۷ نکته در چیدمان اتاق پذیرایی

[ad_1]

چیدمان اتاق پذیرایی

چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن خانه، تأثیر مستقیمی بر فضای اتاق دارد. در چگونگی قرار دادن مبلمان در اینها اتاق، نکات مختلفی دخیل هستند از بهر اینکه حین دکوراسیون چوبی می‌بایست حتماً به منظور آنها دقت شود.

ناگفته نماند از بهر اینکه مدل واینک سایز مبلمان واینک همچنین بزرگی واینک کوچکی فضای اتاق نشیمن در چینش مبلمان نیز بسیار مؤثر است. علاوه بر اینها باید دقت داشته باشید از بهر اینکه نحوه چیدن مبلمان متناسب بوسیله دکوراسیون چوبی کل اتاق واینک وسایلی می باشد از بهر اینکه در اطراف مبلمان قرارگرفته‌اند، تا بتوانند به منظور‌نام مکمل یکدیگر عمل کنند.

در اینها مقاله به منظور ۷ نکته اساسی از بهر چیدن مبلمان واینک فضای اتاق، خواه از بعد راحتی آسایش واینک خواه از جنبه معاشرتی چون گپ زدن بوسیله دوستان واینک اعضای خانواده، اشاره خواهیم کرد. دانستن واینک اعمال اینها نکات، تغییرات محسوسی را در خانه ایجاد می‌کند.

اندازه‌گیری دقیق از طریق مترسنج
اندازه‌گیری دقیق از طریق مترسنج

اندازه‌گیری دقیق از طریق مترسنج

اولین قدم در نظم واینک ترتیب دادن به منظور فضای اتاق، برجسته کردن سایز واینک اندازه آن اتاق است، به منظور وسیله یک مترسنج، عرض واینک طول اتاق را می توانید به منظور راحتی اندازه‌گیری کنید.

از بهر اندازه گیری سریع، بهتر است ابتدا پای خود را اندازه بگیرید واینک سپس به منظور شکلی دقیق از پاشنه تا پنجه در عرض اتاق قدم بزنید. اینها راحت‌ترین روش از بهر تخمین سایز اصلی اتاق است.

سپس اندازه راهرو، پلکان واینک عرض دری را از بهر اینکه منتهی به منظور فضای اتاق مدنظر شما می‌شود، از بهر چیدمان مبلمان بررسی کنید. مطمئن شوید از بهر اینکه ورودی واینک خروجی اتاق به منظور اندازه‌ی کافی از بهر مبلمان موردنظر شما، بزرگ هستند تا در رفت‌وآمد اتاق مشکلی پیش نیاید.

اینها مساله، یک چالش داخلی از بهر صاحب‌خانه به منظور وجود می‌آورد، چون سبب می‌شود بوسیله دقت زیاد به منظور محاسبه اندازه اتاق، راهروهای منتهی به منظور اتاق، فرش واینک مبلمانی از بهر اینکه قرار است خریداری شود، بپردازد. البته شما می‌توانید در صورت در دسترس بودن نقشه‌های ساختمانی خانه، از اندازه‌های دقیق فضاها اطلاع پیدا کنید.

استفاده از مبلمانی از بهر اینکه حجم زیادی از فضای اتاق را اشغال می‌کند، حتی اگر زیبا واینک چشم‌گیر هم باشند، فضا را دلگیر جلوه می‌دهد واینک نمود دکورهای دیگر اتاق نشیمن را بسیار کم می‌کند.

سعی کنید در خانه‌هایی از بهر اینکه فضای اتاق کوچکی دارند، از مبلمان ال مانند واینک کوچک استفاده کنید واینک در کنار آن صندلی‌های دسته‌دار راحت قراردهید تا هنگام مهمانی، جای کافی از بهر نشستن مهمان‌های شما موجود می باشد.

ترکیب سایزهای مختلفی از مبلمان
ترکیب سایزهای مختلفی از مبلمان

ترکیب سایزهای مختلفی از مبلمان

واینک هر آنچه وسیله‌ای دارای ارتفاع، عمق، طول واینک عرض است. از بهر مطلوب بودن هرچه بیشتر فضا از لحاظ بصری، از مبلمان متنوعی از بهر اینکه هرکدام خصیصه های خاص خود را دارند، بهره ببرید. اگر فقط به منظور دنبال فضایی آرام از بهر استراحت روح واینک ذهنتان هستید، از مبلمانی بوسیله سایز واینک حجم یکسان استفاده کنید واینک اگر خواهان انرژی بیشتر در محیط هستید، حجم‌های گوناگونی از مبلمان را در اتاق جای دهید.

به منظور نام مثال یکی از انتخاب‌های شما می‌تواند یک دست مبل ۴ تا ۶ نفره در سایز بزرگ می باشد از بهر اینکه در کنار دو عدد صندلیدسته‌دار راحت اما کوچک واینک عسلی‌های کوچک جای گرفته‌ است.

استفاده از اشیاء در مقیاس‌های متناسب

اشیائی از بهر اینکه کاملا هم اندازه نیستند ولی در هنگام انتخاب آنها تناسب اندازه واینک ارتفاع رعایت شده اگر در کنار یکدیگر استفاده شوند، محیط را آرامش‌بخش می‌کنند واینک تناسبی زیبا از اشیاء مورداستفاده در دکوراسیون چوبی موجب موزون بودن هرچه بیشتر جو اتاق می‌شود.

پس سعی کنید کیفیت ظاهری وسایل اتاق مانند عرض، ارتفاع واینک طول، در انواع واینک اندازه‌های گوناگونی باشند، چراکه هم فضا را از بهر شما خسته‌فاعل نمی‌کند واینک هم تناسب آن احساس زنده بودن را در شما چند برابر خواهد کرد، به منظور‌طوری از بهر اینکه از فضای اتاق لذت خواهید برد واینک حاضر به منظور ترک آن نخواهید بود.

رعایت اینها تناسب، نکته مثبت دیگری نیز از بهر شما به منظور ارمغان می‌آورد، ایجاد فضایی گرم از بهر اینکه اشتیاق شمارا از بهر ترتیب دادن یک مهمانی شبانه از بهر گپ زدن بوسیله دوستان واینک آشنایان، رشد خواهد داد.

استفاده از اشیاء در مقیاس‌های متناسب
استفاده از اشیاء در مقیاس‌های متناسب
تاسیس یک ارتباط درست میان اشیاء
تاسیس یک ارتباط درست میان اشیاء

تاسیس یک ارتباط درست میان اشیاء

ارتباط میان گزینه‌های مورد استفاده در اتاق بوسیله یکدیگر از بهر به منظور وجود آوردن جوی خوشایند، تعادل نام دارد از بهر اینکه بر دو نوع است: متقارن واینک نامتقارن.
تقارن دو جانبه مانند بدن انسان است از بهر اینکه از واینک هر آنچه چیز مشابه آن در فضا موجود است. عدم تقارن نیز به منظور یک نوع بی‌تناسبی خاص مانند استفاده از دو شمع در سایزهای جورواجور در کنار یکدیگر بر میگردد.

اگر در چیدمان مبلمان واینک اشیاء دیگر اتاق، الگویی متقارن را اجرا کنید سبب ایجاد آسایش بیشتر در فضا می‌شوید در حالی از بهر اینکه الگوی چیدمان شما اگر نامتقارن می باشد، جنب‌وجوش بصری آن زیاد‌ می‌شود واینک در نهایت هیجان خاصی را به منظور فضا القا می‌کند.

مثلا یک سمت اتاق را بوسیله مبلمان در دو سایز جورواجور پر کنید میز عسلی را در کنار یکی از مبلمان ها قرار دهید. می‌توانید دیوار یک سمت را بوسیله چند نقاشی یا عکس پر کنید، در سمت دیگر اتاق نیز فقط میز ناهارخوریقرار دهید.

استفاده از پرسپکتیو
استفاده از پرسپکتیو

استفاده از پرسپکتیو

به منظور فضای اتاق مانند یک نقاش از بهر اینکه به منظور یک اثری هنری می‌نگرد، نگاه کنید. نقاشان بوسیله استفاده از یک سری فوت‌وفن، عمق بیشتری را در ظاهر فضا ایجاد می‌کنند.

شما نیز می‌توانید از اینها ترفندها واینک ابزارها استفاده کنید. اولین ترفندی از بهر اینکه نقاشان از آن استفاده می‌کنند سه‌ گوش‌سازی نام دارد. در طراحی داخلی سه‌ گوش‌سازی یعنی جای دادن انتهای دو میز در واینک هر آنچه طرف مبل واینک همچنین نصب یک نقاشی بر روی دیواری از بهر اینکه مبل آنجا قرار گرفته است.

