفاده از چوب حرارتی عمیق در شمال و در مناطق دارای شرایط مختلف آب و هوایی است. عشایر سرگردان عموما ساختمان های چوبی را احاطه نمی‌کردند و به جای آن، چادرهای خود را در هر کجا که قرار بود به آنجا برسد، تمایل داشتند. چالش در محکم اتصال یک چادر پوسیدگی پشتیبانی از چوب بود. از طریق تجربه، عشایر متوجه شدند که آتش تغییر ساختار چوب، و در نتیجه آنها شروع به درمان چوب پشتیبانی از چادر های خود را در شعله های آتش سوزی به منظور آنها را با دوام تر است. در این نوآوری اولیه بذر یک حقیقت بود، که از آن فرایند سختگیرانه و فنی حرارتی مدرن چوب را توسعه داده است.

چوب ترمووود چیست؟ کاربرد ترمووود, ویژگی های ترمووود
چوب ترمووود چیست؟ کاربرد ترمووود, ویژگی های ترمووود

Suomen Lämpöpuu Oy (SLP) چوب های گرمایشی را برای تنوع راه حل های ساختمان تولید می کند. SLP در سال 1999 تاسیس شد. SLP در توسعه فرایند حرارتی چوب برای تولید چوب مشغول به کار بود و یکی از اولین شرکت هایی بود که چوب ترمیمی در مقیاس صنعتی را آغاز کرد. در حال حاضر گروه های اصلی محصولات ما عبارتند از ساخت و ساز در فضای باز و تراس و همچنین محصولات ساختمانی داخلی. بیش از 90 درصد از تولید ما به بازارهای سراسر جهان صادر می شود.

ارزش های ما اهمیت بسیار زیادی در این واقعیت دارد که محصولات ما سازگار با محیط زیست و طبیعی هستند. چوب ترمو درمان محصول فوق العاده طبیعی است، زیرا فرایند تولید بدون هیچ ماده شیمیایی، تنها بخار آب و درجه حرارت بالا استفاده می شود.

ما می خواهیم کیفیت و لوکس مشتریان خود را ارائه دهیم. هدف ما این است که به خواسته ها و نیازهای مشتری ارائه می شود در حالی که همچنین با ارزش های ما ثابت می شود.

نصب چوب ترمووود برای کف پوش , نصاب ترمو و لمبه
کفپوش چوب ترمووود

از کجا تفاوت یک ترمووود اصل را با فرعی تشخیص دهیم 

کیفیت و محیط زیست
کیفیت
کیفیت SLP با مدیریت جامع تولید و فرایند تحویل تضمین می شود. مواد با کیفیت بالا، انتخاب مواد خام، فرآیند تولید بهینه سازی شده و حق استفاده از علامت تجاری ThermoWood® صادر شده توسط انجمن بین المللی ThermoWood پایه ای از عملیات و کیفیت ما هستند. SLP یکی از پیشگامان در جهان در درمان حرارتی چوب است. تجربه طولانی اطمینان دانش و کیفیت محصولات. کنترل فرآیند درمان حرارتی SLP خودش توسعه داده شده و دقیقا بهینه شده است. به عنوان یک ماده خام، ما در درجه اول از صنوبر و کاج شمالی استفاده می کنیم. در تهیه مواد خام ما، ما به دنبال همکاری بلند مدت با کارخانه های تولیدی محلی هستیم.

گواهینامه های متعددی وجود دارد که به سطح مسئولیت در کار ما شهادت می دهند. SLP دارای  گواهینامه های کیفیت ISO9001 و  ISO14001 است  . ISO9001 نشان دهنده رهبری و کیفیت و برنامه ریزی دقیق عملیات ما است. ISO14001 معیارهای سیستم مدیریت محیط زیست را مشخص می کند. این تضمین مدیریت موثر محیط زیست در عملیات SLP است. این سازمان ها را مجبور می کند همه اثرات زیست محیطی و همچنین اهداف زیست محیطی آن را روشن کند. سیستم مدیریت محیط زیست مستلزم پیگیری و بهبود است.

Finotrol Oy به عنوان یک حسابرس خارج از کنترل SLP از زنجیره تولید مواد خام و کیفیت تولید آن نظارت می کند. به عنوان گواهی این، سیستم صدور گواهینامه جنگل فنلاند، حق استفاده از گواهینامه PEFC مبدأ را برای SLP اعطا کرده است و انجمن بین المللی ThermoWood حق استفاده از علامت تجاری با کیفیت ThermoWood® (TWM) را به عهده دارد.

