خانه » Blog » دکوراسیون » دکوراسیون چوبی » 19 عکس جالب در دکوراسیون روستیک چوبی با بشکه

19 عکس و راه جالب در دکوراسیون روستیک چوبی

19 راه جالب از استفاده از بشکه های نوشیدنی و بار در دکوراسیون خانه

بشکه چوب بلوط ، استفاده از بشکه های چوبی در دکوراسیون منزل  ,  ساخت بشکه بلوط

دکوراسیون روستیک چوبی : دکوراسیون چوبی ویلایی

شاید بشکه های چوبی در ایران زیاد متداول نباشد ، اما در کشورهای خارجی این بشکه ها برای نگهداری شراب استفاده میشوند و بعد از خالی شدن میتوان آنها را با قیمت مناسب خریداری نمود . بشکه های چوبی بسیار شیک و بادوام هستند و با کمی ایده و خلاقیت میتوانند به عناصر دکوری بسیار زیبا و منحصر به فرد تبدیل شوند .

در این بخش چند مثال برای ایده گرفتن برایتان گرداوری کرده ام که میتوانید بعد از مشاهده طرحی که مورد پسندتان است ، آن را به گروه دکوراسیون فن و هنر ، سفارش دهید تا آن را حتی زیبا تر از تصویر برایتان بسازند .

ایده های خلاقانه دکوراسیون چوبی

در تصویر زیر از بشکه ها برای پایه و ستون چوبی یک میز  ( انواع میز چوبی را مشاهده کنید ) کنار پنجره استفاده شده است .

ساخت بشکه

 دکوراسیون روستیک چوبی
بشکه های چوبی بلوط ، دکوراسیون چوب بلوط

ایده های دوست داشتنی خود را برای ما ارسال کنید .

اگر شما انجام کارهای مهم نیست که به دنبال گاه به گاه و یا بداهه در خانه شما، پس شاید شما می خواهم این ایده را دوست دارم. در اینجا یک جدول که دارای دو بشکه به عنوان یک پایگاه استفاده می شود. هر یک از آنها حمایت میز و به سبک به دکور. این ایده ای است که همچنین می تواند در کارگاه ها و خانه های روستایی استفاده می شود است.

ایده های خلاقانه دکوراسیون روستیک

ترکیب بشکه چوبی با میز بار ( اپن آشپزخانه )

ایده های خلاقانه دکوراسیون
دکوراسیون چوبی

ایده های خلاقانه دکوراسیون

یک ایده مشابه اما کاملا متفاوت خواهد بود به ترکیب بشکه در طراحی مبلمان منزل شما . به عنوان مثال، نگاهی به این جزیره آشپزخانه. بشکه بخشی از پایگاه حمایت اما آنها در طراحی گنجانیده شده و پایه دارای یک ساخت و ساز از چوب با بافت و پایان بسیار شبیه به مورد استفاده برای بشکه.

ایده های خلاقانه دکوراسیون
میز جلو مبل روستیک

اگر شما می خواهید، شما همچنین می توانید خلاقانه تر فکر می کنم و استفاده از یک بشکه تنها به دو nightstands منحصر به فرد و یا دو جدول سمت. شما همچنین می توانید فقط با استفاده از قسمت بالای دو بشکه فردی است. مطمئن شوید که شما آنها را برش مستقیم. شما می توانید جداول در اتاق نشیمن خواندن گوشه، اتاق خواب و یا هر اتاق دیگر استفاده کنید.

ایده های خلاقانه دکوراسیون
گلدان چوبی روستیک

اگر برای شما مهم نیست از دست دادن یکپارچگی در هر بشکه، و سپس شما می توانید آن را به یک مینی-باغ زیبا تبدیل شود. ایده این است که قطع هر بشکه به گونه ای است که در سه سطح را ایجاد می کنید. شما را مجبور به استفاده از تخته های چوب را به شکل به این سطوح، اما این همه ساده است. محل باغ در ورودی جلو خود را، در حیاط خلوت و یا حتی در داخل و یا در بالکن.

ایده های خلاقانه دکوراسیون
کنسول چوبی روستیک

یکی دیگر از راه های بسیار غیر معمول و خلاق با استفاده از یک بشکه قدیمی است اساسا قطع فقط بخشی از آن را و تبدیل آن به یک قالب برای آینه دیوار دور. این می تواند نگاه نامنظم یا شکل آلی داشته باشد. جزئیات مهم است برای یک طرف به خطوط مستقیم برای آینه به جا در.

