درود بر شما

پنت هاوس چیست، چرا پنت هاوس ها اینقدر مورد توجه هستند.

نام پنت هوس را همه شنیده اند. آیا میدانید به چه ساختمان یا سازه ای پنت هاوس می‌گویند. ویژگی های پنت هاوس چیست؟

Penthouse ،طبقه آخر یک برج یا آپارتمان (يا يکي از آخرين طبقات) يک ساختمان بلند و مجلل گفته ميشود که به صورت اختصاصی و ويژه ساخته شده و از امکاناتی نظير ديد مناسب و تراس هاي بزرگ و روباز،برخوردار است.

فخرفروشی در ساختمان

در واقع برج سازان ، اوج هنر خود را در اين گونه آپارتمان ها،به رخ مي کشند.

قیمت یک پنت هاوس

بديهي است که قيمت اين واحد هاي آپارتماني ، گزاف بوده و گاه به حدي گران است که باور نکردني است…

البته اين اصل در تمام نقاط دنيا مشترک است ودر تهران خودمان نيز،پنت هاوس هاي واقع در برج هاي شمال شهر ،قيمت هاي عجيب و غريب دارند،تا جايي که از شمردن صفر هاي آن خسته مشويد.

يکي ديگر از ويژگي هايي پنت هاوس ها اين است که بايد با ساير واحد ها و طبقات ،متفاوت باشد و اين الزام ،آن را بسیار لوکس تر و مدرن تر از ساير طبقات مي کند (که هر يک در جاي خود در نهايت زيبايي ساخته شده اند !

معني پنت هاوس درلغت نامه دهخدا:

يک آپارتمان لوکس و مجلل که در طبقه آخر يک برج ساخته مي شود و معمولا مساحت آن کمتر از طبقات پايين است و در نتيجه داراي حياط مي باشد.

يکي ديگر از ويژگي هاي پنت هاوس ها اين است که بايد با ساير واحد ها و طبقات ،متفاوت باشد و اين الزام ،آن را خيلي لوکس تر و مدرن تر از ساير طبقات مي کند امکاناتي که اين پنت هاوس ها دارند ذهن را تا چند روز دگير خود مي کند که امکاناتي از قبيل استخرروي بام، سونا، جکوزي، آسانسور اختصاصي حمل ماشين به داخل واحد، آسانسور نفربر اختصاصي، دستگيره ها و شيرآلات آب طلا، سيستم سرمايشي و گرمايشي از کف، مبدل برق از انرژي خورشيدي، آشپزخانه مبله، سيستم ضدحريق، سيستم صوتي، زمين ورزشي و باغچه است.

مساحت پنت هاوس ها از 200 متر بدون محاسبه تراس شروع مي شود تا بالاي 1000 متر و به فراخور مکان و منظره و وسعت ديد و لوازم و طراحي هاي خاص و غيره بستگي دارد.

گران ترين پنت هاوس:

گران ترين پنت هاوس در طبقه 66 برجي در ايالت متحده است.هتل فورسيزن در شهر شيکاگو با چشم اندازي 180درجه و مساحتي بالغ بر 5478 متر مربع،به جهت هاي شمال،شرق و جنوب اين شهر مشرف است.اما چشم انداز استثنايي اين پنت هاوس همراه با امکانات ويژه،آن را به گران ترين پنت هاوس در ايالات متحده تبديل کرده است.

حالا اجازه دهيد يک پنت هاوس فوق مدرن متعلق به مدير اجرايي سابق مايکروسافت را به شما معرفي کنيم.

پنت هاوس ياد شده،پيشرفته و دوبلکس است و طوري سيم کشي شده که سيستم امنيتي،نور و صداي آن با کامپيوتر کنترل مي شود.

1500 متر فضاي خارجي همراه با چشم انداز ليک يونيون و کوه هاي ((کاسکيد))را دارد و 5 ميليون دلار بهاي آن با مساحت 423 متر مربع است.

WhatsApp us