بهترین ایده ها برای کابینت چوبی آشپزخانه

خاکستری رنگی همه کاره است . این رنگ می تواند به هر دکوراسیون در خانه شما  تعلق بگیرد  . میز ، قفسه ، جزایر آشپزخانه ، کابینت چوبی خاکستری شما آن را به راحتی انتخاب کنید .

 در طرف دیگر ، رنگ خاکستری، تقریباً با هر رنگی  هماهنگ می شود ، حتی با رنگ روشن مانند قرمز و زرد !

بنابراین ، هنگام تصمیم به رنگ آمیزی کابینت چوب آشپزخانه خود به خاکستری ، به زمان زیادی برای ترکیب و هماهنگی رنگ نیاز نخواهید داشت .

برخی از افراد ممکن است استفاده از رنگ خاکستری را برای رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه خود در نظر بگیرند تا از زود کثیف شدن آن جلوگیری کنند . اما در عین حال ، رنگ خاکستری نیز احساس گرمای بیشتری به آشپزخانه می آورد .  این یک جایزه اضافه برای یک کدبانو با سلیقه است !

در این لیست ، شما 21 ایده خوب برای کابینت آشپزخانه چوب خاکستری خواهید یافت .

کابینت آشپزخانه خاکستری با پیشخوان سفید

خاکستری نمای بسیار تمیز آشپزخانه را به نمایش می گذارد . با  ترکیب شدن کابینت آشپزخانه خاکستری با میز سفید ، آشپزخانه شما بسیار مرتب به نظر می رسد .

ترکیب سفید و خاکستری نیز برای نمایش زیبایی یک آشپزخانه عالی است .

کابینت چوبی آشپزخانه و رنگ آمیزی خاکستری

کابینت چوبی خاکستری آشپزخانه
کابینت چوبی خاکستری آشپزخانه

لبه دار و مدرن ، این چیزی است که آشپزخانه شما با کابینت رنگ خاکستری به نظر می رسد .

رنگ خاکستری باعث می شود آشپزخانه شما بسیار حرفه ای و مجلل به نظر برسد ، انگار که در یک رستوران شیک هستید . علاوه بر این ، جلوه ای از ظرافت را به نمایش می گذارد !

شگفت آور است نه ؟

شکل  ” ال ” آشپزخانه  با کابینت چوبی خاکستری

کابینت چوبی خاکستری ال شکل
کابینت چوبی خاکستری ال شکل

اول اینکه ، اگر از خود می پرسید که چرا باید آشپزخانه L شکل داشته باشید ، به این دلیل است که این طرح ها همه کاره ترین ، انعطاف پذیرترین و کم هزینه ترین هستند که می توانید انتخاب کنید .

علاوه بر این ، وقتی آن را با کابینت خاکستری ترکیب می کنید ، جادارتر و ” راحت تر ” به نظر می رسد .

جزیره آشپزخانه خاکستری با سینک

کابینت چوبی خاکستری با سینک
کابینت چوبی خاکستری با سینک

در طراحی آشپزخانه با رنگ خاکستری ، شما فقط به رنگ خاکستری روشن محدود نیستید ، بلکه می توانید رنگ خاکستری تیره را انتخاب کنید .

برای آشپزخانه رنگ خاکستری بسیار زیبا به نظر می رسد و با رنگ سفید جلوه ای  عالی خواهد داشت . علاوه بر این ، داشتن یک جزیره آشپزخانه خاکستری به خصوص با سینک ظرفشویی باعث می شود آشپزخانه شما بسیار منحصر به فرد یا به عبارتی نوع دیگری به نظر برسد .

همچنین تمیز کردن بعد از همه چیز برای شما راحت تر خواهد بود . علاوه بر این ، افزودن روشنایی سینک آشپزخانه به ویژه با نورپردازی منحصر به فرد جلوه دیگری به آشپزخانه می بخشد . این نه تنها باعث افزایش روشنایی شما در آشپزخانه می شود بلکه لوازم جانبی عالی برای آشپزخانه نیز خواهد بود .

جزیره آشپزخانه خاکستری با نورپردازی

کابینت چوبی خاکستری جزیره
کابینت چوبی خاکستری جزیره

آیا می دانید مردم بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند ؟

بدون اینکه متوجه شوید ، بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانید ، یا برای آشپزی ، غذا خوردن یا فقط مکالمه با خانواده یا میهمان دعوت شده در خانه تان .

بنابراین ، روشنایی مسئله مهمی است که باید در آشپزخانه داشته باشید . جزیره آشپزخانه خاکستری با نور، ظاهر آشپزخانه شما را به نمایش می گذارد . آشپزخانه شما مکانی روشن و راحت برای معاشرت به نظر می رسد .

