آیا به دنبال یک راه ساده برای ایجاد نمای بیرونی خانه زیبا هستید که در سال 2020 برجسته باشد؟ اگر چنین است ، پاسخ در آن جعبه مستطیل شکل کوچک و درست روبروی شما نشسته است … درب جلوی شما! درب شما قسمت عظیمی از نمای بیرونی خانه زیبا است. درهای ورودی که درست انجام شده اند بیش از 100٪ سرمایه دارند. با این اوصاف ، مکانی هوشمند برای خرج کردن است و متأسفانه اغلب از آن غافل می شوید. در ادامه برترین اید های درب جلو منزل را معرفی می کنیم.

درب ورودی شما قلب خانه شما محسوب می شود. قطعاً جایی است که سبک و شخصیت خانه شما می تواند بدرخشد. همچنین وظیفه عظیم حفاظت از آنچه در داخل است را دارد. با این اوصاف ، وقت آن است که درب خود را به عشق نشان دهید. خواه نقاشی درب موجود خود را بخرید و هم در حال خرید جدید باشید ، وقت آن است که تغییر ایجاد کنید و یک نمای بیرونی از خانه را که می خواهید به جای فقط یک خانه به شما تعلق بگیرد.

چراغ های درب جلو ، رنگ ها ، سبک ها ، مواد ، دکوراسیون … اگر می خواهید این کار را درست انجام دهید ، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید. 

شماره 1 // درب شیشه ای سیاه

درب شیشه ای سیاه
درب شیشه ای سیاه
درب شیشه ای سیاه
درب شیشه ای سیاه

شماره 2 // درب فلزی

درست است! با محبوبیت بیشتر سبک های خانه های شهری: آجرکاری و کار مجاری ، درب فلزی راهی زیبا برای تکمیل سبک است. درهای فلزی هم اکنون بیشتر در سبک های انتقالی مورد استفاده قرار می گیرند.  

تصویری از درب های فلزی
تصویری از درب های فلزی

شماره 3 // درب چوب

چوب هرگز از مد نمی افتد. همانطور که گفته شد ، شما نمی توانید با یک درب چوب جامد یا پنجره پنجره اشتباه کنید. یک لکه گرم را برای دستیابی به ظاهری طبیعی انتخاب کنید که اساساً با هر سبک و رنگی از خانه مطابقت داشته باشد. اگرچه چوب چالش هایی دارد ، اما ما عاشق هر معماری هستیم. در اینجا درباره مزایا و معایب درب چوبی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شماره 4 // درب مزرعه

خانه های زیبا و مدرن مزرعه ای را دیده اید. برخی از درها راهی برای به کمال رساندن ظاهر و جلب توجه به درگاه دارند.  

نمونه درب مزرعه برای .رودی
نمونه درب مزرعه برای .رودی
درب فلزی منزل
درب فلزی منزل

شماره 5 // درب هلندی

کاملا! درهای هلندی به طرز بزرگی بازگشته اند و می توانیم دلیل آن را بفهمیم. اگر در آب و هوایی زندگی می کنید که از پنجره ها و درهای باز پشتیبانی می کند ، یک درب هلندی راهی عالی برای ورود هوا و بیرون نگه داشتن مخلوط ها است.

درب هلندی ورودی منزل
درب هلندی ورودی منزل
درب های هلندی چوبی یرای ورودی خانه ها
درب های هلندی چوبی یرای ورودی خانه ها

شماره 6 // طرح های جالب شیشه ای

شیشه یک روش عالی برای تقویت جلوه جذابیت و اجازه دادن به نور در فضای داخلی است. در حال مشاهده طرح های زیبایی در اطراف شیشه برای ایجاد یک درب جالب هستیم. همچنین این طراحی ها کمی بیشتر از لیوان معمولی شما رازداری می کند.

درهای شیشه ای زیبا
درهای شیشه ای زیبا

شماره 7 // درب شیشه ای مدرن یا معاصر

چه در ساحل زندگی کنید ، چه در کوهستان و چه در حاشیه یک دریاچه بکر ، چرا دری را انتخاب کنید که جلوی این مناظر خیره کننده را بگیرد؟ یک درب شیشه ای مدرن دید شما را نسبت به جهان بهبود می بخشد و جذابیت شما را به سطح بالاتری می رساند! 

درب شیشه ای مدرن یا معاصر
درب شیشه ای مدرن یا معاصر

شماره 8 // درب یک طبقه

خانه های صنعتگران این روزها در حال افزایش است و به عنوانی اصلی در طراحی آمریکایی تبدیل شده است! این گفته است ، شما نمی توانید با یک درب صنعتگر اشتباه کنید. پنجره مستطیل شکل در بالای درب حریم خصوصی بیشتری را ایجاد می کند ، در حالی که قالب جزئیات اضافی احساس مدرن تری ایجاد می کند. 

