تولید درب های داخلی شامل چندین مرحله هستند. در هر یک از آنها متخصصان ما اطمینان دقیق کیفیت را انجام می دهند و از تولید محصولات با درجه بالا اطمینان حاصل می کنند. با ما همراه باشید تا مراحل ساخت و ساخت درب چوبی را توضیح دهیم.

بهترین ایده های درب چوبی روستیک
بهترین ایده های درب چوبی روستیک

مرحله آماده سازی و ساخت درب

انتخاب مواد

 برای تولید بیشتر درب ها از چوب خالص کاج درجه یک استفاده می کند. ارزیابی خصوصیات کیفیت مواد با پارامترهای مختلف انجام می شود: سازگاری با محیط زیست و شرایط پوست و غیره. حتی در این مرحله از تولید ، شناسایی مواد معیوب و انتخاب بهترین چوب مهم است و متخصصان ما این کار را با موفقیت انجام دادن و طی سال های طولانی کار ، ما با بهترین تامین کنندگان چوب روابط شراکت برقرار کرده ایم و می توانیم کیفیت مواد مورد استفاده در تولید درب های داخلی را تضمین کنیم.

آسیاب چوب

مواد انتخاب شده به کارخانه تولید الوار می رود. در اینجا چوب در تجهیزات ویژه پردازش می شود و با گذر از چندین مرحله پردازش ، برای تشکیل تخته های لبه دار استفاده می شود. ما به محیط زیست اهمیت می دهیم ، بنابراین سعی می کنیم روند تولید خود را بدون زباله انجام دهیم. تمام موادی که نمی توان در تولید درب های داخلی استفاده کرد ، در حال خرد شدن هستند و به عنوان سوخت اتاق دیگ بخار استفاده می شوند.

خشك كردن

تخته های لبه دار در محفظه های مخصوص خشک کردن خشک می شوند. این امر به محافظت از چوب در برابر حمله قارچ های لکه دار و از بین برنده چوب ، جلوگیری از تغییر اندازه و فرم محصولات در روند استفاده کمک می کند. همچنین ، چوب خشک بهتر است چسب و پردازش را انجام دهید.

پردازش اولیه ساخت درب چوبی

برنامه ریزی اولیه و رفع نقص

 پس از خشک شدن ، مواد باید مراحل اولیه شکل گیری را به منظور شناسایی و از بین بردن نقایصی که می تواند در ساختار چوب در طول رشد و نمو درخت رخ دهد ، بگذراند. به منظور ارائه ابعاد هندسی صحیح به صفحه ، سطح واضح و شناسایی نقص ها برنامه ریزی اولیه در چهار برش انجام می شود. نقص شامل گره ها ، پوسیدگی ها ، ترک ها ، بورس ها و انحراف های دیگری است که باید در اره برش برش داده شود. 

شکل 7 - برش محل های معیوب خالی در اره های متقاطع انجام می شود
شکل 7 – برش محل های معیوب خالی در اره های متقاطع انجام می شود
شکل 6شکل 7شکل 6 - پردازش تخته چهار طرفه در طول برنامه ریزی اولیه
شکل 6شکل 7شکل 6 – پردازش تخته چهار طرفه در طول برنامه ریزی اولیه

اتصال به پایان برسد

 مواد پردازش شده به خط اتصال خودکار انتهایی می روند. در اینجا حداقل 4 ساعت زمان می برد تا خشک شوند تا پلیمریزاسیون کامل چسب انجام شود.


شکل شکل 9 - برش اتصال میکرومتر
شکل شکل 9 – برش اتصال میکرومتر
شکل 8شکل 9شکل 8 - مرتب کردن جاهای خالی با اره وزوز برای صاف شدن و ایجاد ته قائم
شکل 8شکل 9شکل 8 – مرتب کردن جاهای خالی با اره وزوز برای صاف شدن و ایجاد ته قائم

تنظیم

وقتی چسب کاملاً خشک شد ، جاهای خالی از کالیبراسیون اولیه عبور می کنند: در ماشین های مخصوص ما افتادگی چسب را از بین می بریم ، بی نظمی های سطح صاف ، لامه ها را به اندازه مورد نیاز برای تولید بیشتر بر می داریم.

