کناف

دیوار خشک : dray wall

دیوار خشک
در ساختمان‌سازی به ورقه ای از گچ که میان دو لایه ضخیم از کاغذ یا مقوا فشرده شده و برای ساخت دیوارهای جدا کننده داخلی و سقف از آن بهره بگیرند دیوار خشک گفته می‌شود. ویکی‌پدیا

کناف ورقه هایی از کاغذ و گچ است که برای اجرای دیوار و سقف کاذب بسیار استفاده دارد .

از این دیوارها برای جدا سازی محیط ساختمان ، بازسازی و ساخت استفاده می شود .

گچ , چوب و معماری هنری

گچ و چوب بعنوان پر مصرف ترین ماده در دکوراسیون داخلی در دسترس است . دو ماده اکوستیک بعنوان دو اکوستیک طبیعی و بدون عوارض ، سازگار با محیط زیست انسان و طبیعت .

ایجاد حجم ، سبک و تزئینات در خانه های مجلل بسیار بصرفه است . به راحتی در یک بازسازی میتوان سبک و حجم مورد نظر را ایجاد کرد .

گروه فن و هنر با سابقه بیش از 57 سال فعالیت در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان به یک سبک نوآورانه از تلفیق چوب و گچ دست یافته است . این مجموعه با متخصصان و افراد ماهر امکان اجرای پروژه های پیچیده و دقیق را دارد ، نه محدود به گچ و چوب بلکه باصورت کامل از ابتدا تا انتها , کاملا توسط افراد این مجموعه اجرا و در نهایت با رنگ و پتینه کاری یک اثر تمام و کمال را تحویل می دهیم .

اجرای قاب های چوب و گچ ، سقف کاذب در طرح های متقاوت ، اجرای آشپزخانه ، تاقچه ، گنبد ، سردرب و درب چوبی و..

بهترین طرح ها برای ایده گرفتن

ایجاد منشور و خورشیدی

ایجاد فضا هایی به شکل غار

ریخته گری تاج بعنوان یک سیستم بصرفه

آثار سفارشی
ما می توانیم جزئیات طراحی آیتم های سفارشی را با هر ترکیبی از طلا، پلاستر ونیزی یا خاک رس ایجاد کنیم. اثرات ما از تکه های ظریف تا قطره های بزرگ را شامل می شود . هنرمندان ما اغلب از تکنیک های رنگ بر روی رنگ ( مانند پتینه ) استفاده می کنند تا معماری و اثر را برجسته کنیم.

 

 

WhatsApp us