ما به دنبال توسعه و به طور مداوم بهبود عملیات ما هستیم. ما بازخوردی را که از مشتریان ما دریافت می کنیم ارزش می کنیم و ما در تلاش برای استفاده از آن در توسعه کسب و کار هستیم.ما می خواهیم در تعامل فعال با مشتریانمان باشیم و ما به دنبال ایجاد روابط دو طرف سودمند هستیم. ما همچنین اهداف خود را برای خود تعیین کرده ایم و ما در تلاش برای دستیابی به این اهداف هستیم.

با ارائه احترام به این مسائل و گوش دادن به خواسته های مشتریان ما، ما می خواهیم در کیفیت محصولات و لوکس ما ارائه دهد. ما به ویژگی های عالی اعتماد به گرما را به چوب می دهد و ما می دهیم. برای سطح رنگ محصولات رنگ شده، ما تضمین 10 ساله را ارائه می دهیم.

چوب ترموود , چوب ترموود , ابعاد چوب ترموود , قیمت چوب ترمووود
چوب ترموود , چوب ترموود , ابعاد چوب ترموود , قیمت چوب ترمووود
محیط زیست

ما به طبیعت احترام می گذاریم و تأثیرات عملیات ما در محیط زیست را در نظر می گیریم. این مسائل بخش مهمی از ارزش شرکت ما است. هدف ما این است که به شیوهای عمل کنیم تا تاثیرات کمی بر محیط زیست داشته باشد. ما از برق تولید شده از منابع طبیعی انرژی تجدید شده استفاده می کنیم و از تولید زباله های تولید شده برای تولید انرژی حرارتی استفاده می کنیم. ما ارزش و اهمیت زیادی در این حقیقت دارد که محصولات ما طبیعی و سازگار با محیط زیست هستند و ما معتقدیم که این ارزش ها ارزش مشتری ما نیز دارند.

ما همچنین می خواهیم تا اثرات زیست محیطی فرایند تولید خود را تا حد ممکن کم کنیم. زباله تولید شده در تولید ما در تاسیسات ما و همچنین در جای دیگر برای تولید انرژی حرارتی استفاده می شود. ما در کارهای توسعه سرمایه گذاری کرده ایم تا بتوانیم از پسماندها و همچنین امکاناتی استفاده کنیم. ما معتقدیم که در آینده این موضوع اهمیت بیشتری خواهد داشت. هدف ما این است که با تحولات در این زمینه هماهنگی داشته باشیم و در نظر بگیریم چگونه می توانیم عملیات ما را در حالی که احترام به محیط زیست را توسعه می دهیم.

محصولات ما محیط زیست دوستانه و طبیعی هستند مقادیر مهم برای SLP. وزن نسبی این مسائل در آینده افزایش خواهد یافت، زیرا ما آرزو داریم که در این زمینه همواره توسعه یابد. ما ایمان داریم که مشتریان همچنان توجه بیشتری به اثرات زیست محیطی محصولات و ارزش زیست محیطی محصول و همچنین تاثیرات آن بر سلامتی دارند.

چوب ضد آب
چوب ضد آب , چوب ترمووود
استفاده از چوب در ساخت و ساز

استفاده از یک محصول چوب در ساخت و ساز اقدام در حمایت از محیط زیست است. کربن ذخیره شده در محصولات چوبی، باعث کاهش میزان دی اکسید کربن در جو می شود و بنابراین از تغییرات آب و هوایی جلوگیری می کند. کربن در طول محصولات کلیدی خود در محصولات چوبی ذخیره می شود که شامل استفاده، استفاده مجدد و بازیافت است.

چوب یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است و تنها آن است که به طور طبیعی قابل تجدید است. دیگر مواد ساختمانی مشترک وجود ندارد که تولید آن انرژی کمتری نیاز دارد. تولید چوب نیاز به سوخت فسیلی کمتری دارد، به عنوان مثال، تولید فولاد. پردازش چوب همچنین نیاز به انرژی کم دارد و می تواند به عنوان یک ماده ساختمانی کم انرژی طبقه بندی شود. 

