اگر چند کرکره قدیمی دارید ، آن ها را دور نریزید ، فقط از آنها استفاده مجدد کنید . امروز ما در حال بازدید از پروژه های جالب مبلمان کرکره ای هستیم ، این یک روش عالی برای استفاده کردن از آن ها و زندگی تازه دادن به آن ها است و فضای شما یک محصول عالی جدید را به خود می بیند .

مدل درب کرکره ای
مدل درب کرکره ای

در اینجا انواع قفسه ها و کابینت های زیبا را پیدا خواهید کرد – برای حمام ، ورودی ، اتاق خواب و آشپزخانه ، با مضمون روستایی یا امروزی تر .

میز های مدرن و میز کنسول کرکره ای برای فضا های مختلف و کابینت های شگفت انگیز کرکره ای برای ذخیره هر آنچه که شما نیاز دارید . آنها را با نقاشی مدرن تر کنید یا در سبک کهنه و قدیمی که دارند نگه دارید – این موضوع به شما بستگی دارد !

نمونه پروژه های طراحی شده از مبلمان کرکره ای

قفسه ها

با بشقاب شیک و قفسه لیوان ، به سبک آشپزخانه خود احساس خاصی دهید . این قطعه از یک کرکره قدیمی ساخته شده است ، که صفحات روی قفسه را در خود جای داده و در زیر آن قلاب هایی برای آویز لیوان وجود دارد . این یک ایده بسیار کاربردی و جالب برای ذخیره همزمان بشقاب و لیوان و افزودن حس بازسازی شده به آشپزخانه است.

صفحه شاتر و لیوان

این یک قفسه حمام مدرن و راحت است که از یک کرکره قدیمی ساخته شده است .

این قطعه سمباده زده شده ، به رنگ سیاه رنگ آمیزی شده است ، قلاب هایی به آن متصل شده و در بالای آن سطح قفسه وجود دارد .

می توانید وسایل مختلفی را برای حمام در قسمت بالا قرار دهید و حوله ها و چیز های دیگر را روی قلاب ها آویزان کنید .

به این قطعه ظاهری مدرن و تازه داده شده است .

مبلمان کرکره ای
مبلمان کرکره ای

قفسه حمام کرکره ای رنگ آمیزی شده با قلاب

در اینجا یک واحد قفسه بندی دیگر وجود دارد ، این بار یک قطعه از کرکره ای جعبه ای شکل و مقداری چوب ساخته شده است . قطعه ساخته شده از کرکره در کناره ها و چوب چاپ شده با پالت است که احساس صنعتی به فضا می بخشد .

این یک قطعه مبلمان مناسب برای هر مکان از حمام تا اتاق خواب است که به دکوراسیون شما بستگی دارد – با آن فضای صنعتی و آشفته ای به خانه خود بدهید .

قفسه حمام و مبلمان کرکره ای
قفسه چوبی حمام

کابینت جعبه کرکره چوبی و مصنوعی بازسازی شده

این واحد قفسه بندی کرکره ای یک آیتم مدرن و مستقل است .

آن را سنباده ، به رنگ قهوه ای تیره و قفسه های کوچک رنگ آمیزی کرده است – به همان تعداد که می خواهید و هرچه می خواهید نمایش دهید این قفسه به شما می دهد .

کابینت جعبه چوبی و مبلمان کرکره ای
کابینت جعبه ای بازسازی شده

شما می توانید قفسه را درست روی زمین یا روی یک لبه یا میز کنسول قرار دهید . اگر احساس بازسازی شده از این قفسه می خواهید ، شاتر را شیک و خاص بگذارید و آن را رنگ نکنید .

قفسه کرکره ای با رنگ بندی تیره

از ساخت این قفسه حمام کرکره ای زیبا و با احساسِ ساحل لذت ببرید .

این قطعه به رنگ کف دریا رنگ آمیزی شده و با جزئیات جعلی برای نمای زیبا تر تزئین شده است و بسیار خاص به نظر می رسد .

مرجان ها ، صدف ها و چوب های دریایی مختلف را روی قفسه نمایش دهید و حوله ها را به قلاب های قفسه آویزان کنید .

قفسه چوبی تیره و مبلمان کرکره ای
قفسه چوبی تیره

قفسه ساخته شده نعناعی رنگ

این نه تنها یک قفسه ، بلکه یک درخت راهرو است !

