میز جلو مبلی قطعه پشتیبان در اتاق نشیمن است . وقتی سبک ها می آیند و می روند ، موقعیت خود را در پیکربندی فضایی اتاق تطبیق داده و حفظ می کند و هرچه زمان می گذرد مدل ها و طرح های بیشتری برای انتخاب داریم . میزهای جلو مبلی چوبی انواع مختلفی دارند ، با اشکال گوناگون و می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند ، بنابراین بیایید چیز خاصی را برای تمرکز انتخاب کنیم : یک میز جلو مبلی با بدنه چوشی و صفحه شیشه ای.

در چنین میزی سه عنصر اصلی جمع شده است: چوب که دارای طراحی های متفاوت و منحصر به فرد است ، شیشه که ماده ای بسیار جالب و خاص است و دایره ای که همه را به شکلی هماهنگ گرد هم می آورد . قبل از شروع به جستجوی میز جلو مبلی با صفحه شیشه ای ، مهم است که کمی وقت بگذارید تا مزایا و معایب همراه آن را در نظر بگیرید . با فرض شفاف بودن و تمیز بودن شیشه ، این جزئیات می تواند با برجسته نبودن و ایجاد شفافیت در فضا بر روی دکوراسیون اتاق تأثیر بسزایی بگذارد . در نتیجه ، یک اتاق نشیمن کوچک با یک میز حلو مبلی چوب و شیشه ای می تواند بزرگتر از آنچه در حال حاضر است به نظر برسد بدون اینکه راحتی و عملکرد را از بین ببرد.

میزهای جلو مبلی شیشه ای و چوبی
میزهای جلو مبلی شیشه ای و چوبی

یک صفحه شیشه ای را می توان با انواع مختلف پایه ، از انواع مواد ساخته شده ، جفت کرد

میزهای جلو مبلی صفحه شیشه ای اغلب بسیار متنوع و راحت با سایر وسایل موجود در اتاق مطابقت پیدا می کنند که باعث می شود آنها برای طراحی های داخلی بسیار جذاب باشند . همچنین ، بسیاری از اوقات می توان شیشه را برداشته و می توانید آن را روی پایه جدید قرار دهید و دوباره استفاده کنید ، به این معنی که شما می توانید هر زمان که بخواهید ظاهر اتاق را تغییر دهید . و از آنجا که ما در مورد ساختار و طراحی یک میز جلو مبلی صحبت می کنیم ، باید به این واقعیت نیز اشاره کنیم که یک میز شیشه ای گزینه مناسبی برای یک میز جلو مبلی است که دارای پایه مجسمه ای یا با یک طرح یا فرم چشم نواز است.

میز جلو مبلی شیشه ای گرد
میز جلو مبلی شیشه ای گرد

این یک ترکیب زیبا بین یک صفحه زیبا و ظریف و یک پایه سنگین و محکم چوبی است

میز جلو مبلی با پایه های چوبی
میز جلو مبلی با پایه های چوبی

پایه چوبی و صفحه شیشه ای هم از نظر فرم و هم از نظر شکل مکمل یکدیگر هستند

میز جلو مبلی مشترک
میز جلو مبلی مشترک

میز جلو مبلی مشترک دارای یک پایه ساخته شده از چوب گردو برنجی و کانالتا و یک صفحه شیشه ای ضد ضربه است

شیشه ماده ای جذاب است . بسیار شکننده و ظریف به نظر می رسد در حالی که کاملاً مقاوم و بادوام است . هنوز هم داشتن یک میز جلو مبلی با روکش شیشه همیشه یک انتخاب بسیار کاربردی یا ایمن نیست . شیشه در مقایسه با سایر مواد به راحتی می شکند و حتی اگر گزینه شیشه ضد ضربه را دارید که از دوام بالاتری نسبت به شیشه معمولی برخوردار است و هنگام شکستن لبه های تیز ندارد ، اگر بچه دارید ، حیوانات خانگی دارید انتخاب یک میز صفحه شیشه ای همچنان خطرناک است ، یا اگر هنوزم نگران هستید که به هر دلیل دیگری ممکن است خراب شود.

میز جلو مبلی گرد شیشه ای
میز جلو مبلی گرد شیشه ای

در این میز مرکز توجه صفحه شیشه میز است

طرحی از میز جلو مبلی مدرن
طرحی از میز جلو مبلی مدرن

هر صفحه دیگری اگر باشد از زیبایی طرح چوب این میز جلو مبلی می کاهد

میز جلو مبلی ریو
میز جلو مبلی ریو

این میز ریو است ، یک مبلمان زیبا و همه کاره با یک صفحه شیشه ای شیک و پایه های چوبی و نوک فلزی

میز با صفحه شیشه ای گرد
میز با صفحه شیشه ای گرد

صفحه شیشه ای گرد با طرح پیچیده پایه مارپیچ میز چوبی را برجسته می کند

میز جلو مبلی نیوتن
میز جلو مبلی نیوتن

میز جلو مبلی نیوتن دارای پایه ای با طراحی مجلل و مجسمه ای است که کاملا مطابق با صفحه شیشه ای آن است

تا آنجا که به تعمیر و نگهداری مربوط می شود ، میزهای جلو مبلی شیشه ای در وسط قرار دارند . از یک طرف ، شما باید با همه اثر انگشتهایی که معمولاً روی هر سطح شیشه ای می ماند و آزار دهنده می شوند کنار بیایید. از طرف دیگر ، می توانید آن را با یک تکه پارچه و مقداری مواد شوینده تمیز کنید تا نگهداری حتی در اغلب موارد آسان باشد . همچنین ممکن است مجبور شوید با لکه های آب کنار بیایید اما این لکه ها روی هر میز جلو مبلی ، نه فقط در میزهای با صفحه شیشه ای تأثیر می گذارد.

میز شیشه ای مدرن
میز شیشه ای مدرن

پایه صاف و روان این میز ، کاملاً متعادل ، در سه نقطه با شیشه و سطح آن را لمس می کند

میز نوگوچی
میز نوگوچی

میز نوگوچی یک مبلمان کلاسیک است ، مبلی که از صفحه شیشه ای شفاف خود نهایت استفاده را می برد

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

چه ترکیب جالبی از مربع ها و دایره ها ، که همه در اطراف میز جلو مبلی قرار دارد

میز جلو مبلی خانه موس
میز جلو مبلی خانه موس

با توجه به طرح پیشنهادی ، به آسان می توان دریافت که از میز جلو مبلی خانه موس الهام گرفته است

علاوه بر همه این موارد مثبت و منفی مربوط به صفحه شیشه ، باید فرم را نیز در نظر بگیرید . صفحه میز گرد به احتمال زیاد به اتاق نشیمن ظاهری دنج و دلپذیر می بخشد اما این احتمال نیز وجود دارد که با سایر عناصر طراحی در همان اتاق تداخل داشته باشد . شما باید مبلمان و دکوراسیون اطراف آن را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید یک میز با صفحه گرد هماهنگی را بر هم نمی زند . وقتی همه چیز مرتب است ، می توانید میز جلو مبلی را به گونه ای تزئین کنید که جلوه آن را به یک قسمت طبیعی از اتاق نشیمن بدهد ، مهم نیست که چطور به آن نگاه می کنید.

میز با پایه میز هلیکس
میز با پایه میز هلیکس

سه عنصر چوبی که پایه میز هلیکس را تشکیل می دهند ، در ترکیب با صفحه شیشه ای شبیه یک گل هستند

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : جلو مبلی چوبی ، گل میز چوبی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us