خانه » Blog » صنایع چوب » کارگاه صنایع چوب و درودگری سنتی


اگر به دنبال کارگاهی هستید که تمام نیازهای شما در زمینه صنایع چوب و درودگری سنتی را برطرف کند، بهترین انتخاب برای شما کارگاه صنایع چوب و درودگری سنتی است.

نصب نرده چوبی پله خراطی چوب راش ، خرید نرده و اجرای ایده های جدید هندریل پله
نصب نرده چوبی پله خراطی چوب راش ، خرید نرده و اجرای ایده های جدید هندریل پله

این کارگاه با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع محصولات چوبی و درودگری سنتی، بهترین گزینه برای انتخاب شماست. تیم ما از تخصص و تجربه بالایی برخوردار است و تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات با کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد به خدمت شما می‌گذارد.

از جمله محصولاتی که در کارگاه صنایع چوب و درودگری سنتی تولید می‌شود می‌توان به دروازه‌ها، زادگاه‌ها، پنجره‌ها، مبل‌ها، کمدهای چوبی، ساعت‌های دیواری و بسیاری دیگر اشاره کرد. همچنین، ما قادر به سفارشی‌سازی محصولات بر اساس سلایق و نیازهای شما هستیم و به شما اطمینان می‌دهیم که هر طرحی که در ذهن شماست را به عمل تبدیل خواهیم کرد.

اجرای کف پله چوب راش کاور پله فلزی معلق
اجرای کف پله چوب راش کاور پله فلزی معلق

ارتباط با ما نیز بسیار آسان است. می‌توانید از طریق سایت ما با ما در تماس باشید و نیازهای خود را مطرح کنید. تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهد بود و به شما در تهیه و ارسال محصول مورد نظر کمک خواهد کرد.

در کارگاه صنایع چوب و درودگری سنتی، تعهد به ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در حین زمان مشتریان ما بیشترین اولویت را دارد. سعی ما این است که مشتریان خود را با تولیدات خوش‌ساخت و خوش‌طعم خوشحال کنیم و به عنوان یک کارگاه معتبر در صنعت چوب و درودگری سنتی شناخته شویم.

بهترین ایده های درب و چهارچوب قوس دار سبک سنتی و کلاسیک ، سازنده درب و چهارچوب و پنجره چوبی
بهترین ایده های درب و چهارچوب قوس دار سبک سنتی و کلاسیک ، سازنده درب و چهارچوب و پنجره چوبی

بازدید از سایت ما و مشاهده نمونه‌های کارهای ما شما را قدم به قدم با کیفیت و تخصص ما آشنا خواهد کرد. ما در کارگاه صنایع چوب و درودگری سنتی به تبلیغات نمی‌اندیشیم، بلکه به تولید محصولات با کیفیتی که باعث شگفتی دریافت کننده می‌شوند، فکر می‌کنیم.

درب و پنجره گره چینی و اسلیمی ، سازنده انواع دکوراسیون سنتی
درب و پنجره گره چینی و اسلیمی ، سازنده انواع دکوراسیون سنتی

اگر به دنبال کارگاهی هستید که به ارائه بهترین خدمات صنعت چوب و درودگری سنتی می‌پردازد، بدون شک کارگاه صنایع چوب و درودگری سنتی انتخاب مناسبی برای شماست. با اعتماد خود به ما، ما شما را دچار ناراحتی نخواهیم کرد.

کارگاه صنایع چوب و درودگری سنتی

کارگاه صنایع چوب و هنر ایران زمین

اگر میخواهید با حرفه ای ها کار کنید به وب سایت هنرکده فن و هنر خوش آمدید .
کارگاه صنایع چوب و هنر ایران زمین Wood Workshop

کارگاه درودگری ، چوبری ، نجاری ، صنایع چوب و هنر ایران زمین
گروه فن و هنر ایران زمین با سابقه ای بیش از 50 سال تجربه ، در صنایع چوب ایران ( بورس صنایع چوب ایران ) امادگی خود را برای طراحی و ساخت سازه های بزرگ و کوچک چوبی اعلام میدارد . استادان و متخصصان این گروه علاوه بر به روز بودن به علم روز صنایع چوب ، به روشهای سنتی کار با چوب نیز اشنا و در ان مهارت دارند .

کارگاه صنایع چوب و درودگری سنتی

دکوراسیون سنتی


درباره نویسنده :

farbod heydari
درباره مدیر سایت و کارگاه فن و هنر 

درباره نویسنده : سلام حیدری هستم ؛ مدیر سایت فن و هنر . فعال در زمینه طراحی ، سئو سایت ، موسس هنرکده فن و هنر ایران زمین ، گروه سوناسازان ، معمار ، دکوراتور ، کارآفرین ، متولد 1355 تهران ساکن محله حکیمیه .

وبسایت : www.ashwood.ir


مطالب مرتبط با موضوع کارگاه نجاری :

  • ابزار های نجاری ، دانستنی های نجاری ، خدمات نجاری و تعمیر درب
    نجاری و درودگری ، نجاری یکی از صنایع قدیمی و مهم است که در طول سالها تکامل کرده و به تولید ابزارهایی برای ساخت و تعمیر اشیا چوبی پرداخته است
  • نجاری یک هنر است
    نجاری هنری است که به شما امکان می دهد تزئینات و زیور آلات منحصر به فردی را بر روی محصولات مبلمان ایجاد کنید که به شاهکاری جاودانه تبدیل می شود
  • عکس کارگاه نجاری
    عکس کارگاه نجاری نشانگر فعالیت های مربوط به نجاری و کار با چوب است. در این عکس، یک تصویر از یک کارگاه نجاری به تصویر کشیده شده است. در این تصویر، می‌توان یک نجار را در حال کار با چوب دید.
  • خدمات نجاری سیار در تهران، پذیرش کارهای نجاری انلاین
    نجاری سیار در تهران، سفارش خدمات نجاری آنلاین در منزل ، تعمیرات و ساخت دکوراسیون ، خرده کاری نجاری و کارهای کوچیک و بزرگ چوبی
  • نجاری شامل چه خدماتی می شود
    نجاری شامل یک سری خدمات و فعالیت‌ها است که مرتبط با استفاده از چوب و اجرای پروژه‌های مرتبط با ساختمان و دکوراسیون است،
  • خدمات نجاری و رنگ کاری
    خدمات نجاری نیز شامل ساخت و نصب اثاثیه داخلی، دکوراسیون داخلی، نصب و تعویض درب و پنجره های چوبی، ساخت کابینت و کمد، ساخت و نصب پرده و انواع میز و دکور چوبی .. است.
WhatsApp us