شماره 9 // درب پنل

درب تابلویی سنتی همیشه به سبک بوده و محبوب ترین درب در ساخت است.  یک درب پانل حالتی زیبا و محکم می بخشد ، در حالی که زیبا و بی انتها به نظر می رسد.

درب ورودی پانل
درب ورودی پانل

شماره 10 // درب مدرن اواسط قرن

درب های سبک اواسط قرن به راحتی قابل شناسایی هستند زیرا دارای خطوط جالبی هستند و به طور کلی احساس خوشبختی می کنند. بسیاری از آنها از چوب با یک طراحی شیشه ای ساده ساخته شده اند. سایرین به شکل صفحه تخت هستند که به رنگ لهجه ای مانند نارنجی ، زرد یا قرمز رنگ آمیزی شده است.

شماره 11 // درب آبی

با قرمز ، با آبی! آبی طاووس ، آبی سرمه ای و همه سایه های آبی خاکستری در حال حاضر رنگ های بزرگی در رنگ درب دارند. فرهنگ عامه یک درب آبی می گوید این ارتباط با اعتماد و صلح است. این نماد شما زمین گیر و راحت است. 

شماره 12 // درب سبز

درست مانند آبی ، همه سایه های سبز مورد علاقه 2020 است. از سبز كلی گرفته تا سیاه / سبز ، سبز نمادی از رشد است و بهترین حالت آن هنگام رو به شرق است.

شماره 13 // درب رنگارنگ

درهایی به رنگ های مختلف پیدا کرده ایم که واقعاً دوستشان داریم! رنگ ها پیامی درباره شخصیت و سبک شما می فرستد. بسته به محیط و معماری شما ، درهای رنگارنگ کاملاً می توانند یک خوشبختی را برای خانه شما به ارمغان بیاورند ، در حالی که هنوز درجه یک به نظر می رسند.

شماره 14 // درب سیاه

سیاه یک رنگ سنتی است که اغلب رسمی به نظر می رسد. این نماد نظم و کنترل است. رنگ سیاه همیشه کار می کند .

درب ورودی مشکی رنگ
درب ورودی مشکی رنگ

شماره 15 // درب های برنجی

 نقره در گذشته سخت افزار داغ بود. با این حال ، در داخل و خارج یک حرکت به سمت برنز و روغن برنز مالش وجود دارد. کوبیدن یک درب گرم برنجی گرم بر روی درب سیاه یا آبی سخت است!

درب های برنجی
درب های برنجی

شماره 16 // درهای قوسی

اگر پنجره های قوسی دارید ، قطعاً باید یک در قوس دار برای جلوه جذابیت در نظر بگیرید. آیا شما می خواهید از یک در قوس دار در یک مدرن میانه قرن استفاده کنید؟ احتمالا نه. 

شماره 17 // درب با چراغ های فرعی

چراغ های فرعی راهی زیبا برای ورود نور به داخل و بهبود جذابیت شما هستند. ممکن است با یک یا دو چراغ راه بروید ، در هر صورت ، چراغ های جانبی زیبا هستند! اخیراً متوجه درهای هلندی با چراغ های کناری شگفت انگیز شده ایم. شما با یک درب باز از مزیت یک درب محکم بهره مند می شوید. 

شماره 18 // دو درب

ما عاشق یک در دوبل هستیم … به خصوص در خانه هایی که ورودی بلند یا بزرگی دارند. یک درب دوتایی ارتفاع را متعادل کرده و بیشتر متقارن به نظر می رسد. درهای دوتایی نازک تر که اغلب در خانه های شهر مشاهده می شوند و درهای دوبل عریض نیز با طرح سنتی تری دیده می شوند.  

به طور کلی ، درب ورودی خارجی شما بازتابی از شماست. باید زیبا و کاربردی باشد ، برای معماری و سبک شما مناسب باشد ، در حالی که می تواند به مهمانان سلام کند و از خانواده شما محافظت کند. درب ورودی شما کار بزرگی دارد! وقت آن است که عشق خود را به درب خود نشان دهید. از آن درب خسته کننده و قدیمی که از زمان ورود به خانه خود خیره شده اید خلاص شوید و درب مورد نظر خود را طراحی کنید. وقت آن است که فضای بیرونی منزل خود را برجسته کرده و مکانی را که هنگام ورود به داخل مسیر اتومبیل از آن خوشحال می شوید ، ایجاد کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با درب چوبی:

WhatsApp us