آشپزخانه شیک با کابینت چوبی خاکستری

کابینت چوبی خاکستری شیک
کابینت چوبی خاکستری شیک

چه کسی یک آشپزخانه شیک نمی خواهد ؟

حتما همه در آرزوی داشتن یک آشپزخانه رویایی بوده اند . کابینت خاکستری می تواند به شما در رسیدن به  این رویا کمک کند !

کابینت خاکستری با تنوع رنگ آشپزخانه شما را بسیار شیک می کند . حتی می توان آن را با کف چوبی ترکیب کرد و تضاد رنگ خاکستری و چوبی باعث می شود آشپزخانه شما درجه یک و کلاسیک به نظر برسد .

طراوت آشپزخانه آپارتمان شما با کابینت خاکستری

کابینت چوبی خاکستری در آشپزخانه
کابینت چوبی خاکستری در آشپزخانه

اگر تا این مرحله متوجه نشدید که چرا رنگ خاکستری کاملاً مناسب آشپزخانه هاست ، این یکی از دلایل آن است  رنگ و بوی بین خنثی آرامش بخش و گرمای مهیج د در رنگ خاکستری وجود دارد .

این رنگ چوب موفق به ارائه بهترین های در جهان است . اکنون ، اگر دوست دارید یک آشپزخانه آپارتمانی با طراوت داشته باشید ، کابینت چوب خاکستری بهترین انتخاب شماست . انتخاب سایه خاکستری مناسب برای آشپزخانه ممکن است دشوار باشد ، اما شما همیشه می توانید بداهه پردازی کنید .

نگاهی به تصویر بیندازید ، ترکیب کابینت خاکستری با کف چوبی و میز پیشخوان سفید جلوه ای عالی دارد .  علاوه بر این ، می توانید کمی لوازم جانبی مانند گیاه اضافه کنید تا ظاهر آشپزخانه خود را تازه و سرزنده کند .

کابینت چوبی آشپزخانه خاکستری و سفید

کابینت چوبی خاکستری و سفید
کابینت چوبی خاکستری و سفید

خاکستری و سفید بهترین ظاهر را برای آشپزخانه دارد ! ترکیبی از خاکستری و سفید باعث می شود آشپزخانه شما فوق العاده پیشرفته ، مدرن و خانگی به نظر برسد .

مخلوط کردن کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری و سفید یک  انتخاب هوشمند است زیرا آنها کنتراست ایجاد می کند تا ترکیب کاملاً دیده شده باشد .

ست آشپزخانه همه در یک رنگ به رنگ خاکستری

ست آشپزخانه با کابینت چوبی خاکستری
ست آشپزخانه با کابینت چوبی خاکستری

چه کسی می گوید که خاکستری رنگ مات است ؟

شما اشتباه می کنید که فکر می کنید خاکستری خسته کننده است .

برای ایجاد ظاهری شاد و منحصر به فرد با رنگ خاکستری باید تعادل و طراحی مناسب را پیدا کنید .

همه در یک مجموعه آشپزخانه  چوبی در رنگ خاکستری را می توان با مبلمان ترکیب شده در رنگ های روشن مانند زرد مانند تصویر ترکیب کرد . این یک کنتراست عالی و شاد به نظر می رسد  .

از ترکیب رنگ خاکستری با رنگ های روشن و رنگارنگ نترسید زیرا همانطور که می بینید ، مطابقت رنگ خاکستری تقریباً با هر چیزی امکان پذیر خواهد بود !

کابینت آشپزخانه خاکستری با دیوارهای زرد

یک کاری که هرگز نباید انجام دهید داشتن آشپزخانه های تمام رنگ خاکستری است . چنین جلوه ای کسل کننده و خشک در آشپزخانه ایجاد خواهد کرد . بنابراین ، هنگامی که می خواهید یک آشپزخانه خاکستری داشته باشید ، باید در ترکیب این رنگ با انتخاب مناسب هوشمند باشید .

کابینت آشپزخانه خاکستری با دیوارهای زرد نمای کلاسیک و بی انتها برای آشپزخانه دارد . به نظر سنتی و بسیار گرمی است.

اگر آشپزخانه خانگی داشته باشید ، وقتی از آشپزخانه دور هستید ، هر ثانیه از روز خود را از دست می دهید . خاکستری و زرد به دلیل سایه مشخصی که دارد ترکیب بسیار خوبی است  .

قفسه چوبی آشپزخانه خاکستری و کابینت سفید

قفسه و کابینت چوبی خاکستری
قفسه و کابینت چوبی خاکستری

ظرافت چیزی نادری است که در آشپزخانه یافت می شود . اما اگر می خواهید یک آشپزخانه زیبا داشته باشید ، این یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید سعی کنید از آن در آشپزخانه خود استفاده کنید .

چه چیز ؟ قفسه چوبی آشپزخانه خاکستری با کابینت سفید .

