ابعاد استاندارد انواع میز تحریر اتاق کار

میز تحریر چوبی : اکثر میز ها از یک صفحه برای نوشتن تشکیل شده اند و پایه ای برای فاصله لازم از زمین . برخی از میز ها دارای بخش هایی مانند رولتاپ , کشو , طبقه , جای کاغذ و مداد و حتی محلی برای قرارگیری پرینتر , کامپیوتر و.. هستند . در این بخش چند نمونه میز تحریر را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در طراحی میز کار شما مفید باشد .

میز تحریر کلاسیک

در دنیای امروز حتی اگر شما در خانه کار نکنید، شریک زندگی شما یا بهترین دوست شما احتمالا این کار را می کند. تغییر در ارتباطات و فن آوری اطلاعات، یک شیوه کار جدیدی را ایجاد کرده است که برخی از افراد  نیاز به یک دفتر کار در خانه دارند.در یک دفتر کار غیر خانگی هم باید یک رایانه ، یک چاپگر و سیستم ذخیره سازی فایل منسجم داشته باشد. کسانی که بیشتر در منزل کار می کنند نیز نیاز به یک اتاق اختصاصی برای حفظ حریم خصوصی خود دارند. شما در دفتر خانه خود چه چیزی را نیاز دارید؟ یک کامپیوتر فقط آغاز کار است !.

ابعاد استاندارد انواع میز تحریر اتاق کار

میزهای متحرک ( میز مستقل )

یکی از انتخاب های شما برای داشتن میز تحریر می‌تواند این میز باشد . میزی که در مرکز بدون اتصال به دیوار یا دکوراسیون است . فکر کنید که آیا میز شما باید در اتاق متحرک باشد یا نه، ابعاد استاندارد برای میز های مستقل به شرح زیر هستند .

ارتفاع میز استاندارد 29 تا 30 اینچ (74 تا 76 سانتیمتر) است.

طول میزهای جداگانه یا مستقل در ابعاد مختلف قابل ساخت است ، اما ابعاد رایج 48، 60 و 72 اینچ ( 122 ، 152 و 183 سانتیمتر) و عرض استاندارد میز تحریر  24، 30 و 36 اینچ (61 ، 76 و 91 سانتیمتر ) عمق دارد  .  دریافت بزرگترین میز که به راحتی در فضای خود متناسب است ، زیرا شما هرگز نمی توانید سطح کار کافی داشته باشید.

اگر میز خود را مستقل می‌خواهید فاصله بین میز و دیوار را باید در نظر داشته باشید ، حداقل 30 اینچ معادل (76 سانتیمتر) بین میز و دیوار یا قفسه‌های پشت آن فضا نیاز دارید که بتوانید حرکت کنید . در طرف دیگر میز، برای صندلی های اضافی و میز ، در صورت نیاز، 48 تا 60 اینچ معادل (122 تا 152 سانتی متر)  فضا را فراهم کنید.

توجه داشته باشید:تبدیل به ابعاد متریک تقریبا از ابعاد استاندارد آمریکا ترجمه شده است. هر کشور می تواند در استانداردهای خود منحصر به فرد باشد. بررسی آداب و رسوم در محل خود و یا کار با یک طراح حرفه ای قبل از شروع به کار ابعاد بر اساس شرایط کشور خود را هم با ابعاد فوق مقایسه و برنامه ریزی کنید .

میز تحریر چوبی مستقل

میز تحریر چوبی مستقل

میز روی یک دیوار

میز تحریر دیواری گزینه دیگری برای یک فضای باز (عرشه آزاد) است که آن را بر روی دیوار قرار دهید. اگر شما میز را به دیوار متصل کنید ، برای نگه داشتن 54 تا 66 اینچ معادل (137 تا 168 سانتیمتر)  مناسب است . با استفاده از این مقدار فضا، می توانید از صندلی بلند شوید یا بنشینید و از سطح میز استفاده کنید .

میز دیواری , میز تحریر

میز دیواری , میز تحریر

ساخته شده در کتابخانه 

میز تحریر و کتابخانه چوبی

میز تحریر و کتابخانه چوبی

ساخت کتابخانه و میز تحریر  ساخت میز مطابق ابعاد و اندازه های استاندارد درون یک کتابخانه  یا قفسه چوبی

منطقه زیر میز می‌تواند محیطی برای استفاده از سطل زباله و لوازم جانبی باشد . کتابخانه های اطراف نیز محلی برای کتاب ها , فایلها و منابع است .

میز طراحی , میز طراحی و نقاشی

میز طراحی , میز طراحی و نقاشی

میز طراحی

فضایی برای ایده پردازی و رسم پلان

میز های طراحی یک میز معمولی نیستند ، اما بعضی از آنها هنوز هم در دفاتر کار وجود دارند . ارتفاع مهمترین مسئله در مورد صفحه میز است . بیشتر آنها قابل تنظیم برای شیب هستند .

میز کامپیوترهای مدرسه و کلاس درس

میز کامپیوترهای مدرسه و کلاس درس

میز کامپیوترها

ابعاد مختلف کامپیوترها به شدت متفاوت است و همچنان تغییر می کنند. نگه داشتن منطقه ای که در آن شما از کامپیوتر خود استفاده می کنید مهم است . اگر می خواهید آن را در یک ساخته شده قرار دهید، باید خاطر داشته باشید که هر تجهیزات جدید نیز باید در آن فضا باشد.

مهم دیگر توجه به موقعیت صفحه کلید است. شما می توانید با قرار دادن یک صفحه کلید زیر سطح میز از یک فضای بی استفاده  بهره برداری کنید ، اما سینی های کیبورد با طول 24 تا 26 اینچ (61 تا 66 سانتیمتری) بیشتر ارگونومیک هستند. بسیاری از مردم تنها از یک لپ تاپ استفاده می کنند و برای یک سینی صفحه کلید نیازی ندارند؛ آنها به سادگی نیاز به یک منطقه واضح دارند که در آن برق تقسیم شود و به تمام وسایل برسد .

چاپگر

برخی از افراد ممکن است نیاز به یک چاپگر در دفتر خانه خود داشته باشند. این نیز در اندازه های مختلف متفاوت است، اما شما می توانید با حداقل 18 تا 24 سانتیمتر (46 تا 61 سانتیمتر) برنامه ریزی کنید. ارتفاع بستگی به نحوه عملکرد دستگاه دارد. درب ها ممکن است در بالای، دو طرف یا عقب باز شوند، به این ترتیب می توان جایگزین کارتریج های پرینتر یا کاغذ را اضافه کرد. اجازه دهید اتاق برای این توابع در طرح خود را به طوری که زمانی که شما در تاریخ مهلت، شما می توانید به سرعت کاغذ را اضافه کنید و یا تغییر یک کارتریج بدون نیاز به فشار همه چیز را از راه.

استاندارد میز تحریر , میز تحریر کتابخانه دار٬ میز تحریر٬ قیمت میز تحریر٬ استاندارد میز تحریر٬

مطالب مرتبط :

WhatsApp us