بعد از مبل ، میز جلو مبلی چوبی بزرگترین نقطه کانونی در اتاق نشیمن است . برای چندین دهه ، معمولا میز ​​جلو مبلی به طور کلی مستطیل شکل و ، صریحاً ، کمی کسل کننده بودند . ولی در زمان حال سریع به امروز منتقل می شوید و سبک های بی شماری برای انتخاب کردن اتاق نشیمن در دسترس است. این که آیا برای نگه داری یک کتاب یا نوشیدنی استفاده می شود ، یا به عنوان یک پایه مناسب برای قرار دادن پا است میزهای جلو مبلی طراحی جدید می توانند این مبلمان کاربردی را برجسته کنند. در اینجا چند نمونه از طرح های میز جلو مبلی بی نظیر و سرگرم کننده آورده شده است.

طرح کره زمین

یک میز سخت چوبی با طراحی ابتکاری بیانیه ای فوری در هر اتاق نشیمن است. این میز جلو مبلی توسط ایندو برای دستیابی به رنگ های آبی کاملاً آغشته به رنگ است و یادآور تکنیک استفاده شده برای لعاب دادن سرامیک ها است. قسمت کناری میز با نور بازی می کند و عمق دید را به میز می افزاید. این قطعه که بصورت دستی ساخته شده بسیار کاربردی است و از طراحی مانند کره زمین برخوردار است.

میز جلو مبلی چوبی طرح زمین
میز جلو مبلی چوبی طرح زمین

در کنتراست مطالعه کنید

مطالعه روی میز چوبی در کنتراست
مطالعه روی میز چوبی در کنتراست

طراحی مبلمان کی استون میز جلو مبلی ارین را برای نمایش زیبایی چوب با استفاده از دو قطعه متضاد در یک میز واحد ایجاد کرد. طراحی زاویه دار احساس سنگینی دارد اما از لحاظ ظاهری براق است. از نظر هندسی ، میز از دو شکل یکسان تشکیل شده است که در مقابل یکدیگر قرار گرفته و یک حالت منحصر به فرد ایجاد می کند.  ارین قطعه ای منحصر به فرد است.

میز جلو مبلی چوبی برای دوستداران کتاب

میز چوبی برای مطالعه
میز چوبی برای مطالعه

شومیز ، مجله ، کتاب های میز جلو مبلی – هرگز فضای کافی برای نزدیک نگه داشتن کتاب ها برای علاقه مندان به کتاب وجود ندارد. این میز جلو مبلی به سبک ماینه قرنی با چندین سطح و بخش ذخیره سازی شیب دار این مشکل را حل می کند. میز جلو مبلی بیبلیو نامگذاری شده و توسط الکساندر گیرای از یک تکه چوب ساخته شده است. این تکنیک اجازه می دهد تا زیبایی بافت چوب از میز جدا نشود و بدون وقفه در دید باشد. استفاده از قفسه زیرین باعث می شود که قطعه بیش از حد سنگین نباشد و در عین حال فضای زیادی برای نگه داری کتاب فراهم کند.

مواد متمرکز

میز چوبی برای خواندن کتاب
میز چوبی برای خواندن کتاب

یکی دیگر از گزینه های طراحی زیبا برای علاقه مندان به کتاب ، میز جلو مبلی ساخته شده توسط تری جونز است . یک قسمت ویژه طراحی شده برای نمایش کتاب ها بر روی میز جلو مبلی است . قسمت ساخته شده از سنگ مرمر منبت کاری شده ، کتاب را باز نگه می دارد. دو قسمت زیری متحرک که در گوشه های میز قرار می گیرند نیز از سنگ مرمر ساخته شده و به زیبایی کلی آن می افزایند. بدنه این میز خود از چوب بلوط ساخته شده است.

مرکز طبیعت

میز چوبی با مرکز طبیعت
میز چوبی با مرکز طبیعت

به دلایل زیادی افزودن گیاهان زنده به اتاق همیشه ایده خوبی است ، مخصوصاً وقتی می توانید این کار را با یک میز جلو مبلی فوق العاده شیک مانند این میز از اوپیاری انجام دهید. این استودیو بر روی طراحی بیوفیلک متمرکز شده است که از طبیعت و سبک مدرن در مبلمان منحصر به فرد ، مناظر دیواری و گلدان ها استفاده می کند . قطعه اصلی میز می تواند هر گیاه زنده ای باشد که می خواهید جلب توجه کند . این طرح ها به صورت سفارشی ساخته شده اند و میزهای جلو مبلی می توانند اشکال ارگانیک بسیاری داشته باشند ، نه فقط این سبک گرد.

مثل منظره

میز برگرفته از منظره
میز برگرفته از منظره

مانند منظره ای که توسط باغچه نقطه گذاری می شود ، میز پوکو پوکو از استودیوی طراحی وویو نیز از فضای یک میز که اغلب بدون استفاده می ماند ، بسیار عالی استفاده می کند. یک طرح چوبی مدرن شامل دهانه های کوچکی برای گلدان ها است که جیب های فضای سبز را به میز اضافه می کند. صفحه میز با سطح چوبی که شیب آرامی دارد و از هر دهانه ای دور قسمت گلدان بالا می آید و آن را احاطه می کند ، واقعاً مانند یک منظره طبیعی است.

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : میز جلو مبلی چوبی ، میز جلو مبلی با چوب MDF ، جلو مبلی با چوب بلوط

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us