رنگ همه کاره و آرام خاکستری در قفسه آشپزخانه به خصوص هنگامی که با کابینت سفید ترکیب شود از زیبایی ظاهری برخوردار می شود  . این بخاطر فضای زیبا و آرامش ظاهری آشپزخانه را به زیبایی می کند .

کابینت چوبی آشپزخانه خاکستری براق

کابینت چوبی خاکستری براق
کابینت چوبی خاکستری براق

چه کسی گفت که شما نمی توانید رنگ  خاکستری تیره را با رنگ تیره دیگری نیز ترکیب کنید ؟

به طراحی بالا نگاهی بیندازید ، کابینت خاکستری آشپزخانه با میز پیشخوان تیره ترکیب شده است .

آشپزخانه ، به خصوص وقتی که توسط کف چوبی اضافه شود ، فضای کلاسیک و خانگی به خانه می بخشد .

اگر می خواهید این رنگ های تیره را ترکیب کنید ، می توانید کمی خلاقیت یا طراحی منحصر به فرد اضافه کنید تا با آنچه در اطراف آشپزخانه است ، یک کنتراست ایجاد کنید .

شکل ” یو ” آشپزخانه با کابینت خاکستری

کابینت چوبی خاکستری یو شکل
کابینت چوبی خاکستری یو شکل

آشپزخانه U شکل احتمالاً یکی از کاربردی ترین طرح های آشپزخانه است و قادر است فضای بیشتری از فضای ذخیره سازی و لوازم خانگی را در مقابل آشپزخانه گالی یا آشپزخانه L شکل ایجاد کند .

این نوع چیدمان می تواند به هر اندازه فضایی ، بزرگ یا کوچک ، کار کند . با این وجود ، آشپزخانه کوچک بیشترین بهره را از این طرح خواهد برد . با کابینت خاکستری ، آشپزخانه شما حتی جادارتر به نظر می رسد . از همه مهمتر ، بسیار زیبا و شسته و رفته به نظر می رسد .

آشپزخانه به سبک روستیک  با جزیره خاکستری

کابینت چوبی خاکستری روستیک
کابینت چوبی خاکستری روستیک

داشتن آشپزخانه به سبک خانه  روستیک مزایایی خواهد داشت تا آشپزخانه دنج و بسیار دلپذیر به نظر برسد .

علاوه بر این ، اگر می خواهید آن را فانتزی و شسته و رفته تر نشان دهید ، می توانید طراحی سبک  روستیک را با جزیره خاکستری ترکیب کنید .

چرا ؟ طرح چوبی و سایه خاکستری کاملاً در کنار هم قرار می گیرند . این یک کنتراست خوب به آشپزخانه می بخشد .

علاوه بر این ، شما حتی می توانید یک طراحی منحصر به فرد و بزرگ از لامپ اضافه کنید تا ظاهر آشپزخانه شما بهتر شود .

کابینت آشپزخانه خاکستری مینیمالیست

کابینت چوبی خاکستری مینیمالیست
کابینت چوبی خاکستری مینیمالیست

در ایجاد یک ظاهر مینیمالیستی ،  رنگ خاکستری باید اولین چیزی باشد که به ذهن شما خطور می کند .

چرا ؟

زیرا رنگ خاکستری به آشپزخانه حس خنثی می بخشد . بنابراین ، ظاهری مینیمالیستی از خود نشان می دهد .

علاوه بر این ،  رنگ خاکستری مشکل زیادی برای شما ایجاد نمی کند . شما همیشه می توانید این رنگ را با هر چیزی ترکیب کنید . به عنوان مثال نگاهی به تصویر بیندازید ، این یک ظاهر بسیار مینیمالیستی و در عین حال پیچیده با افزودن میزهای چوبی است .  

طرح آشپزخانه چوبی باز با جزیره خاکستری

کابینت چوبی خاکستری جزیره
کابینت چوبی خاکستری جزیره

طراحی آشپزخانه باید با دقت انجام شود .

چرا ؟

آشپزخانه یکی از مکانهای مهم خانه است زیرا همانطور که قبلا ذکر شد ، مکانی است که بیشتر اوقات خود را در آن خواهید گذراندد. 

معمولاً آشپزخانه در قسمت پشتی یا در فضای محدودی واقع شده است ، اما اگر می خواهید امتحان کنید .  شما قطعاً می توانید یک طراحی آشپزخانه باز ایجاد کنید . طراحی آشپزخانه ” اپن ” آشپزخانه شما را بسیار جادار و مورد استقبال  می کند . مردم برای دیدن آشپزخانه جذب می شوند .

علاوه بر این ، هنگامی که جزیره خاکستری را اضافه می کنید ، هنگامی که آنها را با دیوارهای سفید و کف چوبی ترکیب می کنید ، حالت متضادی پیدا می کند.  این جزیره خاکستری بیشتر از آشپزخانه برجسته است . 

