کلبه سفید + چوب .. می توانید عاشق این سبک شوید

کلبه چوبی سفید
کلبه چوبی سفید

این سادگی کلبه با پتانسیل پیچیده و درجه یک است ، اما هنوز هم آنقدر محکم و معمولی است که می تواند یک خانه چوبی لقب بگیرد . شاید توضیحات فنی تری داشته باشد اما در این مقاله نمی توانیم کامل توضیحاتی به شما بدهیم ! طرح کلبه چوبی نه خیلی شلوغ است ، نه خیلی ساده . نه چندان فانتزی ، اما برای کسانی که عاشق صنایع دستی هستند به این نوع طرح ها علاقه مند می شوند !  من هم عاشق این نوع کلبه چوبی هستم ، بسیاری از طرح چوب و بافت طبیعی و چوب سفید رنگ را دوست دارم . این نوع  طرح ها خانه  مورد علاقه من است . البته ، من بسیاری از سبک های مورد علاقه را دارم ، که این یکی از بسیاری از آنهاست . . .

ما از بسیاری از همین عناصر در شروع به روزرسانی خانه جدید استفاده می کنیم و سعی کرده ایم کمی از آن حال و هوای آشنا را از خانه های قدیمی را  به اینجا بیاوریم ( حتی اگر این خانه به هیچ عنوان به این بزرگی یا فانتزی نزدیک نباشد و حال و هوای منحصر به فرد خود را داشته باشد . )

کلبه چوبی سفید
کلبه چوبی سفید

راهرو این خانه سفید که از چوب رنگ آمیزی شده سفید استفاده کرده است ، یکی از محبوب ترین طرح های همیشگی است ، شما با انتخاب و اجرای این طرح در کلبه چوبی خود می توانید برای دو دهه آینده خود را در برابر طرح های به روز ایمنی کنید ، کنتراست چوب رنگ آمیزی شده سفید و کف قهوه ای زیباست .

کلبه چوبی سفید
کلبه چوبی سفید

دیوار چوبی رنگ آمیزی شده سفید و پله های سفید یکی از زیباترین طرح های موجود است ، این ساختار سفید با سقف سفید یکی از شگفت انگیز ترین و محبوب ترین طرح های چوبی است ، این فضای سفید با کفپوش و کف پله چوبی قهوه ای با طرح چوب به این همه چوب سفید رنگ آمیزی شده نمای فوق العاده می دهد ، شما با انتخاب این دو رنگ می توانید زیبای را به خانه خود بیاورید .

کلبه چوبی سفید
کلبه چوبی سفید

باز هم خانه چوبی و دکوراسیون چوب ، در اینجا همه چیز از چوب سفید رنگ آمیزی شده تشکیل شده ، شما می توانید ، با انتخاب چوب برای خانه به جز زیبای و آرامش ، مدرن بودن را به خود هدیه بدهد ، نگهداری چوب آسان است و مداومت آن زیاد است ، شما با انتخاب چوب به راحتی سلیقه خود را به همسایگان تان به رخ می کشید .  

کلبه چوبی سفید
کلبه چوبی سفید

این یک نشیمن از جنس چوب است ، جای که رویا میلیون ها انسان است ، شما با دیدن این طرح می توانید با کمک ما خانه خود را رویایی کنید ، دیوار ها از جنس چوب رنگ آمیزی شده سفید است و کمد و دکوراسیون

هم از چوب رنگ آمیزی شده سفید ، سقف را ببیند سفید تک رنگ ، زیبا نیست ؟ کفپوش چوب قهوه ای زیبا و زیبای بینظیر آن جلوه ای به روشنی رنگ دیوارها و سقف می دهد .

کلبه چوبی سفید
کلبه چوبی سفید

این طرح کلبه چوبی بینظیر است ، شما باز هم با انتخاب چوب رنگ آمیزی شده جلوه بینظیری به خانه چوبی خود می دهید ، رنگ آبی کاربنی زیباست ، به سفیدی این چوب رنگ آمیزی شده جلوه می دهد ، شما برای انتخاب رنگ و طرح مورد علاقه خود می توانید با همکاران ما تماس بگیرید .

کلمات کلیدی : کلبه چوبی ، خانه چوبی

مترجم : حسین عتیقی

منبع : theinspiredroom

مطالب مرتبط با موضوع کلبه چوبی :

WhatsApp us