مونتاژ

مونتاژ قاب

درب از جزئیات بسیاری تشکیل شده است و کیفیت مونتاژ تمام عناصر قاب به طور مستقیم بر طول عمر درب داخلی تأثیر می گذارد. مونتاژ قاب های دربکاملاً خودکار است که امکان دستیابی به حداکثر دقت و مقاومت ساخت را فراهم می کند.

روکش کاری 

 تمام جزئیات درب داخلی با روکش ساخته شده از چوب طبیعی پوشانده شده است: بلوط ، خاکستر ، کاج ، ماهاگونی و غیره

تنظیم

 محصولات پوشیده شده از روکش کالیبراسیون دیگری انجام می شود: لبه های بیش از حد بریده می شوند ، تمام نقص و بی نظمی سطح برطرف می شود و برای رنگ آمیزی و لاک زدن آماده می شود.

رنگ آمیزی

رنگ آمیزی چوب به منظور اشباع بیشتر رنگ محصول ، الگوی چوب لهجه یا تغییر رنگ چوب به رنگ مورد نیاز انجام می شود. ما قادر به ارائه طیف گسترده ای از مدل های مختلف درب داخلی هستیم که برای هر فضای داخلی مناسب است.

تضمین کیفیت محصول رنگ شده خشک شده و از تضمین کیفیت دقیق عبور می کند. متخصصان ما وجود افتادگی ، ترک ، بی نظمی را تشخیص داده و اجازه نمی دهند محصول لعاب یا بسته بندی شود حتی اگر نقص جزئی باشد.

لعاب بیشتر مدل های درب با انواع مختلف شیشه آزاد می شوند. و درمان شیشه در کارخانه ما با استفاده از فن آوری های مختلف برای دستیابی به اثرات مختلف انجام می شود. به عنوان مثال ، سندبلاست امکان به دست آوردن شیشه های مات و یا بافت را فراهم می کند. از تکنولوژی حکاکی الماس برای ساخت الگوهای پیچیده و ظریف استفاده می شود. ما با استفاده از فناوری ویژه ، شیشه های رنگ آمیزی فوق العاده زیبایی را تولید می کنیم که یک تزئین واقعی برای خانه شما خواهد بود. ما همچنین شیشه ها را با بدلیجات ، مورب ها ، عناصر ذوب کننده ، سنگ مرمر تزئین می کنیم.

وسایل تزئینی

 درب های داخلی را می توان با انواع وسایل تزئینی حک شده تزئین کرد ، که قرار است سبک و زیبایی این قسمت از فضای داخلی را برجسته کند. برای برخی از مدل های درب ، ستون های منحصر به فردی نیز طراحی شده است که به فضای داخلی لوکس و ظرافت می بخشد.

بسته بندی

تضمین کیفیت قبل از بسته بندی ، متخصصین ما برای جلوگیری کامل از وجود محصولات معیوب و اطمینان از مطابقت محصولات با تمام استانداردهای کیفیت ، پذیرش نهایی محصولات را انجام می دهند.

به منظور محافظت از درب از تجمع خاک و صدمه در روند حمل و نقل و ذخیره سازی در انبار ، ما آن را در لایه پلی اتیلن بسته بندی می کنیم ، از گوشه ها و لبه ها با درج مقوا محافظت می کنیم. سپس درب در فیلم مخصوص جمع شدن حرارت مهر و موم شده و به انبار منتقل می شود.

امیدواریم از مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با درب چوبی:

قیمت درب ورودی تمام چوب ,ساخت و قیمت درب تمام چوب ,درب تمام چوب روسی ,قیمت درب چوبی,ساخت چهارچوب درب چوبی ,ساخت چهارچوب چوبی ,ساختن در چوبی,ساخت درب چوبی و مزیت درب های چوبی , ساخت درب تمام چوب , آموزش ساخت درب چوبی قدیمی , کلاف درب چوبی , ساخت چهارچوب درب چوبی , ساخت چهارچوب چوبی , ساختن در چوبی , آموزش ساخت چهارچوب چوبی , ساخت درب و پنجره چوبی , نجاری درب چوبی , ساخت و تولید درب های چوبی , صنایع چوب فن و هنر ایران زمین طراح و سازنده دکوراسیون چوبی, کلاف درب چوبی , کلاف درب چوبی چیست , مراحل ساخت و رنگ درب تمام چوب , ساخت و رنگ درب تمام چوب

WhatsApp us