میز کنسول چوبی، سبک کلاسیک یا مدرن، لازمه هر خانه و اداره

تاریخچه

اصطلاح کنسول (Console) به معنای طاقچه روی دیوار است که به عنوان پشتیبان عمل می کند. همین نقش را به میزهای کنسول داده ایم.

همانطور که می دانید میزهای کنسول برای دکور و تزئین اتاق مفید هستند.

از دیرباز تا کنون نقش دکور کردن محیط و پایه ای برای قرار دادن اشیاء برای میزهای کنسول در ذهن همه ما نقش بسته است.

علاوه بر آن نمایش دهنده دکوراسیون روی آن، می توانید از آن برای قرار دادن وسایل جانبی نورانی بر روی آن استفاده کنید. به دلخواه حتی می توانید از آن برای قرار دادن هر وسیله های نیز استفاده کنید.

میز کنسول لازمه هر محیط

از نظر دکور شناسی میزهای کنسول در هر محیطی به زیبایی شناسی محیط پیرامونی ما می افزایند. این میزها سطوح شناخته شده ای هستند که پایه ای مناسب جهت کتب، گلدان ها، آباژور و هر وسیله ای می باشند.

میز کنسول چوبی
میز کنسول چوبی

یک میز سنتی برای افراد سنت گرا که بسیار با محیط های چوبی هماهنگ است. اگر روی آن از سبدهای چوبی استفاده کنید، پارت (بخش) سنتی شما از نظر معماری داخلی آماده می باشد.

میز کنسول چوبی
میز کنسول چوبی

میز کنسولی که در عین زیبایی، سادگی را تماشا می گذارد.

برای افراد که دیزاین های ساده و بسیط را در محیط های پیرامونی خود جستجو می کنند، این گزینه ایده آل می باشد.

به لبه فرش در گوشه سمت راست و پایین عکس نظری بیفکنید.

طراح دکور عکس فوق، نمایی سنتی را با نمایش فرش و نوع میز کنسول و سبد پایین و دست راست میز به نمایش گذاشته است.

این استایل طراحی در مناطق خاور میانه ای رایج است.

در عین حال طراح مورد بحث، از دو آباژور روی میز بهره برده که مربوط به دیزاین های کلاسیک اروپایی می باشد. تلفیق فوق را می توانید در خانه و محل کار خود بکار ببرید.

اگر دوست دارید کل طرح شما از طراحی خاورمیانه پیروی نماید، از دو آباژور به همان ارتفاع با پایه چوبی استفاده کنید و یا از دو لاله استفاده کنید.

میز کنسول چوبی
میز کنسول چوبی

میز کنسول در دروس پایه آرشیتک داخلی دیگر تنها به عنوان میزی که به دیوار تکیه داده می شود مطرح نمی شود. بلکه به عنوان پارتیشن هم معرفی می شود. حتی به جهت پوشش دادن محیطی که نمای دلخواه را ندارد نیز معرفی شده است.

نمونه مورد اخیر یعنی وظیفه پوشاتیدن فضاهایی که از کمبود زیبایی رنج می برند، در همین طرح ما به نمایش گذاشته شده است. پوشاندن فضای پشت مبلمان.

آیا تا به حال به فضاهای اینچنینی در کاشانه و اداره خود اندیشیده بودید؟ مسلما آن بخش ها را به عنوان فضای مرده فرض می نمودید. حال آنکه به راحتی با یک میز کنسول زیبا قابل ترمیم می باشند.

میز کنسول چوبی
میز کنسول چوبی

دیزاین معروف به طرح آکادمیک (دانشگاهی)

میز کنسول شکیل و زیبای مناسب اتاق کار در منزل، اتاق افرادی که تحصیل و با تحقیق می نمایند که از دید کارشناسی، در خانه و اداره نیکو و مناسب به نظر می رسد.

قیمت جهت خرید توصیه می شود به انواع میز کنسول ما در همین سایت بنگرید. سپس برای اخذ قیمت نهایی و دریافت پیش فاکتور به کانال واتس آپ ما پیام دهید. با سپاس

مطالب مرتبط و نمونه های میز کنسول چوبی سفارشی :

WhatsApp us