سبک خانه های اسکاندیناوی

مبلمان جدید شامل میزهای ناهار خوری ، چند کنسول طبقه بندی شده ، نیمکت و موارد دیگر است .این قطعات دارای رنگ های چوبی است که با فلز سیاه ترکیب شده اند و نشان دهنده سبک نمادین مدرن روستیک است ، اما رنگ های روشن چوب و خطوط تمیز نیز به زیبایی اسکاندیناوی مینیمالیستی اشاره می کند که اکنون بسیار محبوب است .

سایه های کلاسیک و رنگ های خنثی به این معنی است که به این زودی ها از مد نمی افتد و تقریباً در هر سبک طراحی ، از سنتی گرفته تا مدرن قرن میانه قرار می گیرند .

چهار پایه کوچک و دوست داشتنی شاکر

میز چهار پایه کوچک
میز چهار پایه کوچک

این چهارپایه رنگی – چوبی که از چوب لاستیکِ مقاوم ساخته شده است ، در هر اتاق از خانه ، از حمام تا اتاق نشیمن گرفته تا گوشه ای دنج به خوبی کار خواهد کرد و برای تزئینات مورد علاقه شما یک افزودنی فوق العاده محسوب می شود .

می توانید رنگ مشکی یا رنگ چوب طبیعی را انتخاب کنید .

صندلی غذاخوری شاکر

صندلی میز ناهار خوری
صندلی میز ناهار خوری

خواه میزبان مهمان باشید و خواه از یک وعده غذایی خانوادگی در یک هفته لذت ببرید ، این صندلی غذاخوری معمولی ، در عین حال پیچیده ، برای همه موارد مناسب است .

این صندلی ناهار خوری چوبی که با چوب جامد لاستیکی و در پایان بندی طبیعی ساخته شده است ، برای علاقه بیشتر دارای افزودنی میله ای در امتداد پشت منحنی و بین پایه ها است .

می توانید با یک میز مطابق با صندلی ها آن را جفت کنید تا سبک خاص خود را وارد دکوراسیون خانه خود کنید .

میز کنسول چوبی با کنسرو

میزکنسول چوبی
میزکنسول چوبی

این میز کنسول تزئینی دارای قاب چوبی با رومیزی مستطیل شکل و دو قفسه پایین با جزئیات زیبا است .

این میز کنسول برای اتاق های کوچک تر به اندازه کافی باریک است ، اما هنوز هم به اندازه کافی گسترده است که می تواند سطح زیادی را برای نمایش عکس های خانوادگی و سایر دکور ها ارائه دهد .

میز های ناهار خوری و نیمکت فوق العاده فلزی و چوبی

نیمکت چوبی
نیمکت چوبی

سبک و جمع و جور ، این نیمکت پشت باز دارای پشتی کاملاً زاویه دار است که یک صندلی راحت ایجاد می کند و رنگ های طبیعی چوب با هر پالت رنگی موجود و انواع سبک های دکوراسیون بی نظیر ترکیب می شود .

تخت تیره با چوب سخت

تخت خواب چوبی
تخت خواب چوبی

این تخت ساده و زیبا در رنگ بندی تیره با یک میز عسلی سه پایه کنارش و تمام جزئیات دیگر یک اتاق فوق العاده است .

میز قهوه خوری چوبی شش ضلعی

میز قهوه خوری
میز قهوه خوری

یک میز وسط مبل فوق العاده زیبا در سبک روستایی که به زیبایی با چیدمان مدرن ترکیب شده است و یک دکوراسیون عجیب و جذاب به وجود آورده است .

میز فلزی چوبی

میز چوبی
میز چوبی

این میز با ترکیب رنگ بندی سیاهِ فلز و روکش چوب در رنگ روشن تر و براق یک میز ساده و خاص برای قرار دادن در سالن خانه به وجود آورده است .

تخت خواب سفید

تخت خواب سفید رنگ
تخت خواب سفید رنگ

این تخت خواب سفید و خاص با میز کناری اش هماهنگ شده است ، میز کناری از چوب مشابه با کشو ساخته شده است که به جز فضای رومیزی می توان از کشو ها هم برای نگهداری وسایل استفاده کرد ، این رنگ بندی خنثی و فوق العاده با هر رنگی هماهنگ می شود .

میز و صندلی ساده و روشن

میز و صندلی چوبی
میز و صندلی چوبی

این میز ساده و روشن  به زیبایی در گوشه ای از اتاق ، سالن خانه یا ورودی قرار می گیرد ، می توانید از صندلی در کنارش استفاده کنید و این مجموعه را کامل کنید .

میز درایو فوق العاده

میز درایو
میز درایو

این میز درایو فوق العاده در طراحی کلاسیک و ساده در رنگ بندی غنی و تیره خانه شما را از هر چیزی بی نیاز می کند ، این میز برای هر خانه ای لازم خواهد بود .

یک میز کوچک و زیبا

میز چوبی
میز چوبی

این میز کوچک و جمع و جور برای یک خانه مینیمالیستی و البته مدرن می تواند یک انتخاب تکرار نشدنی باشد ، به انتخاب مبلمان در عکس بالا توجه کنید .

مجموعه میزهای ناهار خوری سیاه

انواع میزهای ناهار خوری
انواع میزهای ناهار خوری

این مجموعه غذا خوری سیاه ، بزرگ است و برای سالن های بزرگ مناسب است ، قرار گرفتن این میز بر روی دو پایه یکی از نکات زیبای آن است ، در کنار صندلی های متنوع می توانید یک مجموعه جذاب داشته باشید .

نویسنده : ن . پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us