چگونه می توان مس را داخل چوب قرار داد

هنر تزئین چوب با مس به دوران سلسله چینگ (چین) (1914-1644) باز می گردد ، هنگامی که طرح های پیچیده ای از چوب با بشقاب مسی و غالباً مینا دیده می شد. هنر تزئینات مس نیز امروزه مورد استفاده قرار می گیرد که به دنبال تأثیر بصری در کار نجاری هستیم. روند کمی پیچیده است ، اما می توانید خودتان هنگام ساخت مبلمان یا قطعات چوبی آن را اجرا کنید .

مرحله 1

طرح مورد نظر خود را طرح بندی کنید. این مهم است ، زیرا می خواهید قبل از انتقال آن بر روی چوب خود ، دقیقاً بدانید طراحی شما چیست. آن را روی کاغذ نمودار بکشید ، و از مربعها استفاده کنید تا نقشه خود را در مقیاس واقعی انجام دهید.

گام 2

طرح خود را با مداد بر روی چوب منتقل کنید. طرح را با روتر برش دهید.

مرحله 3

1 قسمت رزین و 2 قاشق غذا خوری پودر مس را در یک ظرف مخلوط کنید. حتماً این کار را به طور کامل انجام دهید تا رنگ حاصل از آن یکنواخت باشد.

مرحله 4

طرح هایی که حکاکی شده اند بصورت مسیری می مانند که باید با رزین پر شوند ، آن را با یک خلال دندان فشار دهید تا مطمئن شوید که آن را به طور کامل پر کرده اید. سعی کنید به سرعت کار کنید ، زیرا رزین در مدت زمان کمی خشک می شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که طرح و همه مسیر ها را پر کرده اید ، کمی برجسته تر مسیر ها را پر کنید ، بدون اینکه بر روی بقیه چوب ها پخش شود . هنگامی که مجموعه ای از مخلوط رزین و پودر مس ، به پایان رسید ،طرح شما کاملا با رزین پر شده است و این مرحله به پایان می رسد .

مرحله 5

اجازه دهید پوشش مسی کاملاً خشک شود. هنگامی که خشک است ، آن را با کاغذ سنباده و پوست آب سمباده کاری کنید تا به سطح دلخواه برسید .

رزین اپوکسی
رزین اپوکسی
WhatsApp us