خواه درِب های ورودی شما کِسل کننده باشد ، قدیمی باشد ، یا ظاهر نا مناسبی داشته باشد ، با چند تغییر ساده اما هنرمندانه می توانید ظاهر آن را به شکل مورد علاقه خود تغییر دهید – و به فضای خانه خود روح ببخشید . رنگ ، سخت افزار و دکور را می توان با هم ترکیب کرد و گزینه های بی حدی از ایده های بکر و خلاقانه را اجرا کرد .

درِ قسمتِ جلویی سبزِ زمردین

چه کسی می دانست برای تجربۀ لذت بردنِ بصریِ یک سافاری از نزدیک ، نیازی به عبور از قاره ها نیست ؟ به سادگی با به روزرسانی در ورودی خانه خود با مجموعه ای از سخت افزار ، دکوراسیون و فضای سبز با شکوه ، شاهد آن زیبایی بکر و خلاق در خانه خود باشید . این ورودی عجیب و غریب چشم را به یک کوبنده شیر شکل طلایی ، یک درِ چوبی فوق العاده زیبا ، کفپوش چوبِ سخت و یک پادری سنتی و چوبی و مجموعه ای از گیاهان گلدانی مناسب با فضا که کاملا مکمل رنگ زمرد پر جنب و جوش در است ، مجذوب می کند .

درِ قسمتِ جلویی صورتی

رنگ صورتی ملایم ، همراه با خطوط تیز یک دستۀ برنجی آنتیک ، تضاد بصری زیبا و چشمگیری به این درِ جلویی جفتی بخشیده است . دو تاج گل برگ به صورت بصری در ها را به صفحه سبز اطراف متصل کرده است و برای حفظ حریم خصوصی ، شیشه های پنجره را تا حدی پوشانده است ، دیواره ها از چوب سخت با رنگ بندی هایلایت است و پارکت چوی سخت بر زیبایی آن افزوده است .

درِ قسمتِ جلویی صورتی
درِ قسمتِ جلویی صورتی

درِ سیاهِ هلندی

با شکسته شدن این افسانه که رنگ سیاه یک رنگ تابو است ، این در سیاه هلندی در رنگ بندی سیاه و سفید یک نقطه دید بصری و توهم عمق را به ورودی آجر سفید اضافه می کند . رویه مات ، انتخاب رنگ غنی را نرم تر می کند تا طرح رنگی با کنتراست بالا کمتر نامرتب به نظر برسد ، اما همچنین باعث می شود تا الگوی در پایین برجسته شود . به لطف سرخ شدن رنگ گل های اطراف ، در دراماتیکی محیطِ دلپذیر را حفظ می کند .

درِ سیاهِ هلندی
درِ سیاهِ هلندی

در قسمت جلویی زرد

آیا درِ ورودی تازه نقاشی شده شما مانند یک قسمت ناجور خانه شما را تحت شعاع قرار داده است ؟

یک در زرد رنگ خاص که در چوب سفیدِ فوق العاده ای قرار گرفته است و دیوار های چوبی خاکستری رنگ آن را پوشش داده است ، پارکت هماهنگ با دیوار ها و یک پادری چوبی زیبا آن را کامل کرده است . کاشت شکوفه های مکمل رنگی در نزدیکی آستانۀ در می تواند ورودی چشم نواز را خاص و زیبا طراحی کند . در این ورودی شاد ، گل های زرد آفتابی ، با یک حصیر مشکی و طلایی و یک تاج گل فوق العاده از گل کنتراست زیبایی را خلق کرده است ، وقتی در مقابل این درِ عسلی رنگ قرار می گیرید ، پالت رنگی هماهنگ همۀ حواسِ شما را به خود جذب می کند .

در قسمت جلویی زرد
در قسمت جلویی زرد

در جلویی بنفش

دنیای قدیم در این ورودی شیک و مجلل با تزئینات خارق العاده با مدرنیته روبرو شده است . در حالی که کوبنده در به شکلِ طلای شیر است ، حصارکشی با شکوه و خوش رنگ ، و شیار عرضی شیشه ای پیچیده و چراغ های فرعی به احترام شکوه اقامتگاه های چند صد ساله ادای احترام می کند ، رنگ آلو در جلوی درِ ورودی کاملاً احساس تازه و معاصر را به ورودی می بخشد .

