لوگو فن و هنر ایران زمین

لوگو هنرکده فن و هنر , فن و هنر ایران زمین

دکوراسیون 2018-2017 آوریل  نمایشگاه مبلمان میلان

هنرکده فن و هنر مجری سازه های دکوراتیو خاص و منحصر به فرد چوبی

دکوراسیون 2018-2017 آوریل  نمایشگاه مبلمان میلان 

دکوراسیون 2018-2017 آوریل  نمایشگاه مبلمان میلان

مدل و سلیقه خود را کشف کنید . این نمایشگان در میلان از 4 الی 9 آوریل برگزار شد . در سالن مبلمان

یکی از مهمترین ملاقات های سالانه برای طراحان و طراحان داخلی در سراسر جهان است.

و دوباره ما آنجا بودیم تا کشف کنیم که روند تزئینات سال 2017-2018 است. آیا شما آماده هستی که آنها را کشف کنی؟ منحصر به فرد مانند این یک منبع ناپایدار الهام بخش است که در آن کشف کرد که چه روندهایی در ماههای آینده و حتی سال آینده مشاهده خواهد کرد. از 20 سالن مجتمع مسکونی، نورپردازی و این سال نیز مبلمان اداری خسته شده است.

دکوراسیون 2018-2017 آوریل  نمایشگاه مبلمان میلان 

دکوراسیون 2018-2017 آوریل  نمایشگاه مبلمان میلان

دشوار است که همه چیز را در یک نمایشگاه مانند میلان ببینیم اما ما سعی خواهیم کرد تا بررسی هایی را که در نظر ما جالب تر و رمانتیک تر است و همچنین روند هایی که باقی خواهد ماند را مرور می کنیم .

1 – چوب در دکوراسیون داخلی 

چوی نقش اول و شخصیت اصلی در مبلمان خانگی است , ما درباره چوب خام و نکات مهم آن بسیار صحبت کرده ایم , با وجود جنگل های بسیاری که در ایران وجود دارد و چوب هایی که بعد از خشک شدن به بازار چوب ایران جهت فروش حمل می شود , ما به این نتیجه رسیدیم که چوب مورد استفاده خود را از روسیه یا ترکیه تهیه کنیم . یکی از مزیت هایی که چوبهای وارداتی دارند کیفیت بالای آنها هستند و از معایب آنها قیمت بالای آنها می باشد .

2 – تنه و اسلب های ترک خورده 

چوب های ترک دار و اسلب بدلیل داشتن بافت طبیعی در کنار سبک مدرن و کلاسیک بسیار چشمگیر و جالب می شوند .

3 – چوب و فلز 

استفاده چوب و فلز باهم باعث می شود سردی فلز از بین برود و یک سازه گرم و دلنشین را بوجود آوریم .

4 – الیاف طبیعی 

این مخلوطی است که ما شاهد آن هستیم و در کشورهایی نظیر آلمان روندی است که با استقبال بیشتری رو به رو است. در بیرون، ما نیز شاهد بوده ایم که چوب هنوز در میان تمثیل های گوناگون در سال های 2017-2018، چوب و چوب با انواع الیاف طبیعی و مصنوعی است که آنها را تکرار و تقلید می کند و گرمایش و راحتی مبلمان فضای باز  استفاده می شوند . برگشت طبیعت به ساختمانها بعد از مدرنیته و عصر تکنولوژی پیش بینی میشود که گرایش انسانها به داشتن طبیعت عریان در نمای بیرونی و داخلی بسیار دیده شود .

5 – سیمان و سنگ 

دیگر تکمیلاتی که ما در دو نمایشگاه اخیر شاهد آن هستیم نیز قوی است. سیمان و فرآورده های اکسید شده همچنان به زمین می رسند. و سنگ مرمر یکی از پادشاهان مادی برای جداول کوچک، صفحات میز و همچنین روی دیوارها است. اثر جدیدی که ما را شگفت زده کرده است اثری است که برای مثال در این جدول از تصویر سوزانده شده است. بدون نوآوری های بزرگ در این زمینه، می توانیم تأکید کنیم که خاکستری هنوز هم یکی از رنگ های ستاره ای است.

هر دو در مبلمان، همراه با تن چوب و دیگر رنگ ها به عنوان اثاثه یا لوازم داخلی، دیوار و انواع سطوح. توانایی آن در ترکیب بودن آن را به عنوان یکپارچگی عالی در هنگام معرفی آن در خانه ما می دهد. یکی از بیشترین ترکیبات این است که دانه های سبز و بژ است. بسیار طبیعی و آرامش بخش، مخصوصا برای اتاق خواب.

