شما می توانید آن را یک میز آرایش با کشو یا همان دکورکلاسیک قدیمی با کشوها یک قطعه مبلمان اتاق خواب کلاسیک بدانید که برای هر خانمی ضروری است . این یکی از دکوراسیون های کلاسیک از مجموعه زنان و طرحهای بی انتها بوده است که قرن ها در فهرست خرید دکوراسیون داخلی هر زن باقی مانده است . این میزها همیشه با طراحی همراه با ظرافت و زیبایی  ساخته شده اند زیرا به عنوان یک وسیله تزئینی و همچنین یک دکوراسیون با کاربرد مفید است .  

آشنایی با میز آرایش با کشو
آشنایی با میز آرایش با کشو

حتی می دانید ، میزهای آرایش در تمام دنیا مد هستند و این کشوهای آینه دار با ظاهر زیبا و آینه با زیبا الهام بخش خود ، اتاق خواب ها را در آغوش گرفته اند . به نظر می رسد میزهای آرایش اتاق خواب با تمام سطح پوشیده شده از آینه های عتیقه و داشتن یک آینه منظم در بالا ، بهترین قطعات برجسته دکوراسیون داخلی مدرن هستند .

مزایای میز آرایش با کشو در اتاق خواب

این روزها هیچ چیز نمی تواند تنها هدفش فقط تزئین باشد . همه چیز به چندین برنامه کاربردی نیاز دارد . میز آرایش با کشو آرایش و جواهرات زنان را ذخیره می کند . این به شما کمک می کند کمد هایتان را به طور مناسب سازماندهی کنید . این نه تنها به عنوان یک واحد ذخیره جمعی عمل می کند ، بلکه به شما کمک می کند با ارزش ترین دارایی خود را به نمایش بگذارید . این شامل جواهرات ، عطر و سایر قطعات است که می تواند هر سطحی را زیبا نشان دهد .

مزایای میز آرایش با کشو
مزایای میز آرایش با کشو

روزهایی که میزهای آرایش فقط یک کشو بودند و یک آینه در بالا قرار داشت ، گذشته است . اکنون بسیاری از طرح های ابتکاری وجود دارد که سبک و کلاس را القا می کند . این میزهای آرایش دارای طرح های سلطنتی و همچنین مدرن زیادی هستند . آنها همچنین در اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارند .

بسیاری از میزهای آرایش طراحان دارای آینه هایی هستند که می توانند هنگام استفاده از آنها پنهان شوند . این میزها فضای زیادی را برای وسایل کوچک فراهم می کنند و می توانند برای چندین کار نیز استفاده شوند . سطح صاف شما را قادر می سازد تا از آن به عنوان میز مطالعه نیز استفاده کنید .

مزایای میز آرایش با یک کشو
مزایای میز آرایش با یک کشو

میز آرایش با چوب سخت

میزهای چوب سخت به دلیل اصالت نسبتی که با خود به همراه می آورند هنوز هم بسیار محبوب هستند . اگر می خواهید طرح دکوراسیون سلطنتی را در اتاق خواب خود بریزید ، چوب می تواند پایه های طلایی را به خوبی تکمیل کند . همچنین با رنگ های گرمتر و رنگ های روشن نیز به خوبی  هماهنگ می شود  . این وزن اضافه شده زیادی به آن دارد که باعث می شود مرکز اتاق مورد توجه کل اتاق قرار گیرد . همچنین می تواند با تختخواب و درب های چوبی سخت نیز مطابقت داشته باشد .

میز آرایش با چوب سخت
میز آرایش با چوب سخت

میز آرایش سفید رنگ

همه میزهای آرایش سفید نیز به دلیل تبلیغات شبکه های اجتماعی محبوب شده اند . آنها برای عکاسی عالی هستند و تزئین آنها بسیار آسان است . می توانید از این برای ذخیره لوازم آرایش و لوازم جانبی رنگارنگ خود استفاده کنید . این به راحتی می تواند به شما کمک کند تا نگاه خنثی به اتاق خواب داشته باشید و بعداً برخی از لوازم جانبی رنگی را قرار دهید که با گذشت زمان قابل تغییر است . این باعث می شود اتاق رختکن شما فوراً قابل تنظیم باشد .

امیدواریم که این مقاله بتواند در مورد انواع مختلف میز آرایش با کشو و جایی که می توانید بهترین میز آرایش با کشو را تهیه کنید ،  شما را راهنمایی کند . حتی می توانید با ترکیب این طرح ها فرم دلخواه خود را با ست کشو ایجاد کنید . این کاملاً به بودجه و اولویت شخصی شما بستگی دارد . همیشه به مبلمان رویایی برای بهترین کیفیت با قیمت های مناسب اعتماد کنید .

نوشته شده توسط : ف . پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان و میز چوبی:

WhatsApp us