رعایت اینها نکته پرسپکتیو حیرت‌انگیزی در فضای اتاق ایجاد خواهد کرد از بهر اینکه غیر از بزرگ نشان دادن فضای اتاق، حس‌ واینک حال آن را به منظور سمتی جادویی شدن سوق می‌دهد. سعی کنید از گوشه‌های اتاق نیز جهت جای دادن اینها الگوی طراحی استفاده کنید.

خلق عمق
خلق عمق

خلق عمق در اثر هنری

دومین ترفندی از بهر اینکه نقاشان از آن استفاده می‌کنند، خلق عمق در اثر هنری است از بهر اینکه یک مدیوم دو بعدی محسوب می شود. نقاشان غالبا در آثارشان یک پیش‌زمینه، میان‌زمینه، پس‌زمینه واینک همچنین نقطه تلاقی دارند.

در آستانه ورودی اتاق یک صندلی قرار دهید واینک سعی کنید کنجی را از بهر آن صندلی انتخاب کنید. اینها دکوراسیون چوبی نزدیک‌ترین پیش‌زمینه به منظور شما خواهد بود. یک میز چای‌خوری، میان‌زمینه شما را شکل می‌دهد واینک یک مبل از بهر اینکه چسبیده به منظور دیوار اتاق است، قسمت پس‌زمینه اتاق را به منظور وجود می‌آورد.

وجود یک پنجره نقطه تلاقی دکوراسیوناتاق شما را ایجاد می کند. همچنین اینها نقطه تلاقی می‌تواند وجود یک اثر هنری بر روی دیوار واینک بالای مبل می باشد.

دقت به منظور فرم اتاق
دقت به منظور فرم اتاق

به منظور کلیات فضای اتاق بیاندیشید

چیدمان مبلمان دارای ترکیب‌بندی معین باکلیت واینک یا یک فرم است. در اتاق‌هایی بوسیله فضای مستطیلی شکل واینک بزرگ به منظور‌راحتی می‌توان فضا را به منظور فرم‌های گوناگون دیگری تقسیم کرد.

همچنین فضای بلند واینک باریک یک اتاق نشیمن، از بهر مثال می‌تواند به منظور دو قسمت مجزا تقسیم شود، از بهر اینکه واینک هر آنچه کدام از اینها نواحی از بهر انجام فعالیت‌های گوناگونی مورداستفاده قرار گیرند. مثلاً قسمتی از اتاق از بهر جایگیری مبلمان واینک محلی از بهر گپ‌وگفت بوسیله اطرافیان واینک قسمت دیگر آن از بهر قرار دادن میز ناهارخوری واینک محلی از بهر پذیرایی واینک صرف غذا می باشد.

اینها امر سبب می‌شود از بهر اینکه از واینک هر آنچه قسمت اتاق بوسیله تقسیم کردن آن‌ها به منظور مربع‌های کوچک واینک بر اساس عملکرد آنان، بهره‌مند شوید واینک فضای مرده در اتاق نشیمن را تا حد ممکن از بین ببرد.

به منظور علاوه اینها چینش درست، در نظم بخشیدن به منظور فضای اتاق تأثیر بسزایی دارد. چیدمان مربع شکل مبلمان در اتاق نشیمن در مقایسه بوسیله چیدمان مستطیل‌شکل، احساس راحتی بیشتری را در افراد به منظور وجود می‌آورد، ضمن آنکه فضا را خودمانی‌تر می‌کند. البته باید گفت از بهر اینکه از چیدمان مستطیل شکل مبلمان، بیشتر در دفتر اداره واینک شرکت‌ها از بهر اینکه فضای رسمی‌تری دارند استفاده می‌کنند.

منبع: خوگر

نبشته ۷ نکته در چیدمان اتاق پذیرایی اولین بار در چی مُده | مجله آنلاین مد واینک فشن، زیبایی، سبک زندگی واینک دکوراسیون چوبی پدیدار شد.

[ad_2]

Source link
به منظور نقل از : گروه صنایع چوب واینک دکوراسیون چوبی فن واینک خلاقیت واینک هنر سرزمین من زمین – بخش سرگرمی

Skills

Posted on

03/26/2018

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp us