نقاشان یازده

سبک های هنری در نقاشی

تعدادی از نقاشان انتزاعی اهل تورنتو که از سال 1953 تا 1960 فعال بودن. مهم ترین عضو این گروه ویلیام رونالد بود.  این نقاشان بجز اونکه هنرمندانی انتزاعی و نه واقعگرا بودن کمتر خصوصیت مشترکی داشتن و بخاطرهمین هم اسم نامعین و مبهم گروه عمدا انتخاب شده بود . این نقاشان بیشتر به دلیل تمایل  به تبلیغ  آثارشون  در محیطی که  برای  نشون  دادن آثار انتزاعی نا مطلوب بود ، تشکیل شدن  و همین امر موفقیت خوبی برای اونا  به وجود اورد. مجموعه ای از آثار اونا در گالری مک لافلین در اونتاریو وجود داره.

سبک های نقاشی

سبک های نقاشی

نقاشی ترکیبی

اسم روشی که روزنبرگ در اوائل دهه 1950 اختراع کرد. در این روش سطح نقاشی  با اشیاء واقعی یا با تصاویر عکاسی و گرافیکی که به اون چسبونده میشد ، شکل می گرفت . میشه اونو شکل  تکامل پیدا کرده  روش کلاژ دونست که شوایترز قبلا اختراع کرده  بود. نیز نگاه کنین به هنر آخال کاری.

درست همان طور که اعمال دیگر و کنش های فرد در زندگی بیانگر احساسات شخص هستن. اصطلاح حالت به طور خاص برای نوعی نقاشی استفاده میشه که در اون بر ضربات  قلم مو و حالت  استفاده رنگ  دقیقا تاکید  میشه . برخی وقتها از این اصطلاح به عنوان مترادفی  برای هنر غیر فرمی  یا  تاشیسم استفاده  میشه.

سبک ها و مکتب های هنری

WhatsApp us