استفاده از وسایل نگهداری مناسب در اتاق خواب برای اینکه لباس ها و وسایل شخصی خود را ذخیره کنید ضروری است . یکی از ساده ترین راه های انجام این کار اضافه کردن کمد دیواری چوبی به اتاق اصلی شما است . اگر به دنبال یک چیدمان کمد چوبی شیک برای خانه خود بوده اید ، در اینجا چندین طرح شگفت انگیز آورده شده است که ما با به شما معرفی می کنیم .

اگر فکر نمی کنید فضای کافی برای آرایش یک دکوراسیون چوبی زیبا را داشته باشید ، ما ایده های اتاق خواب کوچکی داریم که به شما کمک می کند یک اتاق خواب کوچک به سبک یک اتاق خواب بزرگ ایجاد کنید.

به شما در طراحی و تزئین یک اتاق خواب کوچک کمک می کنیم تا بزرگتر به نظر برسد . پروژه خود را برای بازسازی اتاق خواب با استفاده از پیمانکاران ما برای  تزئین  شروع کنید . اگر به دنبال ایده های اتاق خواب نوجوانان هستید ، به آنچه نوجوان شما دوست دارد  اهمیت بدهید  و اتاق خواب خود را از طریق دیدگاه خود ببینید ، یک نوجوان نسبت به یک اتاق خواب متفاوت از یک بزرگسال فکر می کند و فراتر از یک اتاق می خواهد  ، اتاق خواب برای او جایی است که یک نوجوان از دنیای خواسته ها و قوانین فرار می کند  . .

1 . ایده های کمد دیواری چوبی  زیبا برای اتاق خواب

کمد دیواری چوبی برای اتاق خواب
کمد دیواری چوبی برای اتاق خواب

کمد دیواری چوبی از کف تا سقف که از کشو و قسمت های برای آویزان کردن لباسها و قسمت های تزئینی ساخته می شود و انباری سقفی مهمترین بخش یک کمد دیواری چوبی است .

2 . ایده های کمد دیواری زیبا برای اتاق خواب

کمد دیواری چوبی با قسمتهای مخصوص لباس در اتاق خواب در هر دو طرف تخت و با قرار دادن پرده های سفید و بلند می توانید تخت را پنهان کنید ، درقسمت بالای تخت اشیا تزئینی می توانید قرار بدهید .

3 . ایده های کمد دیواری چوبی  با کشو برای اتاق خواب

کمد و دیوار چوبی
کمد و دیوار چوبی

این کمد دیواری باکس چوبی دو رنگ زیبا و مجلل است ، داری 4 در عمودی بزرگ  و دو در عمودی نیمه و دو کشو بزرگ است که به راحتی به اتاق خواب شما نظم می دهد .

4 . ایده های طراحی کمد دیواری مخصوص لباس برای اتاق خواب شما

کمد دیواری چوبی باکس ست شده با رنگ تخت و در دو طرف تخت قرار دارند ، این کمد ها مخصوص آویزان کردن لباسهای شماست و همینطور که می بینید جز زیباترین قسمت دکوراسیون اتاق خواب شماست .

5 .  کمد دیواری چوبی اتاق خواب شگفت انگیز برای الهام بخشیدن به شما

کمد چوبی برای اتاق خواب
کمد چوبی برای اتاق خواب

این کمد دیواری پرکاربردترین طرح موجود را در خود دارد و شما می توانید هر چیز را در این کمد جای دهید .

6 .  کمد دیواری و طراحی کمد لباس  برای اتاق خواب شما

کمد چوبی بدون در
کمد چوبی بدون در

این کمد بدون در و باز است ، شما به راحتی می توانید توانایی این طرح را در پوشش دادن وسایل را ببینید ، چندین طبقه برای لباس و حوله و وسایل شخصی شما .

نوشته شده توسط : فیروزه پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:


سوالات متداول با موضوع کمد دیواری ام دی اف و چوب :

قیمت یک متر کمد دیواری در ارزانترین حالت با درب و طبقه بندی چه قیمت است ؟

قیمت های زیر برای تاریخ اردیبهشت 1401 معتبر است , کمد دیواری با ورق سفید صابونی ساده هر متر مربع 3.5 میلیون تومان .
کمد دیواری بدنه سفید صابونی با درب هایگلاس هر متر مربع 4.5 میلیون تومان
کمد دیواری با درب چوب و ام دی اف هر متر مربع 8.6 میلیون تومان

چرا در سایز فروشگاه ها قیمت پایین تر است و در فن و هنر قیمت بالا تر است ؟

1 . قیمت ها کامل نیستند , مثلا بدنه را جدا محاسبه می کنند , طبقات را جدا محاسبه میکنند , کشو تا 3 عدد بعهده پیمانکار است و بیشتر از آن هر عدد 400 هزار تومان اضافه میشود ولی در براورد هزینه هایی که مشاهده می کنید , کشو محاسبه نشده است .
2 . ورق مورد استفاده در قیمت بسیار تاثیر گذار است , مثلا ورق مورد استفاده ما آرین سینا درجه یک است ولی اکثرا درجه 3 کار میکنند و یا برند های متفرقه .
همیشه هنگام استعلام درخواست پیش فاکتور کنید و یا از مجری بخواهید قیمت تمام شده را بر اساس شرایط شما بدهد که شرایط شما شامل طرح طبقه بندی , تعداد کشو ها و اگر یراق خاص میخواهید آن را هم مشخص کنید . تا براورد هزینه کامل انجام شود .

از چه یراق آلات و اکسسوری هایی میتوان در کمد دیواری استفاده کنیم ؟

یراق آلات و اکسسوری ها بسیار متنوع هستند و میتوانید در گوگل انواع آن را سرچ کنید . یکی از برند های موفق در این زمینه فانتونی است که انواع چوب لباسی و کشو های پیشرفته , اکسسوری برای خشک کردن لباس , اکسسوری برای تقسیم بندی کشو و… را برای کمد طراحی و دربازار موجود است .

عمق استاندارد کمد دیواری چند سانتی متر است ؟

استاندارد کمد دیواری 60 سانتی متر است ولی گاها میبینیم از 30 الی 100 سانت هم اجرا میشود . عرض بالای 60 سانت قیمت بالاتری دارد و بصرفه نیست . چون ورق های ام دی اف برای عرض 60 سانت پرت کمتری دارند .

عمق کمدهای دیواری آشپزخانه چقدر است؟

کابینت های دیواری
معمولا عمق 30 سانتی متری با ارتفاع متغیر دارند. اکثر آنها احتمالاً 76 یا 90 سانتی متر قد دارند. برخی از سازندگان واحدهای عمیق تری با عمق 35 سانتی متر می سازند.

WhatsApp us