اخبار مذاکرات وین 5+1 iran

اخبار مذاکرات وین 5+1 iran

کنوانسیون وین با موضوع روابط کنسولی سیاسی و بازرگانی مهمترین معاهده بین المللی است که تاکنون در این شهر به امضا رسیده است. شهر وین با برخورداری از هفتاد هزار تبعه ایرانی این روزها میزبان دور نهایی مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 5+1 است.

امید وهاب زاده عکاس فارس که برای پوشش تصویری مذاکرات به وین رفته گشتی در فضای این شهر زده و عکاسی کرده است.

Iran, 5+1 announce joint statement to mark end of nuclear talks
Lasanne, April 2, IRNA – Iran and the 5+1 issued a joint statement to mark the end of the intensive nuclear negotiations.
Iran, 5+1 announce joint statement to mark end of nuclear talks
The statement was announced by Iran’s Foreign Minister Mohammad Javad Zarif and the European Union Foreign Policy Chief Federica Mogherini here Thursday night.

Mogherini and Zarif are in a university in Lausanne to read out the joint statement on Iran’s nuclear issue.

The statement on Iran’s nuclear program which was issued after eight days of intensive negotiations.

وین با جمعیتی نزدیک به یک میلیون و هشتصدهزارنفر و مساحتی بالغ بر 415 کیلومتر مربع پایتخت کشور اتریش و نهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است.

 
وین سومین شهر دنیاست که دفتر سازمان ملل متحد و دفاتر اصلی برخی از سازمان های جهانی مانند اوپک و سازمان انروزی اتمی در ان مستقر است. دفتر سسازمان ملل در وین یکی از چهار مقر سازمان ملل متحد است که بعد از دفاتر نیویورک و ژنو در اول ژانویه سال 1980 به درخواست و با بودجه دولت اتریش در این کشور تاسیس شد.

[/et_pb_text]

طراحی پله

طراحی پله

طراحی پله، فرایندی پیچیده و چندوجهی است که به جزئیات فنی و همچنین سلیقه و خلاقیت طراح نیاز دارد. در این فرایند، باید به عواملی مانند:

چوب چهارتراش ۲×۲۰ سانت کاج روسی

چوب چهارتراش ۲×۲۰ سانت کاج روسی

چوب چهارتراش کاج ۲×۲۰ سانت نوعی مصالح ساختمانی است که از چوب درخت کاج تهیه می‌شود. این چوب به شکل مکعب مستطیل با ضخامت ۲ سانتیمتر و عرض ۲۰ سانتیمتر برش داده می‌شود و برای مصارف مختلفی از جمله:

رنگ هامرز چیست ؟

رنگ هامرز چیست ؟

رنگ هامرز، برند روغن و رنگ‌های گیاهی مخصوص چوب است که توسط شرکت هامرز تولید می‌شود. این محصولات، از مواد طبیعی و بدون مواد شیمیایی مضر ساخته شده‌اند و برای مصارف مختلفی از جمله:

برترین تصاویر نرده چوبی پله

برترین تصاویر نرده چوبی پله

نرده‌های چوبی پله، عنصری زیبا و کاربردی هستند که می‌توانند به هر خانه‌ای گرما و شخصیت ببخشند. آنها در سبک‌ها و طرح‌های مختلفی موجود هستند، بنابراین می‌توانید نرده‌ای را پیدا کنید که کاملاً با دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد.

ستون چوبی CNC سبک کلاسیک چوب راش: شکوه و ظرافت در دکوراسیون داخلی

ستون چوبی CNC سبک کلاسیک چوب راش: شکوه و ظرافت در دکوراسیون داخلی

ستون‌های چوبی، از دیرباز به عنوان عنصری تزئینی و کاربردی در معماری و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند. این المان‌های کلاسیک، با ظرافت و شکوهی که به فضا می‌بخشند، می‌توانند هر محیطی را ارتقا داده و حس گرما و صمیمیت را القا کنند.

فروش ویژه انواع پایه نرده چوبی پله – انواع نرده – پله چوبی دوبلکس

فروش ویژه انواع پایه نرده چوبی پله – انواع نرده – پله چوبی دوبلکس

به دنبال زیبایی و ایمنی در راه‌پله‌ی خود هستید؟ به فروشگاه اینترنتی [ فن و هنر ] سر بزنید! ما در این فروشگاه، انواع پایه نرده چوبی پله، نرده و پله چوبی دوبلکس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما عرضه می‌کنیم.

میز گرد چوبی لوکس: تجلی گر گرما و ظرافت در دکوراسیون

میز گرد چوبی لوکس: تجلی گر گرما و ظرافت در دکوراسیون

میزهای گرد چوبی لوکس، با ظاهری چشم نواز و منحصر به فرد، می توانند به عنوان نقطه کانونی در هر فضایی بدرخشند و گرما و صمیمیت را به ارمغان بیاورند. این میزها، فارغ از سبک دکوراسیون، با هر نوع چیدمانی به خوبی هماهنگ شده و جلوه ای خاص به خانه شما می بخشند.

[/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp us