ایده هایی برای آینه در منزل

آینه قدی و دیواری
به نظر شما چند نوع آینه داریم
یک آینه به چه اندازه ای بر روی محیط، تاثیر گذار است؟
تفاوت بین آینه های بدون قاب و آینه های قابلدار چیست.

در سبک طراحی معاصر از چه آینه ای استفاده کنیم.

استفاده از آینه نیاز به ابتکار و هوشمندی دارد، شما به اضافه کردن یک یا چند آینه نهایت زیبایی را به یک فضا می بخشید.
امروز دیگر آینه به یک شیشه صاف و لبه های ابزار خورده معطوف‌ نیست بلکه کار آینه بر روی حجم و برش های سی ان سی در کنار ابزار های پهن در اشکال مختلف، هر ایده ای را امکان‌پذیر می‌کند.
آینه های امروز یاد آور آن هستند که ما در عصر دیجیتال هستم. و یا میتوانید به کمک متریال های کلاسیک یک آینه اشرافی از قرن 18 میلادی را سفارش دهید.

1. مدرن در مدرن :شما می‌توانید به هر ترفندی دست بزنید، می‌شود آینه را خرد کنیم و دوباره منظم یا غیر منظم در کنار هم بچینیم. اغلب کارهای خوب تلفیقی از یک نظم نامتعارف است. سبک معاصر، مدرن، با جسارت یک طراح می‌تواند یک اثر چشمگیر از آینه ها در فضا ایجاد کند.
2. عتیقه در معاصر : ترکیب آینه با عناصر قدیمی و

عتیقه. یک اثر فوق العاده اشرافی و ارزشمند.

3. طبیعت و انرژی در آینه : ترکیب سنگ های کریستالی با آینه در ایجا فضایی خاص

4. ترکیب رینگ، قاب و آینه : قبل از شروع بکار تصمیم داشتیم در هر گوشه یا دیواری یک آینه کار کنیم مثل ذیوار پذیرایی برای دلباز شدن و تاثیر روی پر رفت آمد ترین بخش خانه، دیوار کنار درب ورودی برای مرتب کردن خود قبل از خروج از خانه. دیوار سرویس و حمام، دیوار اتاق خواب و.. اما فقزگط مکان های ضروری آینه کار شدند، چونه استاد کار قابلی نبود.

5. ترکیب آینه با لوازم منزل : دکمه پیراهن، میز کنسول و آینه باقاب چوبی 15 سانت، بوفه و ویترین با بدنه آینه، میز چوبی با لبه های کار شده با آینه

6. آینه، قاب و نقاشی :
آیا این روش یک هنر است یا طراحی آن کارآمد است؟
برای طراح “دیترویت نینا چو” ، که آینه ساختاری گرایان از رنگ مسی و جلا و آکریلیک دستی است، ساخته شده است ، پاسخ کمی از هر دو است، هم هنر و هم کاربرد . او می گوید: “مردم می خواهند در خانه های خود نه تنها برای اهداف کاربردی، بلکه برای لذت زیبایی‌شناسی طراحی بشود .
” من این سه طرح منحصر به فرد را برای مردم برای لذت بردن از تجربه جدید با آینه در خانه خود ایجاد کرده ام . ”

چگونه است سبک او :” چو”، که در ایالات متحده است و در کره جنوبی متولد شده است، او به جمع آوری کنندگان توصیه می کند که آینه های ساختار گرا را مانند نقاشی اجرا کنند. او می گوید: ” با استفاده از فرم های هندسی متناسب با ابعاد مختلف ،” آینه های من یک هماهنگی غنی و سادگی مادی بودن را نشان می دهد. ” “دو آینه با قاب چوبی ساخته شده از بلوط محلی که من از طریق یک فرایند طبیعی ساخته شده است.
در یک آینه وجود تقارن خیلی مهم نیست.
در یک آینه از مواد پاک استفاده شود.
سبک باشد و قابلیت نصب یا قرارگرفتن بر روی میز

WhatsApp us