 

در این روند تزئینات 2017-2018 رنگ دیگری است که با نیروی زیادی وارد می شود نارنجی است. این رنگ نارنجی تیره است که به محیط های گرم بسیار بالایی می افزاید و در همه انواع عناصر، از مبل ها تا مبلمان اتاق نشیمن معرفی می شود. این رنگ به خوبی با تمام زنگ های خنثی و کوارتز صورتی، یکی از رنگ های کلیدی 2016، بسیار خوب ترکیب شده است.

کوارتز صورتی همچنان بین رنگ هایی که بیشترین استفاده را در ترکیب دارند، لغزش می دهد. سرانجام، ما باید سبز تیره را که اخیرا در مورد آن صحبت کردیم اضافه کنیم و این یکی از رنگهای سال 2017 است. ما آن را به ویژه در دیوارها و پرده ها دیده ایم که به نظر می رسد طراوت و ظرافت بسیار زیاد است. آیا شما قادر به تبدیل شدن به پادشاه 2017 هستید؟

در روند های تزئین دیوارهای 2017-2018، ما گزینه های زیادی پیدا می کنیم. از یک طرف، چاپگرهای گرمسیری که مدتهاست با ما بوده اند و با نیروی خود ادامه می دهند. این برای حیوانات و رنگ آنهاست که ما را فتح می کنند. همچنین، نقاشی های بزرگ که کل دیوار را اشغال می کنند با طرح هایی قابل توجه و قادر به تبدیل هر اتاق می شوند.

آنها می توانند سیاه و سفید باشند، لازم نیست بیشتر به مرکز همه ی ظاهر شوند، همانطور که در تصویر زیر است. همراه با صورتی، فقط کامل. آنها از دیوارها با فرسایش تراشه یا ناپایدار استفاده می کنند که به نظر می رسد با تأثیر زمان تولید می شود، که بسیار متناسب با سبک صنعتی است که در سال های اخیر به شدت غالب بوده است.

دکوراسیون 2018-2017 آوریل  نمایشگاه مبلمان میلان 

دکوراسیون 2018-2017 آوریل  نمایشگاه مبلمان میلان 
دکوراسیون 2018-2017 آوریل  نمایشگاه مبلمان میلان

گرچه دیگر روند اصلی آن نیست، هنوز هم فضای خود را دارد. طلا و جواهر طلا 2017-2018 فلز یکی از پادشاهان تکمیلی و به ویژه در ساختارهای فلزی باقی مانده است که میزها، لامپها و بسیاری از اشیای تزئینی را تزئین می کنند. در لامپها، ما هنوز تعداد بسیار زیادی فلکسی و بسیاری از لامپهای فلزی را برای تزئین میزهای ناهار خوری می بینیم.

لامپ های آویز در دکوراسیون

همچنین، روند لامپ آویزان برای اتاق خواب به نظر می رسد هنوز هم در حال حاضر است. و کمی بعد لامپ های LED اشغال فضای بیشتر با طرح های بسیار جذاب و جاری است. این انتخاب ما از مهم ترین روند تزئین 2017-2018 است.

ما می بینیم که بعضی از ایده های قبلی، تقویت شده اند، و همچنین اختلالات نوآوری هایی مانند سبز یا جنگل های سیاه و سفید با رگه ها. آیا خلاصه کردید؟ چه روند تزئین 2017-2018 شما می خواهید در خانه خود معرفی کنید؟ من همیشه منتظر نظرات و ایده های شما هستم. و کمی بعد لامپ های LED اشغال فضای بیشتر با طرح های بسیار جذاب و جاری است.

این انتخاب ما از مهم ترین روند تزئین 2017-2018 است. ما می بینیم که بعضی از ایده های قبلی، تقویت شده اند، و همچنین اختلالات نوآوری هایی مانند سبز و یا جنگل های سیاه و سفید با رگه ها. آیا خلاصه کردید؟ چه روند تزئین 2017-2018 شما می خواهید در خانه خود معرفی کنید؟ من همیشه منتظر نظرات و ایده های شما هستم. و کمی بعد لامپ های LED اشغال فضای بیشتر با طرح های بسیار جذاب و جاری است. این انتخاب ما از مهم ترین روند تزئین 2017-2018 است.

ما می بینیم که بعضی از ایده های قبلی، تقویت شده اند، و همچنین اختلالات نوآوری هایی مانند سبز و یا جنگل های سیاه و سفید با رگه ها. آیا خلاصه کردید؟ چه روند تزئین 2017-2018 شما می خواهید در خانه خود معرفی کنید؟ من همیشه منتظر نظرات و ایده های شما هستم.

آیا خلاصه کردید؟ چه روند تزئین 2017-2018 شما می خواهید در خانه خود معرفی کنید؟ من همیشه منتظر نظرات و ایده های شما هستم.

آیا خلاصه کردید؟ چه روند تزئین 2017-2018 شما می خواهید در خانه خود معرفی کنید؟ من همیشه منتظر نظرات و ایده های شما هستم.

 

WhatsApp us