کابینت آشپزخانه یک رنگ خاکستری دیواری

کابینت چوبی خاکستری با دیوار خاکستری
کابینت چوبی خاکستری با دیوار خاکستری

به دنبال فضای بیشتری برای آشپزخانه هستید ؟

شما باید یک کابینت آشپزخانه دیواری خاکستری داشته باشید .

این کابینت آشپزخانه دیواری فضای بیشتری و فضای ذخیره سازی شما را فراهم می کند.  به خصوص با انتخاب رنگ خاکستری ، آن را کاملاً مانند هر دیوار معمولی ترکیب می کند .

علاوه بر این ، با داشتن این رنگ ، می توانید خلاق باشید و طراحی آشپزخانه خود را با انتخاب های مختلفی از قبیل پیشخوان سفید و همچنین جزیره آشپزخانه چوبی ترکیب کنید . 

آشپزخانه سبک روستیک با کابینت خاکستری

کابینت چوبی خاکستری به سبک روستایی
کابینت چوبی خاکستری به سبک روستایی

با آشپزخانه به سبک روستایی می توانید به گذشته سفر کنید ؟

 قطعاً می توانید !

آشپزخانه به سبک روستیک هرگز از مد نمی افتد و همیشه فضای کلاسیک را به آشپزخانه می بخشد .  کابینت خاکستری را می توان به عنوان یکی از انتخاب های ترکیب با آشپزخانه به سبک روستیک استفاده کرد .

چرا ؟

خاکستری رنگی بسیار انعطاف پذیر است ، شما می توانید آن را با هر رنگ یا طرحی ترکیب و مطابقت دهید . طرح چوبی دارای بسیاری از الگوی و سایه رنگ مخلوط است . بنابراین ، مخلوط کردن آنها با کابینت خاکستری ، یک طراحی باورنکردنی ایجاد می کند .

کابینت آشپزخانه خاکستری با پیشخوان تیره

کابینت چوبی خاکستری با پیشخوان تیره
کابینت چوبی خاکستری با پیشخوان تیره

آیا می خواهید طرحی منحصر به فرد برای آشپزخانه خود داشته باشید ؟

 فضای محدود برای آشپزخانه به این معنی نیست که نمی توانید خلاق باشید .  یک طراحی منحصر به فرد ساده باعث برجسته شدن آشپزخانه شما می شود .

چطور ؟

کابینت خاکستری برای هر نوع محیط یا طرحی بسیار قابل تنظیم است . شما می توانید رنگ خاکستری را تقریبا با هر چیزی ترکیب کنید .

علاوه بر افزودن خلاقیت بیشتر به آشپزخانه ، آشپزخانه شما واقعاً متفاوت و برجسته خواهد بود . همچنین می توانید صفحات میز پیشخوان مشکی را به آن اضافه کنید تا یک کنتراست مناسب داشته باشد .

جزیره آشپزخانه خاکستری

جزیره و کابینت چوبی خاکستری
جزیره و کابینت چوبی خاکستری

جزیره آشپزخانه خاکستری فضای بسیار شسته و رفته و ظریفی را ایجاد می کند .  به ویژه با میزهای سفید ترکیب شده ، کنتراست کاملاً در کنار هم قرار می گیرد .

 رنگی که به عنوان خاکستری   بهتر کار می کند ، سایه تیره تری دارد زیرا در این صورت می توانید سایه روشن تری برای آشپزخانه داشته باشید . شما می توانید با رنگ دیگری برای مبلمان آشپزخانه خلاق باشید .

کابینت آشپزخانه خاکستری و قرمز

کابینت چوبی خاکستری و قرمز
کابینت چوبی خاکستری و قرمز

خاکستری مخلوط با قرمز ؟

چرا که نه ! کابینت آشپزخانه قرمز روشن ایده خوبی برای رنگ آرام خاکستری خواهد بود .

کابینت آشپزخانه خاکستری فضای آرام و شسته و رفته ای می بخشد .  بنابراین وقتی کابینت آشپزخانه قرمز را اضافه می کنید ، نمای تکان دهنده ای ایجاد می کند اما هنوز هم با دیگری مطابقت دارد . 

اگر به دنبال رنگی هستید که در آشپزخانه شما خودنمایی کند ، قطعاً رنگ قرمز بهترین انتخاب خواهد بود .

شما آن را دارید ! ایده های عالی برای کابینت آشپزخانه خاکستری ! شما می توانید انتخاب های خود را کشف و آزمایش کنید زیرا خاکستری بسیار متنوع و قابل تنظیم با هر رنگی است . بنابراین ، با طراحی آشپزخانه خود خلاق باشید !

نوشته شده توسط : ف . پاکزاد

مقالات مرتبط با کابینت و مبلمان خانه:

WhatsApp us