لمبه چوبی کاج

لمبه ها اغلب از چوب کاج ساخته می شوند , نه به این معنا که لمبه باید از چوب کاج روسی فقط ساخته شود بلکه می توان از هر چوبی لمبه را تولید کنیم .

اتصال لمبه چوبی

لمبه ها از یک اتصال طولی تشکیل شده اند که باعث ایجاد یک صفحه تمام چوب به شما می‌دهند .

لمبه به شما در ایجاد یک سطح یکپارچه با مقاومت عالی است .

برای ایجاد یک دیوارکوب یا سقف کاذب لمبه باید از زیرسازی چوبی یا چوب و فلز استفاده کنید .

لمبه چوب کاج سفارشی
لمبه چوب کاج سفارشی

لمبه تصویر بالا یک لمبه چوب کاج با شیار v می باشد .

قیمت روز لمبه :

قیمت ها بدلیل نوسان مداوم در حال تغییر است بهترین روش برای قیمت گرفتن این است که در لحظه با پیام رسان ها یا تماس تلفنی قیمت را استعلام بگیرید .

گالری تصاویر لمبه چوب کاج :

مطالب مرتبط :

  • اجرای لمبه چوبی زیر سقف: زیبایی و گرما به فضای شما
    لمبه چوبی، پوششی زیبا و طبیعی برای سقف است که می‌تواند گرمای خاصی به فضای شما ببخشد. علاوه بر زیبایی، لمبه چوبی مزایای دیگری نیز دارد، از جمله:
  • لمبه چوبی: راهنمای جامع از اجرا تا کاربرد
    لمبه چوبی، پوششی زیبا و بادوام از جنس چوب طبیعی است که در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها کاربرد فراوانی دارد. این نوع پوشش، به دلیل زیبایی، عایق حرارت و برودت بودن و همچنین حس گرما و صمیمیتی که به فضا می‌بخشد
  • خرید لمبه چوبی ( ما تولید کننده انواع لمبه با چوب کاج روسی هستیم )
    لمبه چوبی، نوعی پوشش دیوار و سقف است که از تخته‌های باریک چوبی با شیار و زبانه ساخته می‌شود. این نوع پوشش، علاوه بر زیبایی و گرما بخشیدن به فضا، عایق حرارت و صدا نیز بوده و می‌تواند برای مصارف مختلفی از جمله:
  • دیوارکوب چوبی و سقف کاذب لمبه: گرمای طبیعت در خانه شما، نصاب لمبه
    دیوارکوب چوبی لمبه، پوششی زیبا و طبیعی برای دیوارها و سقف‌های شماست که با ظاهری گرم و صمیمی، فضایی دلنشین و آرامش‌بخش به ارمغان می‌آورد
  • لمبه چوبی: راهنمای جامع
    لمبه چوبی، نوعی پوشش چوبی با کاربردهای متنوع در ساختمان‌سازی، از جمله دیوارپوش، سقف‌پوش و کف‌پوش است. این نوع پوشش از قطعات باریک و بلندی از چوب تشکیل شده که به صورت موازی و منظم در کنار هم قرار می‌گیرند و ظاهری زیبا و طبیعی به فضا می‌بخشند.
WhatsApp us