کمد دیواری تمام چوب

راهنمایی در مورد ساخت و طراحی کمد دیواری تمام چوب

درب کمد دیواری تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون داخلی اتاق خواب

درب کمد دیواری٬ قیمت کمد دیواری٬ کمد دیواری درب ریلی٬ مدل های کمد دیواری٬

گالری عکس کمد دیواری جدید شیک و مدرن

کمد دیواری برای استفاده از همه بخش های منزل میتواند یک ایده بسیار کار آمد باشد بطوری که دیده می شود کمد دیواری یک بخش جدا ناپذیر از اتاق خواب و دیگر بخش های ساختمان است به خصوص فضاهایی که کوچک هستند و کاربری زیادی دارندباید کمد های بزرگتری داشته باشند . مثلا اتاق خواب های دو نفره این اتاق ها نیاز به دو کمد مستقل و جدا از هم دارند . کمد ها از شلوغی و ازدحام جلو گیری میکنند .  کمد های دیواری اگر از قبل دیده شده باشند اغلب درون دیوارها یک فضای درآمده دارند واگر از قبل دیده نشده باشند میتوانید 60 سانتی متر از یک اتاق رابرای کمد دیواری کسر کنید .

کارایی و موارد استفاده از کمد دیواری

از کمد دیواری می تواند برای آویزان کردن و یا نگهداری لباس ,  جایی برای گذاشتن گاو صندوق , ساخت کشو با قفل ,نگهداری از اسلحه و.. استفاده کرد .

نکات مهم هنگام سفارش یک کمد دیواری

کمد دیواری مثل میز آشپزخانه یا یک صندلی چوبی میز بار نیست , کمد دیواری اغلب سازه ایست که در محل زندگی شما ساخته می شودو سالهای سال میتوانید از آن استفاده کنید .

ببنید واقعا از یک کمد دیواری چه توقعی دارید , ایا برای لباس های مهمانی خود فضایی بزرگ میخواهید یا اینکه جایی برای لوازم کوچک خود ندارید و یا اینکه میخواهید از کمد دیواری خود بجای کمد دیواری استفاده کنید . این نکته بسیار مهم است که سناریو شما برای یک کمد دیواری چیست ؟

نوشتن فیلمنامه که در آن کمد دیواری نقش اصلی فیلم است .

به نوعی ما هر روز صبح وقتی از تخت خواب خود پیاده می شویم اولین جایی که دم دست ما است و میخواهیم لباس و واسایل شخصیمان را برداریم همان کمد دیواری است .

هر انسانی در خانه ما یک شغل دارد , پسرم شیرخوار است و شیر میخورد پس فعلا به کمد دیواری نیازی ندارد ولی برای کسی که از نوزاد مراقبت میکند باید یک بخش ویژه برای نگهداری لباس ها و لوازم نوزاد داشته باشیم

پسر بزرگترمان محصل است و علاوه بر میز تحریر و صندلی مطالعه به یک کمد دیواری نیاز دارد که بتواند لباس و روپوش مدرسه خود را در آن آویزان کند . جایی برای نگهداری کتابهای قدیمی و جایی برای نگهداری لوازم التحریر , فضایی برای نگهداری توپ و لباس ورزشی و حتی جایی برای نگهداری عروسک ها و لوازم بازی دوران کودکی خود را نیاز دارد .

مطمئنا شما هم برای خود نیازهایی دارید و دوست دارید آنها بر اساس سلیقه شما ساخته شود . من خودم داخل کمد دیواریم یک دراور با کشو های ریز میخواهم تا مدارک و سند ها را نگهداری کنم و یک صندوق چه شلوغ که خردوریزهایم را داخلش بریزم مثلا جایی برای کلید های بدون قفل یا صندوقی برای نگهداری لوازم کامپیوتر قدیم . هارد ها و نگاتیو های قدیمی هم باید در جایی خشک و مناسب نگهداری شوند /

پدر و مادر های ما به کمد دیواری به جایی برای رخت و خواب نگاه میکنند و البته که کمد های بزرگ بهترین جا برای نگهداری پتو و لحاف میهمان است . اما اندازه و ابعاد استاندارد یک کمد رخت خواب باید چند سانتی متر باشد .

اگر عرض یک رخت و خواب را در حالت معمولی 100 سانتی متر و طول آن را 200 سانتی متر براورد کنیم ما به فضایی در حدود 100 در 100 سانتی متر نیاز داریم . بهتر است از تماس رخت و خواب با زمین جلوگیری شود پس طبقه زیرین را یک محیط 30 الی 40 سانتی متری جدا سازی میکنیم تا از بخش زیرین بتوانیم استفاده کنیم , مثلا چمدان یا جایی برای کفش ها باشد و روی یک صفحه چوبی رخت و خواب ها گذاشته شوند . بهتر است جای رخت و خواب ها به ارتفاعی بیش از 200 سانت نرسد چون میتواند برای انسان خطر ناک باشد . مثلا فروریختن رخت و خواب بر روی سر انسان میتواند جالب نباشد و حتی برای افراد مسن یا کودکان خطر ناک باشد .