این آیتم از چندین کرکره ، آینه ، قفسه و میز ساخته شده است – این یک قطعه عالی برای تزئین راهرو با شمایل قدیمی است ، رنگ نعناعی این میز تمام حسِ فوق العاده ای که به دنبالش هستید را برایتان به ارمغان می آورد . درخت را به دلخواه تزئین کنید یا آن را بدون تزئین بگذارید و در راهرو خود قرار دهید ، فضای ذخیره سازی کافی و یک آینه راحت در این آیتم وجود دارد .

قفسه و مبلمان کرکره ای نعناعی رنگ
قفسه کرکره ای نعناعی رنگ

میز های کرکره ای

این میز کناری زیبا یک قطعه پر زرق و برق زیبا از چوب صنوبر برای زیبا تر کردن اتاق نشیمن ، راهرو یا فضای بیرونی خانه شماست .

این میز از کرکره ساخته شده است و دارای یک قسمت شیشه ای است ، و بسیار مبهم به نظر می رسد اما این نکته اصلی در مورد آن است – زیرا بافت و جذابیت قدیمی را به فضا می آورد .

من رنگ سبز را دوست دارم ، که احساس زیبایی بیشتری به میز می دهد ، شما هم از رنگ سبز برای جلوه بیشتر استفاده کنید .

میز و مبلمان کرکره ای
میز و مبلمان کرکره ای

میز کناری کرکره ای با روکش شیشه ای

یک کرکره را دوباره می توانید در یک میز کنسول به سبک کلبه استفاده کنید که باعث افزایش علاقه و نرم شدن خطوط سخت قسمت پشتی هر کاناپه می شود .

نتیجه این عملیات یک میز کنسول بزرگ برای نمایش است و شما می توانید از فضای زیر آن برای قرار دادن صندلی های کوچک استفاده کنید .

این میز به رنگ خنثی است البته می توانید از رنگ جسورانه تری نیز استفاده کنید ، همه چیز بستگی به خود شما دارد.

میزکناری و مبلمان کرکره ای با روکش شیشه ای
میزکناری و مبلمان کرکره ای با روکش شیشه ای

میز کنسول شاتر

این میز فوق العاده و زیبا برای صرف غذا در فضای باز از کرکره و پایه های نفیس خاص ساخته شده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پاها را به کرکره متصل کنید و سپس همه چیز را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید.

اندازه میز را متناسب با نیاز خود تغییر دهید : می توانید از این میز برای یک میز ناهار خوری ، یک میز کناری یا یک سینی پایه دار برای سرو غذا برای پیک نیک استفاده کنید .

میز ناهار خوری کرکره ای زیبا

این میز فوق العاده یک ادغام از کابینت و میز است زیرا یک جزیره آشپزخانه متحرک است ، البته ساخته شده از کرکره .

این مورد دارای کرکره ، یک میز پیشخوان چوبی ، یک فضای ذخیره سازی داخلی اضافی و کاستور ها است تا قطعه برای استفاده راحت تر باشد . این قطعه به رنگ سبز رنگ آمیزی شده است تا به آن احساس سبک روستایی بیشتری بدهد ، اگرچه می توانید رنگ آن را تغییر دهید .

میز ناهار خوری و مبلمان کرکره ای
میز ناهار خوری و مبلمان کرکره ای

جزیره کرکره ای آشپزخانه متحرک

به کابینت احتیاج دارید ؟ مشکلی نیست ، چند کرکره و چوب مناسب با آب و هوای شهرتان بگیرید و یکی درست کنید !

این کابینت ترکیبی از چوب های فرسوده و کرکره های رنگ شده تیره برای ایجاد کنتراست است و برای نگهداری وسایل حمام استفاده می شود .

اگر کرکره ها را رنگ نکنید و آن ها را قدیمی و دست نخورده نگه دارید ، می توانید کابینت را در همان حالت قدیمی تر نگه دارید .

جزیره کرکره ای در آشپزخانه
جزیره کرکره ای در آشپزخانه

کابینت حمام کرکره ای روستایی دو رنگ و زیبا

آخرین پروژه امروز کابینت حمام دیگری است که از کرکره ساخته شده است .

کل قطعه از چوب رنگ روشن ساخته شده است و یک درب کرکره ای در آن وجود دارد که با سایه خاموش رنگ آمیزی شده است تا احساس زیبا تری به آن بدهد .

دستگیره ها مصنوعی و بازسازی شده هستند ، و این کابینت به راحتی یک احساس زیبا و خاص را به حمام شما اضافه می کند ، در داخل آن شما می توانید تمام وسایل لازم را ذخیره کنید .

کابینت حمام کرکره ای
کابینت حمام کرکره ای

کابینت کرکره ای مصنوعی بازسازی شده با حسی از طبیعی بودن برای حمام شما

نویسنده : ن . پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us