ایده های خلاقانه دکوراسیون
دکوراسیون چوبی

هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم، هیچ جایی بهتر برای هر بشکه در خانه از شراب دخمه وجود دارد. اگر شما یک انبار شراب ندارد شما هنوز هم می تواند برخی از جذابیت به دندانه دار کردن شراب خود را اضافه کنید. شما می توانید در هر بشکه به یک دندانه دار کردن شراب به سادگی با قرار دادن یک قطعه در داخل است که کاملا متناسب به نوبه خود و است که حفره های فردی برای بطری.

دکوراسیون چوبی
میز چوبی نوشیدنی

البته، اگر شما مجبور شراب دخمه، سپس شما می توانید در هر بشکه در راه جالب تر استفاده کنید. شما می توانید یکی را به یک جدول تبدیل شود. این کار حتی نیاز به یک قبل نیست. این فقط وجود داشته باشد، با چند صندلی قرار داده شده در اطراف آن.

ایده های خلاقانه دکوراسیون
سرویس خواب چوبی روستیک

بشکه های کوچک بسیار زیبا و آنها نیز می تواند برای تمام انواع پروژه های جالب استفاده می شود. اگر شما می توانید یک است که دارای ابعاد مناسب را پیدا کنید، شما می توانید آن را به یک پاتختی دوست داشتنی برای اتاق خواب خود را روشن کنید. شما می توانید آن را به پایین شن و ماسه و یک نگاه جدید و یا دوباره رنگ آمیزی آن می دهد.

ایده های خلاقانه دکوراسیون
اتاق خواب بشکه چوبی
دکوراسیون چوبی
تخت خواب بشکه چوبی

برای بشکه های بزرگ، گزینه های کمی محدود تر. با این حال، بسیاری از پروژه های جالب توجه را امتحان کنید اگر شما می توانید در هر بشکه مناسب را پیدا کنید وجود دارد. به عنوان مثال، در اینجا یک تخت بسیار غیر معمول است. این در داخل یک بشکه آبجو ساخته شده است و می توان آن را از طریق یک راه پله کوچک رسیده است.

دکوراسیون چوبی
ایده های خلاقانه دکوراسیون

پروژه بزرگ است که برای یک ایوان یا تراس به خوبی کار خواهد بود این یکی. آن استفاده می شود در هر بشکه که دیگر می تواند برای شراب رشته استفاده می شود. آن را بی فایده بود تا زمانی که کسی تصمیم گرفت تا آن upcycle. در هر بشکه کردم قبل بزرگ. بالای یک باغ شاداب شد در حالی که به پایین کردم باز با یک کوسن دنج که در آن گربه یا سگ کوچک می تواند بنشیند. علاوه بر این، فرمت جدول و همچنین مفید است.

ایده های خلاقانه دکوراسیون
آشپزخانه چوبی

در اینجا ما می توانیم یکی دیگر از مثال بزرگ بشکه دوباره تحت پیگرد را ببینید. دو بشکه شراب در گوشه جداول سمت و دکوراسیون برای اتاق شد. این تصویر از تاکستان پس زمینه مناسب برای این دکور روستایی است.

ایده های خلاقانه دکوراسیون
یخدان بشکه چوبی

یکی دیگر از راه های بزرگ از استفاده مجدد در هر بشکه قدیمی خواهد بود به آن را تبدیل به یخ قفسه سینه. این در حال حاضر دارای یک شکل بزرگ است. پس همه شما باید انجام دهید آن را برش به اندازه و ایجاد یک بالا تاشو که سرد داخلی را حفظ خواهد کرد. شما همچنین می توانید آن را در یک ساختار حمایتی را افزایش دهد.

مبلمان چوبی
ایده های خلاقانه دکوراسیون

در یک خانه سنتی و یا حتی در یک فضای معاصر با دکور گاه به گاه و ترکیبی از سبک ها، بشکه شراب کهنه می تواند به راحتی در قالب یک عثمانی یکپارچه شده است. شما فقط باید به آن قطع و به اندازه و قرار دادن یک کوسن دنج در بالای صفحه. عثمانی همچنین می تواند یک میز قهوه است.