1 –  کمد دیواری چوب و ام دی اف

متاسفانه امروزه در ایران اکثر لوازم دکوراسیون داخلی و محصولات چوبی از ام دی اف ساخته می شوند و 100% میدانید که ام دی اف با چسب اوره ساخته می شوند و میتواند بسیار برای سلامتی خطر ناک باشد ولی خوب ما تابع جمع هستیم و سعی داریم چوب و ام دی اف را باهم مخلوط کنیم تا جایی که میتوانیم رضایت مشتریان خود را بدست آوریم .

برای ساخت یک کمد دیواری با چوب و ام دی اف ما جای لولا و در اصل چهارچوب را از چوب میسازیم و درب ها و طبقات را از ام دی اف استفاده میکنیم و یا اینکه یونیت , یونیت کار میکنیم .

مرحله اول در هرکاری طراحی و چیدمان است .زیبایی حرف اول را میزند و در کنار طراحی و زیبایی از بهترین چیدمان استفاده میکنیم .

2 – ساخت کمد دیواری به شکل باکس باکس یا همان یونیت

در این حالت بدنه ها با ام دی اف سفید معرف به سفید صابونی ساخته می شوند و درب ها بر روی آن لولا می شوند .

نوع یک :  روکش ام دی اف میتواند  کاغذ , چوب طبیعی , HPL  فرمیکا و .. باشد   که بر روی آن پوششی مات یا هایگلاس از رنگ یا پلی یورتان دارد .

نوع دوم : ام دی اف های SD  هستند که از روکش برجسته برخوردار هستند .  این نوع ورق های MDF زیبایی و حس بیشتری به محیط میدهند .  این ورق های ام دی اف  برجسته و فوق برجسته مقاوم در برابر خط و خش و لکه میباشند .

3 – کمد دیواری های گلاس

ورق های هایگلاس بسیار براق هستند و در دو نوع مات و براق در دسترس هستند . ام دی اف هایگلاس از سال 1388 در ایران بسیار پرطرفدار شد و هنوز هم بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده است . استفاده از ورق های هایگلاس و بخصوص هایگلاس سفید برای محیط هایی در سبک مدرن با نورکم توصیه می شوند .

کمد لباس , کمد دیواری مشکی هایگلاس
کمد لباس , کمد دیواری مشکی هایگلاس

4 – ام دی اف لامی گلاس

نسل بعد از ام دی اف هایگلاس را لامی گلاس میگویند که ضخامت بالاتری از ورق های هایگلاس دارند و شفافیتی همچون آینه دارند .

5 – اجرای کمد دیواری تمام چوب

در ساخت کمد دیواری تمام چوب تمامی بدنه ها و اجزا از چوب خاص است . سازه های تمام چوب سازگار با محیط زیست است و برای انسان بسیار مفید هستند . ولی بدلیل قیمت بالای آن اغلب مردم به سمت ام دی اف می روند ، فارق از آنکه در بلند مدت یک سازه تمام چوب فواید بسیاری را برای شما خواهد داشت

انواع کمد دیواری بر اساس نوع یراق :

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری کمد دیواری پذیرایی , کمد دیواری مدرن , طرح داخل کمد دیواری , جدیدترین مدل کمد دیواری ریلی , طرح کمد دیواری اتاق خواب , کمد دیواری ریلی جدید , قیمت کمد دیواری ریلی , مدل کمد دیواری mdf
کمد دیواری کمد دیواری پذیرایی , کمد دیواری مدرن , طرح داخل کمد دیواری

کمد دیواری آکاردئونی
نمونه های کارهای کمد دیواری گروه فن و هنر

مدل های کمد دیواری

کمد,کمد دیواری,کمد دیواری ریلی,قیمت کمد دیواری,ساخت کمد دیواری,کمد دیواری اتاق خواب

لیست قیمت کمد دیواری و انواع مدل های جدید کمد دیواری

درب کمد دیواری
قیمت کمد دیواری ریلی

طرح داخل کمد دیواری

کمد دیواری سبک روستیک
کمد دیواری مدرن با درب های اینه

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری پذیرایی
رنگ کمد دیواری

جدیدترین مدل کمد دیواری ریلی

کمد دیواری کشویی

کمد دیواری ریلی مدرن

درب چوبی زیبا , درب چوبی زیبا , مرکز فروش درب چوبی در تهران , درب چوبی ورودی ساختمان , درب اتاق خواب سفید , درب اتاق خواب مدرن , مدل درب اتاق 2017 , درب ورودی آپارتمان , قیمت درب پیش ساخته چوبی , تولید درب چوبی


مطالب مرتبط با موضوع کمد دیواری :

WhatsApp us