موضوع آشپزخانه و میز بار

برای جدا کردن یک اتاق از دیگر، تقسیم کننده شفاف شیشه انتخاب خوبی برای ایجاد محیط باز است. ممکن است به نظر عدم حفظ حریم خصوصی میرسد اما ما هنوز هم می تواند حفظ حریم خصوصی ما با وجود چنین اقلام منحصر به فرد یعنی اتاق مکعب چرخی حفظ شود. از آنجایی که توسط چرخ به پایان رسیده است، قابل حمل است که ما را به حرکت در می آورد.

گوشه ها در آشپزخانه

گوشه ها در آشپزخانه

گوشه ها در آشپزخانه

لوازم آشپزخانه , گوشه ها در آشپزخانه

نیازی به نگرانی در مورد حرکت به یک آپارتمان در اندازه کوچک نیست. همانطور که برای مدت طولانی در اینجا اقامت دارد، ما باید اطلاعات زیادی در مورد نحوه تزئین یک آپارتمان استودیویی پیدا کنیم که ما دریافت خواهیم کرد. ما می توانیم با برنامه کاربردی دیوار شروع کنیم. رنگ خاکستری به طور کامل در آپارتمان استودیو کاملا ترکیب شده و سپس می توانیم آن را با کف لمینیت هم ترکیب کنیم. برای رنگ آمیزی فضا، تصویر زمینه در جذب نگاه بسیار عالی است.

استفاده از فضای کنج

کابینت چوبی و نرم سفارشی و میز چوبی بر روی کرم قلع همچنین ورق تخت  در چگونه برای تزئین آپارتمان استودیو

هنگامی که ما یک کودک داریم، در واقع ما وسایل بیشتری را در فضاهای بیشتر نیاز خواهیم داشت. از آنجا که آپارتمان استودیویی دارای اندازه باریک است، ما می توانیم فضاها را با وسایل مبلمان نازک برای لوازم کودک نجات دهیم. ما می توانیم برای اولین بار پس از آن، به آویزان لباس های کودک، گنجه کودک را در دو میله انتخاب کنید. ما حتی می توانیم درهای خود را کنار بگذاریم و با پرده ها جایگزین کنیم.

برای یک مرد، قطعه های زیادی وجود دارد که باید در آپارتمان حضور داشته باشند مانند یخچال کوچک برای قرار دادن نوشیدنی های نوشیدنی، قفسه کتاب برای قرار دادن مجموعه کتاب و مینی بار در هنگام دعوت از دوستان برای آمدن.

آپارتمان استودیویی معمولا تنها یک اتاق خواب همراه با برخی از اتاق های محدود دیگر دارد، اما این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم آن را به عنوان یک فضای آرمانی ایده آل کنیم. ما باید به یاد داشته باشیم که کلیدی برای تزئین آپارتمان استودیویی دقرار دارد سازماندهی می کنیم. ایده ی تخت بلند بالا که می تواند توسط نردبان به دست آید. سپس یک مبل در زیر آن را با لامپ طبقه زرد رنگ در گوشه قرار دهید

 

WhatsApp us