درب ورودی جلویی بنفش
درب ورودی جلویی بنفش

در جلویی کلاسیک سبز

برخی افراد ممکن است اعتقاد داشته باشند که رنگ سبز برای درِ ورودی مناسب نیست زیرا ، زیبایی آن در محیط اطراف یا دکوراسیون دیده نمی شود و از بین می رود ، اما انتخاب یک رنگ سبز غنی با ته رنگ های تیره می تواند جلوه ای به یاد ماندنی و ماندگار را در ورودی ایجاد کند . در اینجا ، یک در سبز رنگ وحشی ، همراه با سخت افزار عتیقه و نمای داخلی خانه با رنگ بندیِ سبز – خاکستریِ ظریف ، یک ورودی باور نکردنی برای هر خانواده ای ایجاد خواهد کرد .

در جلویی کلاسیک سبز
در جلویی کلاسیک سبز

در ورودی بی نظیر برای خانه

این ورودی به سبک خانه های مجلل اما با تجسم جذابیت های زندگی ساده است – از در ورودی آبی رنگ پاستلی با چراغ های جانبی متناسب ، تا پلاک چوبی سفارشی و گیاهان دو قلاده شمشادی که در مجسمه های شیک قرار دارند . اما این تاج گل است که در این ورودی جذاب با درِ ورودی که ترکیبی از چوب و شیشه است زیباییِ بی نظیری خلق کرده است . در کنار در و دیوار پوش های سفید از محافظ هایی برای پنجره در رنگ بندی تیره برای ایجاد تضادِ فوق العاده استفاده شده است .

در ورودی برای خانه
در ورودی برای خانه

در جلویی آبی

تبدیل در ورودی خود از تیره و با قالبی عتیقه به روشن و یک طراحی مدرن به سادگیِ تکرار آن با سایۀ تسکین دهنده رنگ و افزودن کمی تزئین در ، از طبیعت است . از هنرمندِ طراحِ این درِ ورودی ، الهام بگیرید ، که در محافظه کارانه ترین حالت ، در خانه را با رنگ سایه ای از آبی آسمانی پوشانده و سپس به آن اوکالیپتوس اضافه کرده است . با سه زنگ زیبا که تاج گل را تزیین می کند ، مهمانان شما هر بار که به خانه شما می آیند صدای این زنگوله ها بهشان خوش آمد می گویند .

در جلویی آبی آسمانی
در جلویی آبی آسمانی

در جلویی چارتروز

فراتر از یک هدف عملی ، نمایش برجسته وحدت عناصر مختلف طراحی در ، درِ ورودی می تواند به رسیدن شما به داشتن یک ورودی بی نظیر کمک کند . در این ورودی باشکوه ، اعداد طلایی رنگ در کنار در ورودی یک مکمل فوق العاده برای رنگ بندی در خواهد بود که خود یک ویژگی محسوب می شود . این درِ چوبی فوق العاده با قاب بندی تیره در کنار رنگ سفید یک تضاد چشمگیر به وجود آورده است که زیبایی این در را بیش از پیش به نمایش می گذارد .

در جلویی چارتروز
در جلویی چارتروز

در جلویی آبی آسمانی

در حالی که رنگ تیره منجر به ایجاد یک ورودی چشمگیر می شود ، می توان از رنگ های روشن برای ایجاد فضای خاص و بکر استفاده کرد . رنگ آبی آسمانی را می توان برای فضای روشن و حال و هوای این ورودی یک اعتبار دانست ، این در چوبی فوق العاده با دیوار پوشِ سفیدِ زیبا یک هایلایت بی نظیر از رنگ های روشن خلق کرده است که با تزئیناتِ اطراف خود می تواند هر چشمی را خیره کند و البته که این رنگ بندی هیچگاه شما را دلزده نمی کند .

در جلویی آبی آسمانی
در جلویی آبی آسمانی

تیله ای زیبا به نام در

شاید بعضی افراد از در ورودی خانه شان انتظارات بیشتری داشته باشند و از رنگ بندی های کسل کننده خسته شده باشند ، تزریق ظریف یک رنگ سنتی می تواند درِ خانه تان را از حالت کسل کننده به خیره کننده تبدیل کند . در اینجا ، یک جلد چوبی تازه در قسمت جلویی خانه ، به علاوه سخت افزار برنز به سلیقه شما ، یک حصیر طرح دار فیروزه ای و گیاهان زنده بیابانی ، یک طراحی در رنگ های متضاد و جسورانه ایجاد می کند که در کنار صندلی چوبی تیره به زیبایی جلب توجه می کند .

نمونه درب ورودی
نمونه درب ورودی

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : درب ورودی چوبی ، انواع درب ورودی چوبی ، تزئین درب چوبی

مقالات مرتبط با درب های ورودی:

WhatsApp us