ایده های خلاقانه دکوراسیون
میز بشکه چوبی

البته، بشکه خواهد بهترین در باغ نگاه آنها که در آن کاملا به دکور در اختیار دارد. هستند بسیاری از راه های است که در آن شما می توانید آنها وجود دارد استفاده کنید وجود دارد. این صدا خواهد بسیار غیر معمول و شاید حتی دیوانه است، اما اگر شما می خواهید یک عروسی در فضای باز و اگر شما از طرفداران از افسون روستایی و یا پرنعمت هستید، می توانید در هر بشکه به عنوان نوعی از جدول برای دکوراسیون استفاده کنید.

ایده های خلاقانه دکوراسیون
میز نهارخوری فضای باز

یکی دیگر از ایده های جالب و عملی می شود به استفاده از چند بشکه و قطعه قدیمی از چوب برای ساختن یک جدول برای این منطقه در فضای باز.شما می توانید بر روی آن نوشیدنی سرد، تنقلات، عینک و هر چیز دیگری شما برای تفریح ​​در فضای باز هفته پایان با دوستان و خانواده نیاز قرار داده است.

میز چوبی
ایده های خلاقانه دکوراسیون

ما هنوز در این منطقه از رویدادهای خاص هستید، بنابراین ما در حال رفتن به نشان می دهد یکی دیگر از راه بسیار خوبی است که در آن شما می توانید بشکه استفاده کنید. چند بشکه و محل آنها را بر روی زمین در فاصله برابر یک از دیگران است. سپس تخته های چوبی در بالا قرار داده است و شما یک جدول طولانی دریافت کنید. این می تواند یک نوار باز برای یک رویداد در فضای باز. تزئین منطقه با شمع و چراغ برای خلق و خوی رمانتیک.

دکوراسیون خارجی
دکوراسیون چوبی

ایده های خلاقانه دکوراسیون روستیک چوبی

ایده مشابهی را می توان برای رویدادهای کوچکتر استفاده می شود. برای مثال، اگر شما می خواهید برای لذت بردن از صبحانه و شام خارج، شما می توانید بداهه نوازی و ایجاد یک جدول از دو بشکه و بالا چوبی . محل همه چیز را بر روی میز و لذت ببرید. همان طراحی را می توان مورد استفاده برای ایجاد یک دکوراسیون برای باغ که در آن شما می توانید تمام انواع از ویژگی های آلی نداشته.

دکوراسیون چوبی خارجی
ایده های خلاقانه دکوراسیون روستیک چوبی

در هر بشکه می کند قبل عمده به منظور دکوراسیون بزرگ در فضای باز نیاز ندارد. در واقع، یک ایده بسیار جالب خواهد بود تا از شر لکه خلاص شدن از شر و پایان و به دعوت دوستان خود را به شما توجه داشته باشید و یا پیام را ترک در هر بشکه رسید. به این ترتیب شما در هر بشکه پر از خاطرات زیبا داشته باشد.

ایده های خلاقانه دکوراسیون روستیک چوبی
ایده های خلاقانه دکوراسیون روستیک چوبی

برای باغ یا حیاط خلوت، شما می توانید بشکه قدیمی به عنوان کشاورزان استفاده کنید. در هر دو صورت حذف بالا و پایین و استفاده از آنها به عنوان سپر برای درختان کوچک شما و یا اضافه کردن خاک در داخل و تبدیل آنها به کشاورزان واقعی. اگر شما نمی خواهید برای دریافت کثیف در هر صورت، پس از آن شما می توانید فقط یک گلدان زیبا را انتخاب کنید و آن را در هر بشکه رسید.

ساخت بشکه

ایده های خلاقانه دکوراسیون روستیک چوبی

گرداوری فن و هنر ایران زمین

ساخت بشکه چوبی , فروش بشکه دکوری , بشکه چوب بلوط , بشکه چوبی , اموزش ساخت بشکه چوبی , روش ساخت بشکه چوبی , دکوراسیون چوبی , قیمت بشکه چوبی بلوط , مرکز فروش بشکه چوبی , محل فروش بشکه چوبی , بشکه چوبی برای نوشیدنی و بار آشپزخانه , فروش بشکه , بشکه چوبی چوب بلوط و کاج روسی , بشکه چوبی ابجو , خرید بشکه چوبی در تهران , نقشه ساخت بشکه چوبی


مطالب مرتبط با موضوع ایده های خلاقانه :

WhatsApp us