در این مطلب شما را با مبلمان چوبی اصلاح شده آشنا خواهیم کرد. همچنین مدت زمان ماندگاری آنها را توضیح خواهیم داد.

ماندگاری طولانی

مبلمان خوش ساخت اصلاح شده بسیار با دوام هستند. می توانید یک عمر در خانه از آن استفاده کنید و در نهایت آن را به عزیزان خود تحویل دهید.

تعمیر و نگهداری کم

مبلمان خوب از چوب خالص ساخته می شود و تمیز کردن آنها بسیار راحت است. معمولاً فقط دستمال مرطوب از پارچه میکروفیبر برای بکر نگه داشتن آن لازم است.

مبلمان چوبی بازیابی شده

مبلمان چوبی اصلاح شده مانند مبلمان چوبی سنتی ساخته می شوند تا ماندگاری بالایی داشته باشند ، این دسته از چوب ها برای سلامتی شما مفید بوده و از نگهداری کمی برخوردار باشند. علاوه بر این ، مبلمان چوبی اصلاح شده برای محیط زیست مفید است زیرا دارای اثر اکولوژیکی کمی است.

انواع مبلمان چوبی اصلاح شده
انواع مبلمان چوبی اصلاح شده

مبلمان چوبی اصلاح شده از درختان تازه خرد شده حاصل نمی شود. در عوض ، این چوب از چوب رشد یافته قدیمی حاصل می شود که از کارخانه های تاریخی ، کارخانه ها و اشیا بازیابی می شود.

به عنوان مثال ، هنگامی که یک میز ناهار خوری چوبی اصلاح شده خریداری می کنید ، متوجه می شوید که از دوام بالایی برخوردار است زیرا از جنگل های بالغ بریده شده است. این درختان قرن ها رشد داشتند و باعث مقاوم و مقاوم بودن چوب شدند.

به یاد داشته باشید ، چوب های احیا شده از درختانی تهیه می شوند که اکنون توسط مقررات ضد جنگل زدایی محافظت می شوند. این قوانین از قطع درختان مسن و همچنین گونه های خاص درختان امروزی ممنوع است. بنابراین ، خواه در حال غذا خوردن باشید و یا در میز میز ناهار خوری خود مشغول به کار باشید – از کیفیت ساخت ، مواد یا تطبیق پذیری هیچ شکایتی نخواهید داشت .

البته چوب اصلاح شده نیز داستانی برای گفتن دارد. هنگامی که میهمانان شما در اطراف میز قهوه چوبی احیا شده شما می نشینند – می توانید به آنها بگویید که این الوار از کجا آمده است ، به اشتراک بگذارید که چگونه ممکن است زندگی قبلی را به عنوان یک بشکه ویسکی قدیمی یا یک پرتو تابستانی از یک کارخانه قرن گذشته داشته باشد.

بنابراین ، چه به دنبال یک میز ناهار خوری یا یک میز قهوه باشید ، باید چوب های اصلاح شده را برای یک گزینه با دوام تر ، سازگار با محیط زیست و به جرات بگوییم پیچیده تر ، امتحان کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us