چوب از مواد سبک است و در تولید یک محصول چوب، حمل و نقل فقط حدود 2-3٪ از مصرف انرژی را تشکیل می دهد. زباله های بر اساس چوب به عنوان یک سوخت زیستی استفاده می شود و می تواند جایگزین استفاده از سوخت های فسیلی شود. چوب زیست تخریب پذیر است و پس از استفاده، می توان آن را به چرخه طبیعی بازگرداند، که در آن دی اکسید کربن و آب آزاد می شود.

در نتیجه محصول چوب، در طول کل چرخه زندگی آن، کربن را به هم متصل می کند و یک ماده کم انرژی و قابل تجدید است. چوب ترمو درمان شده که از استفاده حذف شده، زباله های خطرناکی نیست. در عوض می توان بدون ریسک و همانند چوب معمولی، برای تولید انرژی استفاده کرد یا در دفاتر زباله قرار گرفت.

دکوراسیون فضای باز , چوب ترمووود در نما و فضای باز
دکوراسیون فضای باز , چوب ترمووود در نما و فضای باز

استفاده از جنگل در فنلاند

با جنگل هایی که 76٪ از زمین را پوشش می دهند، فنلاند به شدت یک منطقه جنگلی است . از این 89٪ جنگل 10% انواع درختچه و های مخروطی است و 10٪ در درجه اول درختچه هستند. تقریبا همه (96٪) جنگل های فنلاند به عنوان مشابه با جنگل های طبیعی طبقه بندی می شوند. نفوذ انسان در جنگل ها دیده می شود، اما گونه های درختی داخلی هستند و ساختار گونه های یادآور ساختار جنگل های طبیعی است. جنگلداری در فنلاند پایه بسیار خوبی دارد و چوب کمتر از سال تولید می شود. نسبت رشد درختان به نازک شدن مهمترین شاخص پایداری تولید جنگل است. در طولانی مدت، نازک شدن نباید بیش از رشد داشته باشد.

در فنلاند، بسیاری از قوانین و مقررات جنگلداری تنظیم و نظارت می شود. استفاده از این اقدامات به دنبال حفظ سلامت و حیاتی جنگل ها، اطمینان از تنوع و بازسازی، و همچنین توسعه جنگلداری است. در فنلاند، قانون جنگل، باقی مانده از جنگل را به عنوان جنگل حتی پس از برداشت، تنظیم می کند: پس از احیای جنگل، یک محصول نهال رشد اقتصادی قابل قبول می تواند در یک دوره زمانی معین ایجاد شود. اقتصاد جنگلداری نقش مهمی در زندگی اقتصادی فنلاند ایفا می کند.

چوب نقش مهمی در مبارزه با تغییرات اقلیمی دارد. مصرف بیشتر محصولات چوب باعث گسترش جنگل های اروپا می شود و باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با جایگزینی محصولات با استفاده از سوخت های فسیلی می شود. کمیسیون اروپا در حال حاضر روش های ارتقاء این نوع توسعه را مورد بررسی قرار می دهد. انتخاب مواد، به ویژه در ساخت و ساز، بخش مهمی از سیاست های آب و هوایی بسیاری از کشورها خواهد بود.

طراحی و اجرای ترمووود نما , محوطه استخر , روف گاردن و سونای خشک

طراحی و اجرای ترمووود نما , محوطه استخر , روف گاردن و سونای خشک

فورمول اصلاح حرارتی 

فرایند تولید و مواد خام
فرایند تولید
درمان حرارتی چوب یک روش باستانی و طبیعی برای بهبود دوام چوب است. SLP درمان حرارتی را به یک فرآیند مدرن، با کیفیت بالا و به شدت تحت نظارت توسعه داده است. پردازش حرارتی ویژگی های طبیعی چوب را با استفاده از دمای بالا (185 تا 215 درجه سانتیگراد) و بخار آب، پردازش می کند. هیچ مواد شیمیایی در فرآیند تولید استفاده نمی شود. محصولات ترمو درمان شده به طوری فوق العاده طبیعی و سازگار با محیط زیست است.

در SLP، فرآیند تولید به شدت تحت نظارت است و می تواند با تنظیم دمای، مقدار بخار و زمان درمان تولید محصول نوع مورد نظر را کنترل کند. از طریق تجربه، ما توانستیم فرآیند را برای تطبیق آن با گونه های مختلف چوب و مواد مختلف اندازه گیری کنیم.

دو طبقه محصول چوب چوب حرارتي، Thermo-S (ثبات) و Thermo-D (دوام) وجود دارد. ویژگی های اساسی محصولات Thermo-S ظاهر و ثبات آن است. طبقه بندی شده با توجه به استاندارد EN 350-1 (مقیاس: 1 بسیار با دوام – 5 با دوام نیست)، Thermo-S به طور قابل توجهی با دوام و متعلق به کلاس مقاوم شدن به 3 است. در محصولات Thermo-D، ویژگی ضروری دوام بیولوژیکی است. طبق استاندارد EN 350-1، آن را به عنوان مقاوم و متعلق به کلاس مقاومت 1-2 شکستگی طبقه بندی می شود. مقاومت در برابر شکست محصول کلاس 1 می تواند در حدود 25 سال (با توجه به رطوبت خاک) به زمین متصل شود.

فرآیند تولید را می توان به سه مرحله تقسیم کرد. در مرحله اول، دمای چوب به سرعت به 100 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و سپس به آرامی به 130 درجه سانتی گراد می رسد. رطوبت چوب به تقریبا صفر کاهش می یابد. در عین حال بخار باعث جلوگیری از تقسیم چوب می شود. درمان حرارتی واقعی در مرحله دوم فرآیند رخ می دهد. بسته به درجه درمان، درجه حرارت به بیش از 185 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و به مدت 2-4 ساعت نگهداری می شود. بخار آب چوب را از آتش سوزی محافظت می کند و تغییرات شیمیایی را تحت تاثیر قرار می دهد.در آخرین مرحله، دمای با استفاده از اسپری آب کاهش می یابد. رطوبت چوب بیش از 4 درصد است.

ما می خواهیم تا با پیشرفت های تکنولوژی ادامه یابیم و ما به دنبال آن هستیم که به طور مداوم در بهبود کارایی فرایند ما و همچنین جنبه های دیگر آن، از جمله دوستدار محیط زیست. در سال های اخیر، ما با استفاده از خاک اره ای که در طراحی چوب به عنوان منبع انرژی فرایند حرارتی تولید شده است، کار می کنیم.

طراحی و اجرای ترمووود نما , محوطه استخر , روف گاردن و سونای خشک

طراحی و اجرای ترمووود نما , محوطه استخر , روف گاردن و سونای خشک

ماده خام
مواد خام برای محصولات ما عمدتا فنلاندی، کاج و صنوبر با گواهینامه PEFC (Pinus Sylvestris و Picea Abies) است. به آرامی رشد می کند، چوب های چگال شمالی مواد عالی برای درمان حرارتی است. ما می خواهیم فقط از چوب با کیفیت بالا، چوب سالم و پیچیده استفاده کنیم و به دنبال ایجاد روابط بلند مدت با مؤسسات محلی جهت تامین مواد همگن باشد. هر دو مواد خام و فرآیند تولید به طور مداوم نظارت می شوند، زیرا ما می خواهیم انتظارات مشتریان خود را برای محصولات با کیفیت بالا برآورده کنیم.

محصولات ما دارای گواهینامه PEFC است که اطمینان حاصل می کند که مبداء محصولات ما شناخته شده است و توسط خارج از حسابرسی مستقل نظارت شده است. صدور گواهینامه PEFC گواهینام قابل اعتماد است که چگونه جنگل های فنلاند برای آنها مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم صدور گواهینامه شامل تمام بخش های اساسی صدور گواهینامه جنگل می باشد: الزامات مربوط به مراقبت از جنگل و زنجیره مدیریت و استفاده از جنگل، و نیز الزامات برای حسابرسان خارجی. تولید، عادت های کاری و تعهدات کیفیت ما به طور مداوم نظارت می شود.این به ما نیاز دارد تا سالانه فعالیتهایمان را ارزیابی کنیم.

مزایای ترمووود (ترموود)

طراحی و اجرای ترمووود نما , محوطه استخر , روف گاردن و سونای خشک

طراحی و اجرای ترمووود نما , محوطه استخر , روف گاردن و سونای خشک

امکانات
ما به ویژگی های عالی محصولات SLP Thermo-treated اعتقاد داریم و می خواهیم محصولات مشتریان خود را ارائه دهیم که در آنها دوام خوب و محیط زیست ترکیب شده است. ما فرایند درمان حرارتی را با ترکیب تکنولوژی و دانش خودمان که بر اساس دانش و تجربه است، توسعه داده ایم.

از بهترین ویژگی های چوب  ThermoWood در مقایسه با چوب معمولی، یک ماده بسیار پایدار است که باعث می شود کار با آن آسان تر شود. هدایت حرارتی ThermoWood کاهش می یابد، به طوری که در هر دو حالت سرد و گرم، احساس راحتی می کند. با توجه به درمان، چوب بدون رزین و بهداشتی است که بیشتر باعث افزایش راحتی می شود. محصولات نیز بسیار طبیعی و غیر سمی هستند، زیرا هیچ مواد شیمیایی در فرآیند درمان استفاده نمی شود. ThermoWood عنصر دکوراسیون عالی داخلی است. رنگ قهوه ای آن به طور طبیعی زیبا در سراسر چوب نفوذ می کند و دانه ای از چوب به زیبایی آورده شده است.

طول عمر
دوام یکی از مهمترین ویژگی های محصول است. درمان حرارتی آب و هوا را بهبود می بخشد و ویژگی های مقاومت چوب را از بین می برد. چوب ترمو درمان شده مناسب برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوا است. دوام بیولوژیکی محصول عالی است، کلاس مقاومت آن در برابر I-II است و عمر مفید آن در مقایسه با چوب بدون درمان بسیار زیاد است.

ثبات
ویژگی های چوب به عنوان یک محصول زنده، طبیعی، گاهی اوقات مشکلات را برای دست زدن به آن ایجاد می کند. درمان حرارتی میزان رطوبت چوب چوب را کاهش می دهد که به طور قابل توجهی ثبات ابعادی آن را بهبود می بخشد. درمان با این واقعیت که چوب دیگر تغییر نخواهد کرد، تسهیل می شود. یک ThermoWood با سطح رنگ نیز به دلیل کاهش واکنش پذیری به رطوبت، طول می کشد.

محیط زیست
مصرف کنندگان حتی بیشتر در مورد اثرات زیست محیطی محصولات مورد استفاده خود آگاهی دارند. ما در درمان ما هیچ مواد شیمیایی مصرف نمی کنیم، فقط یک بخار آب بالا و درجه حرارت بالا. ما در محصولات ما از گونه های گرمسیری چوب استفاده نمی کنیم، در عوض ما از چوب با کیفیت بالا در شمال استفاده می کنیم و ما به دنبال همکاری بلند مدت با کارخانه های چوب محلی هستیم.

دلپذیر احساس کن
احساس سطح محصول چوب مهم است. تطبیق حرارتی هدایت حرارتی چوب را کاهش می دهد و به همین علت چوب حتی در شرایط بسیار گرم احساس راحتی می کند. از آنجا که هیچ مواد شیمیایی مورد استفاده در فرآیند تولید وجود ندارد، محصول ما نیز کاملا غیر سمی است. این روند باعث می شود که چوب کاملا از رزین ها آزاد شود که باعث می شود استفاده از آن آسان تر شود.

ظاهر شیک و طبیعی

SLP می خواهد در کیفیت محصولات و لوکس خود ارائه دهد. احساس لذت بخش و گرم ThermoWood فرصتی برای لذت بردن از بهترین ویژگی های چوب فراهم می کند. محصولات ما فوق العاده طبیعی هستند؛ فرایند تولید بدون مواد شیمیایی استفاده می کند. ما توصیه می کنیم سطح مناسب برای محصولات ما. بدون درمان شیمیایی، سطح محصول به علت اثرات تابش اشعه ماوراء بنفش به زیبایی خاکستری می شود. چوب ترموسیته، فضای پاک و ایده آل همراه با کیفیت را ایجاد می کند.


  • برخی خواص واینک ویژگی های ترمووود (ترموود)

  • نمای چوبی ( تابلو مغازه , ستون ، نمای ساختمان )

  • مبلمان چوبی  مبلمان فضای باز

گالری تصاویر مبلمان چوبی فضای باز :

مبلمان فضای باز لاکچری

مبلمان چوبی  مبلمان فضای باز

مبلمان چوبی  مبلمان فضای باز

توضیحات بیشتر درباره مبلمان فضای باز از گروه فن و هنر 


  • کف چوبی

  • سایبان چوبی

  • دکوراسیون چوبی داخلی

انواع ترمووود (ترموود)

استانداردهای ترمووود (ترموود)

نمای چوبی مغازه-فست فودمهارت ها

ترمووود, روف گاردن , نمای ساختماننمای مغازه در تاریخ

03/27/2018

WhatsApp us